Heeft iemand ervaring met de Leitra?

patser

to Ligfiets
Heeft iemand ervaring met de Leitra?
Ik verbaas me erover dat er in NL zo weinig rondrijden, en dat er in website en blaadjes hoegenaamd niet over wordt geschreven. Dat kan niet aan het gewicht, de vering, de instap of de bagage opberg mogelijkheden liggen. Is het dus het uiterlijk en de associaties die daardoor gewekt worden?
Message has been deleted

Rudolf R.

to Ligfiets
Hoi,
In Nederland zijn ongeveer 1600 velomobilisten, die vooral Quest, mango, DF, Alleweder e.d. rijden. Allemaal Nederlands fabrikaat. Wie wat anders wil, zoals Leitra of Leiba, zal - op een enkele dealer na wellicht - toch naar het buitenland moeten. En dat is een drempel.
Zelf rijd ik een Leiba Classic. Ik heb me laten vertellen dat er in totaal 4 in Nederland van rondrijden. Met de Leitra zal het waarschijnlijk niet anders zijn. Onbekend maakt dat er niet over geschreven wordt. Dat is mijn analyse.