Route vanaf Purmeren naar Paastreffen

Niels van der Wal

to ligf...@googlegroups.com
Het speelde bij meerderen om vanaf het Westen naar het Paastreffen te fietsen.
Ik heb 1,5 jaar Utrecht-Purmerend gefietst en 2,5 jaar Utrecht-Maarn (bij Woudenberg)

De beste en snelste route staat hier in maps:

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=z09RO63vExgE.kEEPjUWgwr4I

Volgens mij heb ik het zo ingesteld dat iedereen het kan zien. Laat me hier weten als dit niet zo is.

Als meerdere mensen vanuit het westen komen fietsen, dan is een zwaan kleef aan constructie handig. Het beste is hiervoor een verzamelpunt te maken bij de Nesciobrug bij Amsterdam. Er is hier veel ruimte.

Veel fietsplezier,

Niels

Theo Mol

to ligf...@googlegroups.com
Dank je Niels,

Grappig, Utrecht "om de Zuid" zou ik niet zo gauw bedenken.
De route kan ik zien (met Firefox op Ubuntu) en ik ga gewoon proberen
hoe het is langs die kant.
Ik vertrek nog steeds om een uur of twee uit Purmerend en dan kom ik
tegen drieën langs de Nesciobrug. Ik kan me voorstellen dat die tijd
voor velen aan de late kant is, ik kijk wel of er iemand staat maar ik
maak geen afspraak.

Ik probeer de route in mijn gps te krijgen. En dan nog even uitzoeken of
er een boodschappenwinkel onderweg is om spulletjes voor de pannekoeken
en zo te kopen...

--
groet van Theo

Op 02-04-15 om 10:46 schreef Niels van der Wal:
> Posten: ligf...@googlegroups.com
> Website: https://groups.google.com/d/forum/ligfiets?hl=nl
> Beheer: ligma...@gmail.com of
> https://groups.google.com/forum/#!contactowner/ligfiets
> <https://groups.google.com/forum/#%21contactowner/ligfiets>
> Afmelden: ligfiets+u...@googlegroups.com

Niels van der Wal

to ligf...@googlegroups.com, theo...@xs4all.nl
Dag Theo,

Het is uiteindelijk de snelste route. Heeft mij ook jaren gekost voordat ik dit wist en ik woonde toch echt in Utrecht.
Mocht het je lukken een route in je smartphone te krijgen, er zijn meer mensen die die wens hebben. Ik zou niet weten hoe. Eventueel kan er hier een links geplaatst worden als die uploadbaar is.

Een winkel voor spullen is er op deze route niet. Misschien is er iets in Driemond, zoek dat vooraf uit, en anders moet je Abcoude in. Dat is niet ver van de route en er zijn veel winkels.

Het laatste stuk van deze route is gelijk aan de korte route voor het paastreffen. Die route staat uploadbaar op de site.

Veel fietsplezier,

Niels

Op donderdag 2 april 2015 17:49:16 UTC+2 schreef Theo Mol:
> [...]

> kleef aan constructie handig. Het beste is hiervoor een verzamelpunt
> te maken bij de Nesciobrug bij Amsterdam. Er is hier veel ruimte.

Maarten Sneep

to ligf...@googlegroups.com
Hoi,

Kijk wel nog even uit vlak voor de zandput bij Maarn. Dat is een pittig klimmetje over een heel smal pad, met matig wegdek.

Groet,

Maarten

This message is short because it was sent from my iPhone. Everything is well with me otherwise.

Niels van der Wal

to ligf...@googlegroups.com
Ja, heel gevaarlijk. Ik heb het maar 100 keer gefietst.
Vooral de bocht beneden is gevaarlijk; tegenligger zie je pas laat door de hoge heg. Overigens zit deze als afdaling ook in de korte route. Oppassen dus .....
Op de route vanaf Purmerend zit hij als klim...

Niels, schuldig, van der Wal

Op 2 apr. 2015 om 10:46 heeft Niels van der Wal <dest...@gmail.com> het volgende geschreven:

Herbert Tiemens

Op donderdag 2 april 2015 18:50:48 UTC+2 schreef Niels van der Wal:
[...]

Voor de lokaal niet zo bekenden: Wil je pas op het laatst boodschappen doen, dan zijn in Odijk (Jumbo) en Driebergen (Albert Heijn, aan de Hoofdstraat) prima winkels. Vanaf daar is het ook handig om via de Horstlaan de route langs camping Het Grote Bos weer op te pikken.

Het laatste stuk van deze route is gelijk aan de korte route voor het paastreffen. Die route staat uploadbaar op de site.

Succes met de afdaling van de Maarnse Berg, ik zou daar zelf de "hoofdrijbaan" nemen (het is immers een onverplicht fietspad), maar wel met de hand aan de rem.

Veel plezier allemaal,

Herbert - reageert altijd last minute - Tiemens