Cateye Enduro CC-ED400 totaal kilometerstand (ODO) invoeren

Piet

to Ligfiets
Hallo,

Het instellen van een andere bandenmaat op mijn Cateye Enduro CC-ED400 lukt alleen met de AC functie. Het nadeel is dat alle gegevens worden gewist incl. totaalafstand (ODO), wat ook gebeurt bij het vervangen van een batterij. Weet iemand of het mogelijk is de oude totaalafstand in te voeren? Ik kon het niet vinden in de handleiding.

Piet - wil liever niet met 0 beginnen

Jan Goddemaer

to Ligfiets
Ooit kreeg ik ook zo'n Cateye. Dat was de reden waarom ik die nooit gebruikt heb, herinner ik me nu. Dat kan/kon gewoon niet. Bizarre hersenkronkel bij Cateye.

Jan

Op di 29 nov. 2016 om 20:58 schreef Piet <piet...@xs4all.nl>:
[...]

Hans Huijgen

to ligf...@googlegroups.com
Er zijn wel een aantal Cateye fietscomputers die dat wel kunnen. Misschien kun je er eentje (tweedehands) vinden en wisselen?

Ik heb zelf hetzelfde probleem en ben te lui of te kneertig om een oplossing te vinden.