Vagrant, czyli wirtualizacja dla deweloperów - 28.02.2013

Łukasz Rybka

to jug-tro...@googlegroups.com
Serdecznie zapraszamy na kolejne spotkanie Java User Group Trójmiasto, które odbędzie się 28 lutego, w Inkubatorze Starter.

Data: 28.02.2013, godz. 17:30
Miejsce: Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER (ul. Lęborska 3b), centrum konferencyjne, parter
Temat prezentacji: Vagrant, czyli wirtualizacja dla deweloperów
Prelegent: Mateusz Haligowski

Info od prelegenta: Szybko rosnąca moc obliczeniowa sprzętu wprowadziła wirtualizację środowisk pod strzechy. Podczas prezentacji przedstawię w jaki sposób można to wykorzystać tworząc nowe rozwiązania, lub próbując podłączyć się do już istniejących. Pokażę narzędzie Vagrant, oraz w jaki sposób skonfigurować je przy pomocy Puppeta.

kzu...@netglob.com.pl

to jug-tro...@googlegroups.com
Dnia 21 Lutego 2013, 6:36 pm, Cz, Ĺ ukasz Rybka napisał.
> [...]
> podłączyć się do już istniejących. Pokażę narzędzie Vagrant, oraz w jaki
> sposób skonfigurować je przy pomocy Puppeta.
Witam.
Kto ma ochote i konto na Facebooku (zwqanym przez niektorych Ksiega Twarzy
:) ) moze dolaczytc do mojego wydarzenia
pod http://www.facebook.com/events/262062210592311/

Open Source jest dziś największym i najważniejszym nurtem w sektorze IT -
albo dasz się ponieść na fali, albo utoniesz próbując płynąć pod prąd...
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243

Łukasz Rybka

to jug-tro...@googlegroups.com
Mateusz - jeszcze raz ogromne dzięki za świetna prezentację!

Materiały ze spotkania (zdjęcia oraz prezentacja) zostaly wrzucone na nasza strone:  http://trojmiasto.jug.pl/media/spotkania/