Fietsen En dan een gpx route volgen

Edmond

to Ligfiets
Hi

Ik wil routes downloaden via Gpstracks.nl en dan per fiets afrijden. Ik wil vooral dat het apparaat of de app mij de richting aangeeft en de afstand en bijvoorbeeld als je een punt hebt bereikt, direct overschakelt naar het volgende. Gewoon (..) slim.

Het liefst heb ik een app die dit doet.

Wat gebruiken anderen, iemand een advies?

mvrgroet Ed

Robert Lammerts

to ligf...@googlegroups.com
Viewranger doet alles.

Hans Huijgen

to ligf...@googlegroups.com
Heel veel apps kunnen dat voor elkaar krijgen.

Ik gebruik zelf vooral OSMand. Ook om zelf routes te plannen, maar importeren lukt ook. Je moet de gpx daarvoor in een map zetten en openen in de app. Zo doe ik dat iig als ik ee route plan met de fietsersbond app.