Kent iemand P. Dykstra

Maarten Heckman

to Ligfiets
We krijgen post onbestelbaar retour van P. Dykstra uit Waskemeer, geboortejaar 1950, lid sinds 2000.
Is er iemand die hem kent en weet wat er aan de hand is? We hebben geen idee of hij verhuisd is of dat er iets anders aan de hand is. Geen verhuisbericht, geen opzegging.

Vriendelijke groet,
Maarten Heckman
Secretaris/Ledenadministratie NVHPV

norbert

to Ligfiets, m.he...@zonnet.nl
de telefoongids geeft een hit, als dit het juiste adres is kan je een telefoontje plegen...

Maarten Heckman

to ligf...@googlegroups.com
Klopt, het nummer is helaas niet in gebruik..

Aikeau

to Ligfiets, m.he...@zonnet.nl
Als je zoekt op de naam plus plaats, kom je de naam van een garage tegen. Wellicht de eigenaar, of familie dat je verder kan helpen?

Maarten Heckman

to ligf...@googlegroups.com
Ik heb inderdaad het nodige zoekwerk op internet gedaan en de sporen nagelopen die me enigszins kansrijk leken. Probleem is natuurlijk dat Dykstra of Dijkstra een heel gangbare naam is en dat de kans dat iemand met dezelfde naam familie is, of bekende, niet groot is. Het lijkt mij verder ook niet nodig om er veel werk in te steken en veel mensen mee lastig te vallen. Als we geen contact krijgen wordt hij uitgeschreven als lid.