HRT odjava

ad

Postali su pametniji,
ovo je malo drugaciji obrazac za odjavu koji je aktualan.

http://www.hrt.hr/fileadmin/video/Izjava-odjava.pdf

ima li neka finta kako odjaviti?

eLaCiD

"ad" <g...@c.com> wrote in message
> Postali su pametniji,
> ovo je malo drugaciji obrazac za odjavu koji je aktualan.
>
> http://www.hrt.hr/fileadmin/video/Izjava-odjava.pdf

/ cut

Zakonski ni¨tavan ugovor iz razloga protuusatvnih odredbi.

igor.b...@gmail.com

Pozdrav svima...

Dana utorak, 29. siječnja 2013. 08:18:36 UTC+1, korisnik eLaCiD napisao je:
> "ad" <g...@c.com> wrote in message

> Zakonski ni¨tavan ugovor iz razloga protuusatvnih odredbi.

Morat ces poraditi malo na toj "protuustavnosti".

Uzivajte,

Iggy

Dario

Ima promijeniš adresu. Napraviš novu OI, promijeniš adresu dostave
računa u HRT, odjaviš TV na HTV način, vratiš se na staru adresu,
napraviš novu OI, a oni neka tamo traže TV.

Možda može i bez nekog koraka.:-)

Mika

<igor.b...@gmail.com> wrote in message
Ne bas. Vec sam spomenuo da odjavu nije moguce izvrsiti osim po internom
obrazcu HRT-a. Kako u tom obrascu stoji dio u suglasnosti premetacine doma,
a dom je nepovrediv po Ustavu RH, sasvim je jasno da se odjava mora izvrsiti
pod prisilom, odnosno, ucjenom. Ili odjava sa odricanjem ustavnog prava, ili
prisilno placanje.

Pitanje je samo kad ce se sjetiti netko i poslati ih na sud zbog ovakvog
ucjenjivanja. Ocigledno da nemaju nikog pametnog tko bi im slozio zakon o
naplati pristojbe, a raja ih polako pritisce svim nacinima. Mozda nesto i
bude od tih Hrvata :))

Btw., nek kodiraju program pa cemo vidjeti koliko ce novaca zaraditi i
koliko ce uhljebljenici na Prisavlju prezivjeti :)

igor.b...@gmail.com

Pozdrav svima...

Dana utorak, 29. siječnja 2013. 10:29:06 UTC+1, korisnik Mika napisao je:
> [...]
> obrazcu HRT-a. Kako u tom obrascu stoji dio u suglasnosti premetacine doma,

Dom je itekako "povrediv", na razne zakonski prihvatljive i odobrene nacine.

Uzivajte,

Iggy

Mika

> Pozdrav svima...

> Dom je itekako "povrediv", na razne zakonski prihvatljive i odobrene
> nacine.

Ali zakon o HRT-u te nacin odjave pristojbe nisu jedni od tih. Srecom :)

igor.b...@gmail.com

Pozdrav svima...

Dana utorak, 29. siječnja 2013. 11:08:51 UTC+1, korisnik Mika napisao je:
> <igor.b...@gmail.com> wrote in message

> Ali zakon o HRT-u te nacin odjave pristojbe nisu jedni od tih. Srecom :)

Obzirom da je Zakon aktivan i jos nije srusen na Ustavnom sudu, nazalost jesu.

Uzivajte,

Iggy

Mika

<igor.b...@gmail.com> wrote in message
Obzirom da ni Ustav jos nije srusen na sudu, njegova je ipak zadnja :)

qwerty

a zasto bi ti to htio odjaviti? ajd reci negdje da ne gledas TV.

Info

"ad" <g...@c.com> wrote in message
> [...]
izjava je malo jaca. podsjeca na nesto tipa ako logorasi iz logora slucajno
pokusaju bijeg ...
ako odbiju kupanje u plinskim komorama ... e, pa stvarno imamo javni
servis..

igor.b...@gmail.com

pozdrav svima...

Dana utorak, 29. siječnja 2013. 12:03:26 UTC+1, korisnik Mika napisao je:
> <igor.b...@gmail.com> wrote in message

> Obzirom da ni Ustav jos nije srusen na sudu, njegova je ipak zadnja :)

A uvijek mozes probat'. :o)

Uzivajte,

Iggy

Bla

"Mika" wrote

> [...]
> naplati pristojbe, a raja ih polako pritisce svim nacinima. Mozda nesto i

hijao .. evo ga, opet pocinjemo :))))))

> Btw., nek kodiraju program pa cemo vidjeti koliko ce novaca zaraditi i
> koliko ce uhljebljenici na Prisavlju prezivjeti :)

i ovo isto :) .. sve opet jovo nanovo ;)

btw, kad smo vec kod IJAOOOOOOOOOOOO

http://www.youtube.com/watch?v=KBhgeoqeT5s

--
signatjur nije moja furka ;)

