Grote Oldenburgse Ligfietstreffen 2016

Thomas Ribbrock

to ligf...@googlegroups.com
Hoi allemaal,

Even een beetje reklame... ;-) Ik had dit een tijdje geleden al op het
ligfietsforum (http://www.ligfietsforum.net/) vermeldt, maar omdat niet
iedereen daar meeleest dus ook nog een keer via deze weg:

Anno 2011 heb ik per toeval een Duitse ligfietser uit Oldenburg leren
kennen (ligfietsen zijn toch altijd voor een gesprekje goed... ;-) ).
Daardoor heb ik 2012 een uitnodiging voor het eerste grote
ligfietstreffen van de ligfietsgroep Oldenburg gekregen - en het was
echt een geslaagd en erg gezellig weekeindje. Mensen leren kennen (o.m.
was Carl Georg Rassmussen met zijn Leitra uit Denemarken komen fietsen),
kletsen, tochtjes, Oldenburg en omgeving zien en zo... Sindsdien ben ik
nog een paar keer met de liggers uit Oldenburg op pad geweest (het is
gewoon een gezellig clubje) - en daarom hebben zij mij ook gevraagd om
voor aansprekpunt in Nederland te spelen voor de tweede editie van het
grote ligfietstreffen:

Het Grote Oldenburgse Ligfietstreffen 2016 van 12-8 t/m 14-8-2016

Helaas kan ik er deze keer tot mijn grote spijt zelf niet bij zijn :-(
maar ik help hen graag een handje, want ze willen nog meer mensen uit de
buurlanden (Nederland en Denemarken) naar Oldenburg zien te krijgen -
gelukkig hebben zij ook voor Denemarken een aanspreekpunt kunnen
strikken, dus wie weet... :-)

Ik heb de ofiiciële aankondiging van de ligfietsgroep Oldenburg vertaald
en op ligfiets.net gezet:

http://www.ligfiets.net/event/3595/grote-oldenburgse-ligfietstreffen-2016.html

Je vindt daar alle gegevens (locatie, programma, e.d.) en je kunt je ook
daar aanmelden (n.b.: t/m 31-5-2016 is er nog een "vroegboekkorting"
van 5-7€). En als er nog vragen zijn stel ze gerust!

Groeten,
Thomas
Thomas Ribbrock http://www.ribbrock.org
"You have to live on the edge of reality - to make your dreams come true!"

Thomas Ribbrock

to ligf...@googlegroups.com
Hoi allemaal,

Even ter herinnering: wie er nog zin heeft naar het grote
ligfietstreffen te gaan kan dat nog t/m 31-5 met korting boeken... ;-)

Groeten,

Thomas

Thomas Ribbrock

to ligf...@googlegroups.com
Hoi allemaal,

On Tue, Apr 26, 2016 at 11:54:43AM +0200, Thomas Ribbrock wrote:
[...]
> Het Grote Oldenburgse Ligfietstreffen 2016 van 12-8 t/m 14-8-2016

Wie toch al van plan is om zich in te schrijven en mee te doen: het is
alleen nog t/m 14-7 mogelijk om een t-shirt mee te bestellen.

De eerste paar inschrijvingen uit Nederland zijn inmiddels trouwens al
binnen - voor het geval dat iemand bang is dat hij/zij de enige
Nederlander zou zijn... ;-)

Groeten,
Thomas

P.S.: ze hebben er in Oldenburg een wel heel special voertuig voorbereid
voor het treffen:
http://www.velomobilforum.de/forum/index.php?attachments/p1120404-jpg.106746/

Thomas Ribbrock

to ligf...@googlegroups.com
Hoi allemaal,

Inmiddels is ook het workshopprogramma van het treffen bekend:

* Het Grote Oldenburgse Ligfietskoor
* Een geocaching-introductie
* Kantel-knikstuurworkshop
* HP-Boats Workshop