strafor fiyat talebi

Hasan HARMAN

to yapi...@googlegroups.com, yapida...@googlegroups.com, insaat...@googlegroups.com

arkadaşlar 50*100 3cm lik strafor alımı yapacağım yüklü alım yapacağım
fiyat tekliflerinizi bekliyorum.

Dadaş Çelik Kapı

Tel:     0216 5187693-94
Faks:  0216 5187695

--
Hasan HARMAN
hasa...@gmail.com

ferda colakoglu

to insaat...@googlegroups.com
sayın:Dadaş celik kapı yetkilisi
İstemiş olduğunuz 50*100  3 cm lik strafor fiyat teklifimiz m3 48 ytl olup kdv dahildir
NOT:ödeme nakit tir

                                             SAYGILARIMIZLA
FERDA ÇOLAKOĞLU
0258 264 16 34
0533 215 13 63

Date: Tue, 9 Sep 2008 15:55:15 +0300
From: hasa...@gmail.com
To: yapi...@googlegroups.com; yapida...@googlegroups.com; insaat...@googlegroups.com
Subject: [yapiteklif.com] strafor fiyat talebi

mustafa korkmaz

to insaat...@googlegroups.com
satınalma sorumlusu olarak gorev yapmaktayım aynı straforun 12+kdv ye alıyorum daha uygun fıyat veren olursa gelen e-mailleri banada forward edermısın...ilgine şimdiden teşekkür ederim...
mustafa korkmaz

Date: Tue, 9 Sep 2008 15:55:15 +0300
From: hasa...@gmail.com
To: yapi...@googlegroups.com; yapida...@googlegroups.com; insaat...@googlegroups.com

Volkan Gezen

to insaat...@googlegroups.com

Değerli grup üyeleri,

Projesini yapmış olduğum 300 m2 kat alanlı 4 katlı bir bina için

Dıştan Mantolama fiyatı hakkında müşterimi bilgilendirmem gerekiyor.

Bu konuda tecrübesi olan değerli üyelerden mantolamanın

Malzeme ve işçilik dahil yaklaşık m2 maliyeti,

XPS ya da EPS kullanımı arasındaki fark,

XPS ve EPS nin sadece malzeme fiyatları hakkında

Özet bilgi talep ediyorum.

Teşekkür eder,

Tüm üyelere saygılarımı sunarım.

Volkan GEZEN

İnş. Müh.

VOLKAN MÜHENDİSLİK-İNŞAAT & ANADOLU SİGORTA ACENTESİ

Bala Mah. Su Terazisi Sok. N:10/A Sarayköy/DENİZLİ

Tel: 0.258.415 37 85

Faks: 0.258.415 47 39

Gsm: 0.533.471 16 43

e-mail: vge...@yahoo.com

web: http://vgezen.sitemynet.com

A.Serhat CAVUSOGLU

to insaat...@googlegroups.com

Volkan Bey,

Öncelikle dış cephe mantolamasında XPS sağlıklı ve verimli bir malzeme değildir. Kesinlikle EPS kullanmanızı öneririm. Hatta EPS’nin de piyasada NEOPOR diye anılan karbon esaslısını kullanmanızı öneririm. Piyasada (İstanbul) bahsettiğim malzeme kullanılarak üzerine sıvası ve boyası yapılmış şekildeki anahtar teslimi fiyatı 30 ila 40 YTL /m2 dir. Saygılarımla.

A.Serhat ÇAVUŞOĞLU

İnşaat Yük. Müh.

Kemal Rahmi ŞENER

to insaat...@googlegroups.com

Sayın Grup Üyeri,

Kültür Bakanlığı yönetmeliğine göre yapılması düşünülen bir ihale, teklif birim fiyat sözleşme ile ihaleye çıkılamaz mı? Mutlaka anahtar teklifi götürü bedel mi yapıması gerekir? İhale konusu iş;  tarihi eser onarımı, koruma kurulu tarafından tescillenmiş bir tarihi eser yapı.
2005 yılında kültür bakanlığı yönetmeliğine göre yapılacak ihalelerin teklif birimfiyatla yapılması yasaklanmış diye birşey duydum. Doğru mu acaba?

Saygılarımla,
Kemal Rahmi Şener
İnşaat Yük. Müh

Erhan ÇORAP - \(EFES Yalıtım\)

to insaat...@googlegroups.com
Değerli grup üyeleri,

EPS, XPS, Neopor gibi petrol türevi malzemelerin termal etki altında boyutsal kararlılığı düşüktür ve B1 sınıfı malzemlerdir, dış cephede özellikle 300m2 gibi küçük bir projede sadece 4-5 YTL/m2 fazla para vererek yangın ve ses yalıtımıda yapan, uygulandıktan sonra termal etkilerle boyut değiştirmeyen A sınıfı YANMAZ malzeme olan taşyününün kullanımı en doğru çözümdür.