Bla

"ad" wrote
nema .. mora se odjaviti po njihovom pravilniku

sta se tice kontrole, ako im zabranis da ti udju
u stan, ponovno ce te prijaviti, a onda kad lupe
ovrhu radi neplacanja, stavi prigovor na ovrsni
nalog da nemas tv itd., pa nek pred sudom onda
dokazuju opravdanost te ponovljene prijave, jer
za sud sigurno nije dovoljno "opazanje"

zeko

to Mika
On 29.1.2013. 10:29, Mika wrote:

> [...]
> doma, a dom je nepovrediv po Ustavu RH, sasvim je jasno da se odjava
> mora izvrsiti pod prisilom, odnosno, ucjenom. Ili odjava sa odricanjem

pretraga ili pregled u smislu postupanja ovl. sl. osoba nisu identicne
radnje, pretragom za razliku od pregleda, djelatnici policije otvaraju
torbe, haube na autima, zavlace ruke u depove, otvaraju ormare i slicno
a za to im treba nalog suda (iako postoje i situacije kod kojih nije
potreban nalog ali nemaju veze sa sa ovom temom), kod pregleda do
saznanja dolaze vizualnim opazanjem. U obrascu se ne navodi pretraga
(premetacina), takodjer da pojasnim posjednik tj drzatelj doma (nije
nuzno da je vlasnik, moze biti podstanar, namoprimac...) moze dati
dopustenje usmeno ili pismeno za ulazak u stan, kucu, vikendicu, supu......

e sad kako ce se zakonodavac postaviti u slucaju spora, ako ti ne
dopustis pregled prostora u smislu kontrole o posjedovanju tv prijemnika
a to si prije u obrascu potpisao i ovjerio kod biljeznika, ne
znam....vrijeme ce pokazati....povjesno gledano mali covijek uvijek najebe

Snowman

Znaci, moras dati otkaz na poslu i dezurati doma, jer nikad ne znas kad ce
navratiti inkasator?

Ukoliko nema nikoga ovaj napise da odbijas kontrolu i zalijepi ti kaznu.

Djuro

Otvoris sa nekim programom za editiranje pdf-ova ovu prijavu i ispred
"dopuštam ovlaštenim predstavnicima" ubaci ne. Isprintaj prijavu, ovjeri
kod biljeznika, jednu kopiju sacuvaj za sebe i posalji im to preporuceno
sa povratnicom. Odjavljeno je njihovim obrascem pa ti zakonski ne mogu
kenjati a opet ne dopustas njima da ti dodju u kontrolu. To mi je onako
nabrzaka ispalo iz rukava. Mozda bi moglo proci dok se ne skupi kriticna
masa i ne skuze pa uvedu neku novu foru.

A uostalom pa u cemu je problem? Ovjeris obrazac i posaljes pa kad ti
dodje kontrola onda se malo zahebavas sa kontrolorom. Tipa kazes da ga
ne mozes sad pustiti u kucu jer su ti zena u ljubavnica u sado mazo
odjeci i bicuju se pa nek priceka da ih sklonis. :-) I tako ga zavlacis
pol sata pa mozda ode. A hebi ga, nisi ti kriv sto je on dosao u krivi
tren. :-). Budi malo kreativan.

Bla

"Djuro" wrote

> [...]
> odjeci i bicuju se pa nek priceka da ih sklonis. :-) I tako ga zavlacis
> pol sata pa mozda ode. A hebi ga, nisi ti kriv sto je on dosao u krivi

zapravo je ideja jebena .. jer garant to tamo nitko
ne cita, vec samo trpaju po socijalistickom kljucu
ko na traci :)

i onda kad dodje do sranja, ti samo zatrazis da se
dostavi kopija orignalne odjave ;)) hehehe

turski produzni

On 29.1.2013. 17:52, Djuro wrote:

> [...]
> "dopuštam ovlaštenim predstavnicima" ubaci ne. Isprintaj prijavu, ovjeri
> kod biljeznika, jednu kopiju sacuvaj za sebe i posalji im to preporuceno

pa da jednostavno, zasto to ne bi radili sa svim obrascima koje moramo
ispuniti?
recimo, to su mogli i ovi kaj su dizali kredite u svicarcima, pa si u
paintu dodati klauzulu da banka njima treba uplacivati rate a ne obrnuto...

Gashtapano

On 29.1.2013. 10:29, Mika wrote:

Ja sam pročitao dokument i nigdje se ne spominje premetačina doma.
Dakle, spominje se da se ne može odbiti kontrola ili onemogućiti kontrola.
Drugim riječima, neka oni rade što god žele u svrhu kontrole - ja ni ti
itko drugi im u tome neće smetati.

S druge strane i oni moraju poštivati zakone. Stoga ne mogu ulaziti u
stanove, mlatiti ljude da priznaju, razbijati automobile da bi pronašli
radio ili mobitel i slično.

