Re: [Ligfiets] Samenvatting voor ligfiets@googlegroups.com - 7 updates in 2 onderwerpen

Casper Jansen

to ligf...@googlegroups.com

Ik neem een oude helm en zaag de achterkant  eraf zodat ie vlak is.

Rode Pioneer

to ligf...@googlegroups.com
> Ik neem een oude helm en zaag de achterkant eraf zodat ie vlak is.

Ik hoop niet dat je de illusie hebt dat een oude helm waar je een deel
afgezaagd hebt ook nog maar iets zinvols doet.

mvg
Rode Pioneer

Niels van der Wal

to ligf...@googlegroups.com
Vanwege het met reden omschreven verdwijnen van de helmplicht bij wedstrijden kun je je afvragen of een helm dragen überhaupt zinvol is.

Niels, blootshoofds, van der Wal

johan Vollenbroek

to ligf...@googlegroups.com
Volgens de Guardia Civil was ik verplicht om in Spanje een helm te dragen. Ik heb daar tenslotte maar en catlike gekocht die heel open open is en goed ventileert, ook met een stompe achterkant, zodat hij niet te veel in de weg zit.

Gr. Johan Vollenbroek

Op 19 oktober 2014 10:35 schreef Rode Pioneer <RodeP...@gmail.com>:

--

Met groeten,

Johan Vollenbroek

Waldeck Pyrmontsingel 18
6521BC Nijmegen
Tel:  024 323 04 91
Fax: 084 745 11 93
email prive: johanvol...@gmail.com
website: www.mobilisation.nl

Tom en Baukje Hospes

to Ligfietsgroep
Dit is dan ook de reden dat ik een helm wil aanschaffen. Het word langzamerhand bij steeds meer evenementen en in het buitenland verplicht.

tom hospes