Gezocht: achterwiel FAW voor enkelzijdige ophanging

Thomas Ribbrock

to ligf...@googlegroups.com
Hoi allemaal,

Afgelopen maandag kwam ik er achter dat bij het achterwiel van mijn
Flevo Alleweder vier spaken uit de flens van de naaf gebroken te zijn...
:-(

Helaas heeft mijn FAW een eenkele achterbrug en dus een achternaaf
vor enkelzijdige ophanging. Deze zijn bij velomobiel.nl (die de FAW nog
steeds ondersteunen) niet meer te krijgen. Zij zouden waarschijnljk een
nieuwe naafhelft kunnen maken, maar voordat ik dat laat doen wil ik toch
eerst even kijken of er niet toevallig nog iemand zo'n achterwiel heeft
liggen en er niets meer mee doet - alvast bedankt!

Groeten,

Thomas
Thomas Ribbrock http://www.ribbrock.org
"You have to live on the edge of reality - to make your dreams come true!"