Scheurtje in kuip.

Roelof de Vries

to Ligfiets
In mijn Mango heb ik een klein scheurtje (2,5 cm) zitten in de rand van het instapgat ter hoogte van de schouders wanneer je in de fiets zit. Het punt is een beetje ongelukkig in de zin dat bij het in en uitstappen hier nog wel eens wat kracht op word uitgeoefend en hierdoor het scheurtje in de afgelopen maand van 1,5 cm naar 2,5 cm is gegroeid. Ik wil graag voorkomen dat de scheur verder groeit maar weet zo even niet wat de beste manier is om dit te repareren. Heeft iemand hiervoor tips?

A.J. bonnema

to ligf...@googlegroups.com
Hey Roelof,

Ga naar velomobiel.nl of neem eerst contact op. Die mensen weten met de
minimale effort het maximale effect te bereiken. En het is zonde als
zo'n scheur nodeloos tot meer kosten leidt. Wachten kost geld.

my 2 cents.

mvrgr, Guus Bonnema.

Geert-Jan

to Ligfiets
Je zou kunnen repareren met glasvezel en hars. Dan met speciale plamuur bobbels wegwerken en na drogen glad schuren. Deze spullen kan je zo bij een automaterialenzaak kopen. Deze manier werkt perfect bij auto's en is best gemakkelijk te doen. Of dat ook op je fiets werkt, weet ik niet. Misschien zijn er betere tips van anderen.

Harry Lieben

to ligfietslijst
Goed opschuren en twee matjes glasvezel doordrenkt met twee componenten epoxy hars. Beslist geen polyester want dat hecht niet goed.

twilwel