scala-macro-method-alias

Konrad Malawski

to krakow-scal...@googlegroups.com
Wydałem właśnie prosty projekt/makro które generuje kod delegujący do innych metod.
Projekt powstał po rozmowie z √iktorem gdzie żartowaliśmy sobie że przydałby się taki @alias, ponieważ muszą supportować zarówno metody `!` jak i `tell` w akka.

Myślę, że gdyby się spotkać jakoś pod koniec miesiąca to mogę coś poprezentować o tym w sumie.

--
Konrad

Rafał Pokrywka

to krakow-scal...@googlegroups.com
Brzmi dobrze - temat fajny i warty powiedzenia czegoś więcej na meetupie.

Konrad Malawski

to Rafał Pokrywka, krakow-scal...@googlegroups.com
Z ciekawostek to jeszcze walczyłem dziś z 2.11, ponieważ za radą Eugene (koleś od makr) chciałem zastosować tam untyped macro - niestety typer się wywala na twarz ;-) Zakładam problemy z SBT... może do najbliższego meetupu jeszcze to zwalczę ;-)

Konrad Malawski
softwaremill.pl - SoftwareMill | blog.project13.pl - Private Blog
krakow.gtug.pl - GDG Kraków | java.pl - Polish Java User Group

--
Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie „Krakow Scala User Group”.

Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać z niej wiadomości, wyślij e-maila do krakow-scala-user...@googlegroups.com.
Więcej opcji znajdziesz na https://groups.google.com/groups/opt_out