trapas klem

Piet

to Ligfiets
Hallo,

Ik constateer net dat ik door mijn reserve trapklemmen heen ben en ik fiets nu met één hele en één kapotte trapasklem in mijn Quest. Velomobiel heeft vakantie en daarnaast zal de verzending niet op tijd zijn denk ik. Is er iemand op fietsafstand van Groningen waar ik een trapasklem van kan overnemen? Eventueel krijg je later een nieuwe van mij terug, want ik bestel er toch een aantal. Hopelijk lukt het, want dat fietst toch iets lekkerder naar de oliebollentocht.

groeten,
Piet

Rode Pioneer

to ligf...@googlegroups.com
De oliebollentocht is bij Peter de Rond, van Velomobiel Service Twente.
Wellicht dat hij wel berijkbaar is en een setje kan opsturen.

Grrz
Rode Pioneer

Maarten Sneep

to ligf...@googlegroups.com

> [...]
>
> Ik constateer net dat ik door mijn reserve trapklemmen heen ben en ik fiets nu met één hele en één kapotte trapasklem in mijn Quest. Velomobiel heeft vakantie en daarnaast zal de verzending niet op tijd zijn denk ik. Is er iemand op fietsafstand van Groningen waar ik een trapasklem van kan overnemen? Eventueel krijg je later een nieuwe van mij terug, want ik bestel er toch een aantal. Hopelijk lukt het, want dat fietst toch iets lekkerder naar de oliebollentocht.

Gebruikt Sinner/Drymer niet dezelfde maat klem? In dat geval morgen als de gesmeerde bliksem naar Stadskanaal, de 24ste zijn ze gesloten (ik zou even bellen).

Maarten

Harry Lieben

to ligfietslijst

Gebruikt Sinner/Drymer niet dezelfde maat klem? In dat geval morgen als de gesmeerde bliksem naar Stadskanaal, de 24ste zijn ze gesloten

Klopt, morgen is m'n laatste werkdag dit jaar. Ik kan wel een paar klemmen van t werk meenemen naar mijn thuisstad Groningen.

Piet

to Ligfiets
Bedankt voor de tips en van het aanbod van Harry maak ik graag gebruik!

grt, Piet