Saygılarımla,
Erhan Çorap
NOD32 3441 (20080915) Information __________

http://www.eset.com

OZGE MUCEK

to insaat...@googlegroups.com
Sayın Serhat Çavuşoğlu,

Dış cephe mantolama sistemlerinde XPS malzemelerinin uygun ve verimli malzemeler olmadığı fikrinize kesinlikle KATILMIYORUM.

Isi yalitim malzemesinin insan trafigine acik olan yerlerde yeterli darbe dayanimi olmasi gerekir. Detay ve iscilik hatalarina karsi ise katmanlarin su emmeye karsi dayanikli olmalari gerekir. Butun bu kriterlerin genel gecer kulaktan dolma kabuller yerine gercek olarak performansin test edildigi bir tek ortam vardir o da ETAG 004 testidir. Bu test sirasinda 20 yillik dis kosullar 3 aylik test suresince iki cepheye uygulanir. Bu test sirasinda katmanlarin ne kadar su emdigi, ısı yalıtım performansı, darbe dayanimina olan direnc test edilir ve sistemin guvenilirligi saglanir. Dow firmasi piyasaya sundugu butun paket sistemler icin bu testleri yilda iki kez yapar ve paket olarak piyasaya sundugu sistemin arkasindadir. Malesef bazi durumlarda sadece isi yalitim urunlerimiz satin alinip uzerine toplama malzemeler ile mantolama uygulamasi yapilmaktadir. Bu durumda sistemin performansi ile ilgili herhangi bir sorumlulugumuz yoktur.

Su anda Bluesafe Mavikale sistemi her yil en az iki defa ETAG testleri yapilan piyasadaki en guvenilir paket sistemlerden biridir.

Saygilarimla

Özge Sipahioğlu

Mimar

muharrem tutuncu

to insaat...@googlegroups.com
Sayın Kemal Bey,

Evet maalesef böyle bir uygulama söz konusudur. Fakat malum tarihi eser onarımlarnda ne ile karşılaşacanız belli olmadığından, bir çok  imalat uygulama yapılırken belli olacağıdan dolayı sadece tarihi eser restorasyonunda keşif artışı  %50 olara idarece verilebilmektedir.

A.Serhat CAVUSOGLU

to insaat...@googlegroups.com

Sayın Özge Sipahioğlu,

Ben özel olarak Dow yada Mavi kale diye bir kelime kullandığımı hatırlamıyorum. Ancak mantık olarak da bilimsel olarak da sistem halinde kullandığınızda ve uygun malzemeleri tercih ettiğinizde EPS nin de su emme konusunda yeterli olacağını biliyorum (ETAG 004). Siz Mavi Kale’nizin nefes almasına ne diyeceksiniz? EPS’li sistemden daha mı iyidir acaba? Peki ısı yalıtımı değeri Karbon Esaslı EPS ‘den daha üstün müdür? Evet darbe dayanımı konusunda size hak veriyorum tabi ki ama teknoloji o kadar gelişti ki artık EPS nin üzerine yapılan bir takım mineral sıvalarla çok yüksek dayanım da sağlanabiliyor (Çekiç ile yapılan sert bir darbeye dayanacak kadar). Sayın Özge Hanım ben kulaktan dolma bilgilerle değil gözümle görerek ve teknik araştırma yaparak her şeye karar verir ve yorum yaparım. Siz eğer bir dış cephe yalıtım malzemesini sadece su emme değerleriyle değerlendirirseniz ben takdiri size bırakıyorum. Isı yalıtım malzemesi yapan ve satan bir firmada da ÇALIŞMIYORUM. Bir inşaat firmasında proje müdürüyüm ve isterseniz gelip yaptığım işleri canlı da görebilirsiniz. Bugüne kadar şükürler olsun ki olumsuz hiçbir tepki de almadım. Çünkü her detayı tek tek her açıdan değerlendiririm. Ve ilk mantolama sistemi kullandığım binada XPS li sistem (Mavi Kale’den) ve EPS’li sistem satan firmalardan arkadaşlarla görüşmüştüm. Mühendis takımı olarak detaylı bir değerlendirmeden sonra EPS’li sisteme karar vermiştik. XPS in üstünlükleri yoktur demiyorum ama sistem olarak artıları ve eksileri ile değerlendirdiğimde tercihim yine EPS olacaktır. Ayrıca benim kullandığım ısı yalıtım sistemi de ETAG 004 testinden başarı ile geçmiş bir sistemdir. Ve Avrupa’da ve Türkiye’de yıllardır kullanılmaktadır. Sizin mail’ınızdan ise EPS li sistemlerin bu testleri geçmemiş olduğu sonucu çıkmaktadır.

Saygılarımla,

İyi Çalışmalar,

A.Serhat ÇAVUŞOĞLU

İnşaat Yük. Müh.

collichany collichany

to insaat...@googlegroups.com
Mantolama birim fiyat analizi ve sozlesmesi icin malezeme ozellikleri (yogunluk ),kullanilacak miktar (m2 dubel vs) tanimlanan is  tarifi eliniz  var  ve paylasirsaniz sevinirim .

saygilarimla

Sayın Serhat Çavuşoğlu,

Saygilarimla

Özge Sipahioğlu

Mimar

A.Serhat ÇAVUŞOĞLU

İnşaat Yük. Müh.

