Chyba - Podpis PDF s OwnerPassword, avšak s prázdným UserPassword

Pavel Král

to jsig...@googlegroups.com
Když se pokouším podepsat PDF se zadaným OwnerPassword avšak s prázdným UserPassword, hodí mi to níže uvedenou chybu.
Pokud je PDF bez OwnerPassword a bez UserPassword, projde to, taktéž je to OK pokud je zadáno oboje, tedy OwnerPassword i UserPassword.
Já bych však potřeboval mít vyplněno jen OwnerPassword. Je nějaká možnost?
Děkuji, Pavel Král

ERROR Během zpracování nastal problém
com.lowagie.text.exceptions.BadPasswordException: PdfReader not opened with owner password
    at com.lowagie.text.pdf.PdfStamperImp.<init>(Unknown Source)
    at com.lowagie.text.pdf.PdfStamper.<init>(Unknown Source)
    at com.lowagie.text.pdf.PdfStamper.createSignature(Unknown Source)
    at net.sf.jsignpdf.SignerLogic.signFile(SignerLogic.java:170)
    at net.sf.jsignpdf.SignerLogic.run(SignerLogic.java:108)
    at java.lang.Thread.run(Unknown Source)

Josef Cacek

to JSignPdf forum
Diky za upozorneni, snad je to opraveno ve verzi 1.4.2.
-- jc

Pavel Král

to jsig...@googlegroups.com
Díky za vstřícnost a rychlost, bohužel je to (asi) opraveno jen v uživatelském rozhraní (tam jsem to ověřil a funguje), pokud to zkouším z příkazového řádku (což nutně potřebuji), neprojde to...
Díky, PK

Josef Cacek

to JSignPdf forum
Díky. Tak druhý pokus.
Zkuste prosím verzi 1.4.3, která opravuje zpracování výchozí hodnoty
(Printing rights v kódovaných PDF) u dávkového módu.

-- jc

Pavel Král

to jsig...@googlegroups.com
Tak už je to lepší, z příkazového řádku to ve verzi 1.4.3 projde bez chyby, ale bohužel ve vytvořeném PDF je podpis neplatný (v Adobe readeru "At least one signature has problem"). Pokud to stejné pustím z uživatelského prostředí, vytvoří se PDF s korektním podpisem...
Pro jistotu uvádím příkaz:
java -jar JSignPdf.jar %1 -kst WINDOWS-MY -ka "Moje firma ID" --visible-signature -llx 314 -lly 59 -urx 573 -ury 193 -r "Jsem autorem" -l Brno -c "Pavel Král" -encryption PASSWORD -opwd mojeheslo -pe PASSWORD
(zkoušel jsem to i bez -pe PASSWORD, nevím, zda je to nutná volba)
Díky za Váš čas, PK

Josef Cacek

to JSignPdf forum
Máte korektně naimportovaný váš certifikát mezi trusted certifikáty v
Adobe Readeru?
Přikládám dokument podepsaný přiloženým klíčem.

$ java -jar JSignPdf.jar -ksf demokeystore.jks -kp jsignpdfdemo
--visible-signature -llx 314 -lly 59 -urx 573 -ury 193 -r "Jsem
autorem" -l Brno -c "Pavel Král" -pe PASSWORD -e -opwd opwd
test_opwd.pdf

-- jc
demo.cer
demokeystore.jks
test_opwd_signed.pdf
test_opwd_acroread.png

Pavel Král

to jsig...@googlegroups.com
Děkuji za ochotu, když tak si to s těmi Vašimi soubory vyzkouším, ale myslím, že problém je jinde.
Pokud mi to z uživatelského prostředí (JSignPDF.exe) vytvoří správně a z příkazové řádky ne, myslím, že nějaká chyba tam ještě bude.
Když jsem zkoušel PDF bez hesel (bez OwnerPasswod i UserPassword) nebo s oběma hesly (OwnerPasswod i UserPassword), dopadlo to z příkazového řádku nachlup stejně jako z exe.
Teď do z uživatelského prostředí vytvoří správně a z příkazové řádky jinak, nejspíš to nějak souvisí s těmi hesly...
Přikládám oba soubory pro porovnání (zákaznící prominou indiskrétnost :-)).
Předem děkuji, PK

Faktura_signed_commandline.pdf
Faktura_signed_uzivprostr.pdf

Josef Cacek

to JSignPdf forum
Jediný rozdíl, který ve vašich souborech vidím je, že v GUI máte
nastaveno certifikování a v příkazové řádce ne. Zkuste přidat
parametr:
--certification-level CERTIFIED_NO_CHANGES_ALLOWED

Mělo by to zabrat,

-- jc

Pavel Král

to jsig...@googlegroups.com
Děkuji moc!!!
S tímhle přepínačem to již funguje k mé plné spokojenosti!
Jsem rád, že nemusím pátrat po jiném programu, ostatně myslím, že bych lepší nenašel ;-)
A kdybyste se někdy náhodou nudil (nebo spíš dostal kšeft za 100.000 a zvládl jej za týden), bylo by moc pěkné do uživatelského prostředí přidat tlačítko, které by vygenerovalo a zobrazilo příkaz pro command line s parametry odpovídajícími hodnotám zadaným v už. prostředí. Ale to už by byla třešnička na dortu pro další uživatele, já jsem spokojen s tím, co mám.
Ještě jednou děkuju a přeji úspěchy v práci i šťastnou rodinu.
S pozdravem Pavel Král, Okrouhlá u Boskovic