Nieuwsbrief Randonneurs NL

Robert Lammerts

to Ligfiets Discussielijst

Pieter Jan

to Ligfiets
Kan ik deze link veilig openen?

Op maandag 21 november 2016 23:47:02 UTC+1 schreef Robert Lammerts:

http://us11.campaign-archive1.com/?u=b339afa9568d872e92fab3131&id=3f564f931b&e=1c5ab7ff5a

Robert Lammerts

to ligf...@googlegroups.com

Pieter Jan

to Ligfiets
Oke, ik ben altijd een beetje achterdochtig bij een link naar een wat cryptische URL zonder begeleidend schrijven.
Maar dat komt blijkbaar doordat het via MailChimp gaat.

Misschien toch weer eens aan een brevet mee gaan doen.
Zijn er meer VM-rijders die daar komend jaar plannen voor hebben?

Pieter Jan

Robert Lammerts

to ligf...@googlegroups.com

Op 24 nov. 2016 om 13:33 heeft Pieter Jan <barone...@gmail.com> het volgende geschreven:

> Oke, ik ben altijd een beetje achterdochtig bij een link naar een wat cryptische URL zonder begeleidend schrijven.
> Maar dat komt blijkbaar doordat het via MailChimp gaat

Heel goed

> Misschien toch weer eens aan een brevet mee gaan doen.
> Zijn er meer VM-rijders die daar komend jaar plannen voor hebben?

Bij de meeste brevetten rijden er tussen de 2 tot 5 vm's mee. Geen probleem. De organisatoren in Zwolle en Boekelo rijden zelf met een vm.

Robert

Dirk D

to Ligfiets
Ik pak meestal de brevetten vanuit Zwolle mee met de quest. De 200km van afgelopen november vanuit Zwolle waren er flink wat velomobielen. Wil er ook meer gaan starten vanuit Boekelo. Komend jaar zal het allemaal wel wat lastig worden ben ik bang voor i.v.m. verhuizen/klussen.....