Re: [Ligfiets] Kort overzicht van ligfiets@googlegroups.com - 1 update in 1 onderwerp

Bernhard Timmermeester

to ligf...@googlegroups.com
http://wannee.nl/hpv/variatie/var-8.htm

Erik Wannee heeft er in het verleden ook al mee geexperimenteert,
hij verlengte ook de achtervork met 10 cm en hijn beweerd dat de bike nun stabieler rijdt.
Op de foto heb ik van een flevo-bike een lage racer gemaakt,heerlijk oom te fietsen maar wel erg laag. Ben langzamerhand over gestapt via 28 inch racer naar M5.Eerst 20 met inch wielen maar de fiets heb ik na 5 jaar omgebouwd na 26 inch.Dit bevallt heel goed ook omdat ik er 23-622 wielen in kan zetten,maar omdat de fiets erg zwaar is stap ik nu over op 32-622 banden.Dit omdat vaak met de plaatselijke wielerclub mee mag rijden(wel achter aan)niet snel genoeg reageerd heb ¨gat¨ ik er met volle vaart erin geknallt ben.In de buitenband een scheur van 2 cm.
M.v.G B.Timmermeester
Reinout van Rees <rei...@vanrees.org>: Sep 10 09:59PM +0200

Ik heb een paar jaar met een blauwe flevobike bike gefietst (zo'n
kantelknik geval). Ook inclusief vakantiebepakking en met kinderkar
erachter. De foto van dit type fiets op ligfiets.net is van ...meer
Je ontvangt deze samenvatting omdat je je hebt aangemeld voor updates over deze groep. Je kunt je instellingen wijzigen op de pagina Groepslidmaatschap.