Kolejna część kursu prowadzonego przez M. Odersky-ego na cousera.org

Marcin Kubala

to krakow-scal...@googlegroups.com
Kurs nosi nazwę "Principles of Reactive Programming",
Szczegóły: https://www.coursera.org/course/reactive

Nie wiem jak wy, ale ja już spakowałem tornister ;)

Konrad Malawski

to Marcin Kubala, krakow-scal...@googlegroups.com
Jasne, że się na to piszę :-)
W ebayu zrobiliśmy mały czat room aby podciągać ludzi ze Scali oraz wspólnie radzić się w razie problemów z kursem - chętnie też popinguję tutaj na liście podczas kursu :-)

--
Cheers,
Konrad Malawski

--
Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie „Krakow Scala User Group”.

Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać z niej wiadomości, wyślij e-maila do krakow-scala-user...@googlegroups.com.
Więcej opcji znajdziesz na https://groups.google.com/groups/opt_out

Sławomir Wójcik

to krakow-scal...@googlegroups.com
Ja także prawdopodobnie wezme udział i podziele się wrażeniami.

Marcin Kubala

to krakow-scal...@googlegroups.com, Marcin Kubala
@Konrad - jeśli macie budżet to może was zainteresować również taka dodatkowa wisienka na torciku: https://attendee.gototraining.com/4q80l/catalog/4020625203792931584

Rafał Pokrywka

to krakow-scal...@googlegroups.com, Marcin Kubala
Cześć

Tylko dodam  że szkolenia ze Scali będą po tegorocznym JDD 2013 - basic + cascading/scalding (Konrad coś o tym wie ;) )

Poza tym jest szansa na jedno z poniższych (ale niestety nie darmowe):
1. Advance Scala
2. Scaling up with akka & scala (basic) - javova wersja też możliwa
3. Scaling outwith akka & scala (advanced)
4. Fast Track to play (scala) - java też jest możliwa.

Które byłoby dla was najbardziej interesujące ?

pzdr.
Rafał

Filip Dziedzic

to Rafał Pokrywka, krakow-scal...@googlegroups.com
Cześć,

Głos na: 2. Scaling up with akka & scala (basic)

Pozdrawiam,
Filip

Konrad Malawski

to Filip Dziedzic, Rafał Pokrywka, krakow-scal...@googlegroups.com
@Marcin, raczej sięgać w portfel obecnie nie mam odczuwam potrzeby, natomiast bardzo potrzebuję ten darmowy kurs aby wciągać więcej ludzi w Scalę i Akkę! :-)
Jeden team już zarażony... :-)

Ja bym polecał/głosował za advanced szkoleniem, nie po to idzie się do chłopaków z Typesafe aby dostać basics które KrakówScala czy moje warsztaty podczas JDD mogą dać "ot tak" (albo poczytanie booka o podstawach). Polecałbym "branie mięsa" od typesaferów... Basics to KSUG jeszcze nie raz pokaże (a i nie basics pewnie też pokażemy nie raz) :-)

--
Cheers,
Konrad Malawski