Değerli grup üyeleri,

Özet bilgi talep ediyorum.

Teşekkür eder,

Tüm üyelere saygılarımı sunarım.

cci...@superonline.com

to insaat...@googlegroups.com

Merhaba,

Firmam en uzun süre soğuk saklayan soğuk taşıma paketleri ithalatçısıdır.(www.teknobuz.com)bizde en uzun süre soğuk saklayacağımız izolasyonu çok araştırdık. ve www.isiduvari.com sitesinde göreceğiniz super tip 5mm ürün 2,5 cm straforla aynı sonucu verdi, STAR üründe ise 48 saat sonra köpük 19C a çıktığında, soğukluk hala 6C dı.
Star ürün 7 cm poliüretanla aynı sonuçları verdi oysa kalınlığı 1cm in altında.

Reflektif izolasyon ABD yalıtım pazar payı piyasasında en hızlı artış gösteren ürün. RIMA diye ayrı bir organizasyonları var. www.isiyalitim.org

Bu mantolama yazısı pek çok bilgi paylaşımı ve tartışmasına neden oldu ama en güzeli sonuçta yenilikler öğrenme imkanımız oluyor.

Firmam baraj suyunu dahi güneşten buharlaşmaya karşı yalıtabilen ürünler ithal ediyor.
www.sukurtaran.com

Amerikada artık GreenBuilding konsepti gelişiyor ve yapılar tamamen değişiyor, Alçipanlar aşırı enerji kullanılarak hazırlandığı için out, camlar çift cam bitiyor, çerçeveler fibere dönüşüyor vs.

Meraklılar www.greebuilding.com gibi siteleri inceleyebilir ve buradada çatılarda REFLEKTİF İZOLASYON tek geçilmektedir.

www.greenbiz.com

Cihat Çiçek

[...]

Sayın Serhat bey kesinlikle size katılıyorum,ben de cok araştırdım eps nin de içlerinde en iyisinin Capatect Dalmaçyalı sisteminin olduğuna kanaat getirdim.

OZGE MUCEK

to insaat...@googlegroups.com
Sayın Serhat Bey,

Bence bu platformda tartışılması gereken nokta ısı yalıtım malzemelerinin (XPS,Taşyünü,EPS) hangisinin üstün olduğundan ziyade ısı yalıtımı sektöründeki standartlar ve standart eksikliği nedeniyle yaşanılan sıkıntılardır.

Zira paket sistem olarak kullanılan  ürünler sizin de bahsettiğiniz sistemdeki gibi
ETAG 004 kriterlerini sağlıyorsa, ister XPS, ister Taşyünü ister de EPS olsun, doğru uygulama ile de yapılıyorsa bu sisteme elbette onay verilir.Ve bu paketlerin de dünyada ve ülkemizde birçok örneği vardır.Ancak malesef  bu paket sitemlerin sayısı bir elin parmaklarını geçmemektedir.

Malesef ülkemizde Isı yalıtım sektörünün en büyük sorunları arasında standart dışı malzeme üretimi yer almakta.“Merdiven altı üretim” olarak tanımlanan (Ürün kalitesinde sürekliliği ve teknik performans değerlerini ölçen laboratuarları olmayan üretim tesislerinde üretilen), teknik değerleri belirli bir standart ile tanımlanmamış malzemeler ile yapılan yalıtım uygulamalarındaki sonuçlar ülkemizdeki işçilik kalitesi de göz önüne alındığında ne yazık ki beklenen performansta olamıyor.

Bu nedenle  teknik elemanlar olarak bizlerden beklenenin sizin de mailinizde bahsettiğiniz gibi, denetim mekanizmasının sağlıklı işlemesi için gerekli çalışmaları yapmak olduğunu düşünüyorum.

Saygılarımla,
Özge Sipahioğlu
Mimar

yaman erpamir

to insaat...@googlegroups.com
Sayın grup arkadaşlarım,
Oldukça yoğun (yıllardır sürüyor) bir tartışma dizini sonucunda, gerekli olana ulaştık.

Bu nedenle  teknik elemanlar olarak bizlerden beklenenin sizin de mailinizde bahsettiğiniz gibi, denetim mekanizmasının sağlıklı işlemesi için gerekli çalışmaları yapmak olduğunu düşünüyorum.

Sonuç cümlesi bizim bu yönde akıl fırtınası yaparak, toplumun bilinçlenmesini sağlamak olacaktır.
Katkılarından dolayı herkese teşekkür ederim

Yaman Erpamir Mimar ODTÜ

Date: Fri, 19 Sep 2008 01:28:08 -0700
From: ozg...@yahoo.com