hase lepus te koop gespot

Theo Mol

to ligf...@googlegroups.com
Medeliggers,

In de kringloopwinkel ("Noppes") van Purmerend staat een Hase Lepus te
koop voor € 750.
Omdat ik op het ogenblik genoeg fietsen heb, heb ik niet gekeken naar de
staat van het apparaat. Ga dus zelf kijken als je in de buurt bent.

--
groet van Theo, opeens kleinbehuisd, Mol

RAPT0065

to Ligfiets
In navolging van Theo's Kringloop Spotten:
In het Rijswijks Winkelcentrum in-de-Boogaard hangt in de kringloopzaak een hele snelle open ligger. De vorige eigenaar heeft duidelijk geïnvesteerd in snelle accessoires. Hij hangt idd aan het plafond. De winkel ligt op de eerste etage, naast de Xenos.

Joris-hangt-zijn-ligger-ook-in-de-berging-Somers

FrancineBoersma

to Ligfiets
Naar aanleding van onderstaande post even gekeken. Het gaat hier om een behoorlijk oude M5 ligfiets, Niet zeker, maar vermoedelijk een Speedliner 28/20 met onderstuur. Niet in een dermate goed estaat dat ie de prijs van 250 euro waard is. Onder andere slecht in de lak, gewoon een oude fiets. Ik had gehoopt dat het een m5 lowracer ofzo zou zijn, of wellicht een shockrpoof, maar helaas.

Meest fraaie aan de fiets was nog het zitmatje. Die was redelijk recent, maar wilden ze niet los verkopen :)

Toch niet voor niets erheen gegaan. Ze hadden een apparaat staan waar ik altijd wel naar op zoek ben. Kostte een tientje, maar ik verkoop m voor 120 euro ofzo door.