Ligfiets.net onbereikbaar

Marco Roepers

to ligfiets
Hallo allemaal,

Hallo,

Ik krijg zowel in Firefox (Ubuntu 16:04) als Chrome (Chrome OS) bij het bezoeken van www.ligfiets.net de melding dat de site niet veilig bezocht kan worden door problemen met de (het) veiligheidscertificaten. Ik krijg de site vervolgens ook niet te zien.

Groet,

Marco

André Vrielink

to ligf...@googlegroups.com
Staat de datum / tijd van je computer goed?

Ik kan hem vanaf mijn mobiel gewoon benaderen.

Groet André

Marco Roepers

to ligfiets
Ik heb het probleem met 2 computers en de tijd klopt met de tijd van de mailtjes.

Bovendien kom ik wel op andere sites als Wikipedia (ingelogd).

Groet,

Marco

Reinier Gerritsen

to ligf...@googlegroups.com
Het veiligheidscertificaat is verlopen, daardoor weet je niet zeker of je te maken hebt met de echte ligfiets.net of een gekaapte versie. Vermoedelijk is dat laatste niet aan de hand en zou je de waarschuwing kunnen negeren. Maar het probleem moet gewoon worden opgelost door een nieuw certificaat te installeren. Je telefoon heeft blijkbaar een niet zo kritische browser.
Mijn telefoon gaat ook gewoon door en ik zie net dat er op de site staat dat het certificaat inderdaad verlopen is en dat er aan gewerkt wordt.

Groet,
Reinier

Maurice de Laat

to ligf...@googlegroups.com

Klopt,

het certificaat van ligfiets.net is verlopen op 24 januari.

Groet

Maurice

Gé Boelders

to ligf...@googlegroups.com