Montage hoofdsteun

Gabri van Kaam.

to ligf...@googlegroups.com
Beste medeliggers,

Op mijn M5 City Racer wil ik een Alligt hoofd/neksteun gaan monteren.
Heeft iemand van jullie ervaringen of tips waar ik bij het monteren ervan op moet letten?
Alle info is nuttig!

Bij voorbaat dank,

Gabri van Kaam

Uipko Berghuis

to ligf...@googlegroups.com
Ik heb een hoofdsteun die hier erg op lijkt op mijn M5 shockproof559.

Ik heb de houder van de hoofdsteun ~ 5cm van de bovenkant van het stoeltje gemonteerd.

Ik gebruik bij het het boren in glasvezel/carbon altijd goed scherpe metaal boortjes. Eerst voorboren met een klein boortje ~3 mm en daarna met de juiste maat. Om te voorkomen dat er stukjes, aan de achterkant, afbreken doe ik met de grote boor van twee kanten boren.

Uipko