psiho test

'ajde

Je li tko isao u zavod za zaposljavanje u Os kod psihologa na testiranje
zbog posla? Kakav je test? Neki info?

Thx & Lp

Riro

"'ajde" <a@b.c> wrote in message news:gd731l$gu2$1...@sunce.iskon.hr...

> Je li tko isao u zavod za zaposljavanje u Os kod psihologa na testiranje
> zbog posla? Kakav je test? Neki info?
>
> Thx & Lp

Taj test je zakurac i ako nemas konkretne (novcane) pomoci od zavoda,
slobodno ga potrgaj pred njima i posalji ih u 3 pizde materine, nesposobne,
besposlene.

Zasto? Ekipa koja radi po zavodima sama sebi izmislja poslove kako bi ubili
vrijeme i fingirali Drustvu da zapravo oni nesto i rade. Pa sazivaju razno
razne skupove, savjetovanja, radonice itd. Vrhunac tih pizdarija su
psihotesovi, koji u ovom slucaju apsolutno ne sluze nicemu! Isto kao ni oni
kretenski "dnevnik trazenja posla" ili jos veca glupost, zvana profesionalno
usmjeravanje. Znam da ti nisam pomogao ali savjetujem ti da se ne obazires
previse na testiranje. I isprika na ruznim rijecima..poprilicno planem kad
je o tome rijec.

Ivan Bajlo

"'ajde" <a@b.c> wrote in message news:gd731l$gu2$1...@sunce.iskon.hr...
> Je li tko isao u zavod za zaposljavanje u Os kod psihologa na testiranje
> zbog posla? Kakav je test? Neki info?

standarni test s kojim se glupiraju na raznim natjecajima, od onih testova
inteligencije do psiho di ti odgovaras na pitanja kakva si osoba s tom
razlikom da se na zavodu ne trude sakriti cinjenicu da su ti testovi
orginalno iz 70-tih i 80-tih dok na testiranju po firmama se prave kao da su
ti testovi nesto najnovije sto se tek nadavno izmislilo pa obrisu godinu
izdanja sa papira prije kopiranja

Riro

"Ivan Bajlo" <ivan....@zg.t-com.hr> wrote in message

Moj je bio iz 1968. godine, na ekavici, tiskan u beogradu.

Ivan Bajlo

"Riro" <net...@net.et> wrote in message news:gdfg56$8qo$1...@ss408.t-com.hr...

> Moj je bio iz 1968. godine, na ekavici, tiskan u beogradu.

eto, sad napisi u zivotopis pod strane jezike da govoris i srpski ;)

p.s.
bar nije bio na cirilici ;))

Riro

"Ivan Bajlo" <ivan....@zg.t-com.hr> wrote in message

Da, dodat cu da pricam 4 strana jezika, imam 7 godina iskustva i spreman sam
biti 18 sati dnevno na raspoloaganju. Također, valja istaknut imam dvoje
djece i nezaposlenu zenu, drugim riječima, zelim biti Vas rob jer drugog
izlaza nemam.

Naravno da je ovo gore napisano jedan karikirani text, ali na zalost, ima
puno istine u njemu

BTW, modificiraj si e-mail adresu jer ako do sad nije, pocet ce ti dolazit
hrpa spama u inbox..

'ajde

"Ivan Bajlo" <ivan....@zg.t-com.hr> wrote in message

Zahvaljujem svima na infu. Upit je bio iz usluge jednoj osobi. U petak, 17.
je bilo testiranje. Kaze da test nije bio tezak. Poslije testa, razgovor.
Ukupno 2h. Isti dan na osnovu testa i razgovora poslano misljenje u firmu i
dobio se posao. Test kakav god bio, direktoru firme je nesto znacio i gdja.
je dobila posao. I to bez veza i poznanstva.

Lp

Ivan Bajlo

"Riro" <net...@net.et> wrote in message news:gdh75d$e8k$1...@ss408.t-com.hr...

> [...]
> biti 18 sati dnevno na raspoloaganju. Također, valja istaknut imam dvoje
> djece i nezaposlenu zenu, drugim riječima, zelim biti Vas rob jer drugog

zaboravio si kredite za stan i auto

> BTW, modificiraj si e-mail adresu jer ako do sad nije, pocet ce ti dolazit
> hrpa spama u inbox..

hrpa spama odavno dolazi tak da nema smisla da stavljam zastitu, puno je
veci problem sto spam zastita od T-coma lovi normalne emajlove bez ikakvog
razloga