Fietstelweek

Andre de Boer

to Ligfiets
Onderstaand mailtje had ik gister naar mijn fietsvrienden gestuurd, maar ik was het helemáál vergeten ook op deze groep te posten.
Bij deze.
(het gaat niet over de vraag hoeveel fietsen je hebt, zoals iemand me antwoordde - hij had er overigens acht...)
---
Dames, heren,

Vergeten jullie de fietstelweek niet?! Goede uitleg o.a. op

http://rheden-rozendaal.fietsersbond.nl/nieuws/fietstelweek-start-maandag-19-september#.V96OXzWayKM

maar zoek gewoon op ‘fietstelweek’ en je vindt honderden, zo niet duizenden hits.

Dé manier om het fietsgebruik in Nl beter in kaart te krijgen en bij allerlei overheden, betrokkenen het gebruik van de fiets (en de knelpunten die je daarbij ondervindt!) beter onder de aandacht te krijgen met als doel: betere fietsinfrastructuur.

App even een weekje geinstalleerd hebben en je hebt je bijdrage geleverd!

Het start morgen (maandag).

Groet - André