Spotkanie, 25 marca 2010 - Lift web framework - aplikacje web w Scali, Łukasz Kuczera

Jakub Neumann

to Trójmiasto JUG
Zapraszamy na kolejne spotkanie Trójmiasto JUG. Łukasz Kuczera będzie
kontynuował opowieść o Scali, tym razem opowie o frameworku webowym
Lift.

Czas: 25.03.2010, godz. 17.30
Miejsce: Wydział MFI UG, ul. Wita Stwosza 57, Gdańsk, aula nr 2

Streszczenie, od Łukasza:
"Na spotkaniu opowiem trochę o Lifcie, skąd się wziął, na czym jest
wzorowany jakie są jego charakterystyki. Następnie pokażę jak się
zakłada projekt w Lifcie i zrobię prosty przykład. Prawdopodobnie
standardowe TODO list. Postaram się także pokazać jak łatwy jest Comet
w Lifcie."

Wstęp oczywiście wolny, zapraszamy!

Łukasz ''Smok'' Rybka

to jug-tro...@googlegroups.com
Szkoda tylko, że to dokładnie dzień przed 4Developers :( Będzie nagranie ze spotkania dostępne? Było by bardzo fajnie :)

Pozdrawiam, Łukasz "Smok" Rybka

Krzysztof Zubik

to jug-tro...@googlegroups.com
�ukasz ''Smok'' Rybka pisze:
> Szkoda tylko, �e to dok�adnie dzie� przed 4Developers :( B�dzie nagranie ze
> spotkania dost�pne? By�o by bardzo fajnie :)
>
> Pozdrawiam, �ukasz "Smok" Rybka

Witam.
Postaram sie, zeby ngranie bylo. Jednak mnie trudno powiedziec kiedy ono
bedzie i
jak bedzie z jego sciaganiem gdyz tu mozliwosci powiem " odwrotnie
proporcjonalne
do zainteresowania prezentacja. " No coz Internetem i mozliwosciami
serwerow neistety
tak jest. Jednakze z drugiej strony jezeli zainteresowanie duze, to
chyba dobrze.
Mamy dobrych prezenterow. :)
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243

Piotr Pawliszcze

to jug-tro...@googlegroups.com
Hej

Jeśli jest potrzeba mogę udostepnić serwer  do wrzucania oraz archiwizowania materiałów.

pzdr PWL

W dniu 23 marca 2010 21:31 użytkownik Krzysztof Zubik <kzu...@netglob.com.pl> napisał:
Łukasz ''Smok'' Rybka pisze:

[...]

Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie "Trójmiasto JUG".

Aby zamieszczać posty w tej grupie, wyślij e-mail na adres jug-tro...@googlegroups.com.
Aby anulować subskrypcję tej grupy, wyślij e-mail na adres jug-trojmiast...@googlegroups.com.
Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź tę grupę pod adresem http://groups.google.com/group/jug-trojmiasto?hl=pl.

Piotr Pawliszcze

Damian Nowak

to jug-tro...@googlegroups.com
Witam,

> Jeśli jest potrzeba mogę udostepnić serwer do wrzucania oraz
> archiwizowania materiałów.

... albo żeby było wszystko w jednym miejscu - może na
it.wtrojmiescie.org jako załącznik do posta? Miejsce mamy, można
trzymać materiały ze spotkań.

--
Pozdrawiam serdecznie.

Damian Nowak
os. Witosa 6c/4
83-140 Gniew
tel. 601 346 104

Krzysztof Zubik

to jug-tro...@googlegroups.com
Piotr Pawliszcze pisze:
> Hej
>

> Je�li jest potrzeba mog� udostepni� serwer do wrzucania oraz archiwizowania
> materia��w.
>
> pzdr PWL

Witam.
Moze na jutrzejszym spotkaniu dokladniej ustalimy co i jak bedziemy
robic z filmami.
Jak widac troche zbiera sie propozycji. Czy bedziesz jutro?