50% off Play for Scala i inne

Marek Prochera

to krakow-scal...@googlegroups.com

Chętnie podzieliłbym z kimś koszty przesyłki :)

Zniźka działa też na kilka innych pozycji np Scala in Action

Magiczny kodzik:

dotd0830au

Marcin Kubala

to krakow-scal...@googlegroups.com
Nie wiem czy nie bardziej opłaci Ci się skorzystać z oferty bookdepository.comhttp://www.bookdepository.com/Play-for-ScalaCovers-Play-2-Peter-Hilton/9781617290794?selectCurrency=USD

Wychodzi $33, ale przesyłka jest darmowa (czas oczekiwania ok. 4 tygodnie).

Kupiłem u nich niedawno 3 książki, jestem zadowolony.

Marek Prochera

to krakow-scal...@googlegroups.com
Dzieki za namiar pewnie sie kiedys przyda, przy okazji chcialem zakupic wczesniejszy dostep do kilku sklowaych pozycji zaplanownaych na 2014 a ta opcja jest tylko u zrodla ;)

Marek

Marcin Kubala

to krakow-scal...@googlegroups.com
W temacie ksiązkowo-zniżkowym - udało mi się znaleźć kod na 45% rabatu u Manninga, jest on uznawany także przy zakupie FP in Scala w MEAP:

mlkiwipythcf

Więcej kodów zniżkowych: http://www.retailmenot.com/view/manning.com?c=5024913