Spotkanie inauguracyjne

Jakub Neumann

to JUG Trójmiasto
Szanowni,
Zapraszam wszystkich członków i sympatyków Java Users Group
Trójmiasto na inauguracyjne spotkanie
w najbliższy czwartek 28 lutego 2008. Miejsce spotkania:
Wydział Matematyki, Fizyki i Informatyki, Uniwersytet Gdański
Gdańsk, ul. Wita Stwosza 57
aula nr 2 a może nawet i 3

Przeglądajcie nasze tymczasowe wiki (http://java.math.univ.gda.pl),
uzupełniam na bieżąco listę prelegentów i kalendarz google.

Zapraszam również do dyskusji o zaplanowanych i przyszłych tematach
poruszanych na naszych spotkaniach. Zgłaszajcie propozycje i
prelegentów.

Propozycje można zgłaszać również bezpośrednio do mnie:
kuba.neumann(małpka)gmail.com

Pozdrawiam
Jakub Neumann

radoslaw.holewa

to JUG Trójmiasto
On Feb 25, 3:55 pm, Jakub Neumann <kuba.neum...@gmail.com> wrote:
> [...]
> w najbliższy czwartek 28 lutego 2008. Miejsce spotkania:
> Wydział Matematyki, Fizyki i Informatyki, Uniwersytet Gdański

I jak się spotkanie udało? Jakie plany na przyszłość?
Coś cicho tutaj :)

Pozdrawiam,
Radek

cypr...@gmail.com

to JUG Trójmiasto
No udało się, grupa została oficjalnie zawiązana :)
Zdążyłem nawet się zaoferować na prelekcję o Springu i ogólniej o
frameworkach dependency injection. Trochę ciężko biorąc pod uwagę
mnogość zajęć, ale idea jest bardzo dobra, więc trzeba się postarać.
Jeszcze termin nie ustalony, ale mam nadzieję, że grupa się odezwie,
co chcieli by usłyszeć na ten temat, co byłoby pomocne. Od osób które
wiedzą o co chodzi oczywiście przydało by się naprowadzenie, co jest
ważne do poruszenia w tym temacie. Oczywiście tylko hasła, bo samo
wgłębianie się w technologie jest tu największą frajdą :)
Cyprian