Stoga se pravo na nepovredivost doma ili na nesmetanje posjeda ni u kom
slučaju ne može tretirati kao "odbijanje" (krajnje glupa konstrukcija -
čak ni ubojice na sudu ne moraju svjedočiti protiv sebe) ili kao
onemogućavanje - pa oni su slobodni raditi sve što žele, jasno u skladu
važećih zakona.

Naravno, ovo je samo TEORIJA i kao takva potpuno nepoznata državnim
punjačima proračuna i biranih džepova zvanih "sucima". Čast izuzecima
(ako ih ima).

Kenny

Hehe :) Ali bi se zajebali sto bi se standardno malo zaigrali pa bi
postalo ocito kad bi cijeli ugovor modficirali :)

Paor

Bla wrote:
> btw, kad smo vec kod IJAOOOOOOOOOOOO
>
> http://www.youtube.com/watch?v=KBhgeoqeT5s

Ovo je gore od Cece, a heavy metalac sam... :-D

--
Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba.

Paor

Bla wrote:

> nema .. mora se odjaviti po njihovom pravilniku

Nego, a sto ako nikada nije ni bio prijavljen?

Jakov Sosic

Ono sto mene zanime je sto ako se odjavi TV na taj nacin, a inkasatora se
nikad ne pusta? Odnosno, on zvoni, nitko ne otvara? Dakle nema ni dokaza
da je netko u stanu? Da li ostave obavijest da ce kontrola biti tog i tog
dana? Kako to funkcionira?

--
HDZ vs SDP is like Alien vs. Predator. Whoever wins, we lose.

Jakov Sosic

On Tue, 29 Jan 2013 16:30:34 +0100, Snowman wrote:

> Znaci, moras dati otkaz na poslu i dezurati doma, jer nikad ne znas kad
> ce navratiti inkasator?
>
> Ukoliko nema nikoga ovaj napise da odbijas kontrolu i zalijepi ti kaznu.

Sumnjam da to smije. A cak i ako mu otvoris opet nema dokaza da si mu
otvorio... Tako da je sve to skupa siva zona...

Bla

"Jakov Sosic" wrote

> Sumnjam da to smije. A cak i ako mu otvoris opet nema dokaza da si mu
> otvorio... Tako da je sve to skupa siva zona...

ispada da je zapravo to isto kao i sto sud
"bespogovorno vjeruje" sluzbenoj osobi, pa
ono sta ti murja napise u zapisnik, to se
na sudu ne moze oboriti (osim sa ne znam
kakvim dokazima)

Bla

"Paor" wrote

> Nego, a sto ako nikada nije ni bio prijavljen?

pa onda ti valjda ni ne dolaze racuni doma :)

Lex-Lutor

Nisu oni pametni nego je DRZAVA ozakonila otimacinu novca na nevidjeno.
Kakvi su to zakoni koji dozvoljavaju tako nepostene radnje, za prijavu je
dosta papir i potpis, a za odjavu moram potrositi vrijeme na odlazak kod JB,
platiti JB i naravno to poslati POVRATNICOM d budem siguran u takvoj igri.

Vec sam napisao sto sam rekao jednom upornom kontroloru....kada me izdavio
sa prijetnjama i pametovanjem onda sam mu objasnio da znam tko je gdje zivi,
kako se zove i gdje cu ga naci ako treba. nemam TV-radija i KRAJ price a ti
majstore pisi sto hoces......

Goran Marinić

On 30.1.2013. 15:32, Lex-Lutor wrote:
> [...]
> platiti JB i naravno to poslati POVRATNICOM d budem siguran u takvoj igri.

S obzirom na zakonsku slobodu koju HRT ima u posljednjih par godina po
pitanju odjave, čudi me da ne traži i donaciju bubrega uz odjavu. Time
bi sigurno popunio rupe nastale od jedne pretplate manje.

--
Wesley Snipes: "The universe wants us to settle for one another. Well,
there has to be a reason this keeps happening to us, Liz. I think fate

Paor

Bla wrote:
> "Paor" wrote

> pa onda ti valjda ni ne dolaze racuni doma :)

Hocu reci, nikada nije prijavljen, jer je dom novo nastao, ali oni TV na
neku silu prijave i onda traze ako nemam TV da ga odjavim. Je li takav
scenarij moguc?

Igor Batinic

Pozdrav svima...

On 30.1.2013 21:22, Paor wrote:

> Hocu reci, nikada nije prijavljen, jer je dom novo nastao, ali oni TV na
> neku silu prijave i onda traze ako nemam TV da ga odjavim. Je li takav
> scenarij moguc?

Ne. TV se mora prijaviti sluzbenom procedurom.

Uzivajte,

Iggy

Mirko

On 29.1.2013 7:52, ad wrote:
> Postali su pametniji,
> ovo je malo drugaciji obrazac za odjavu koji je aktualan.
>
> http://www.hrt.hr/fileadmin/video/Izjava-odjava.pdf
>
> ima li neka finta kako odjaviti?

U cijeloj prici previse gubljenja vremena i zivaca, da ne kazem novca.
Imam TV,autoradio,racunalo,laptop,smartfon i placam tih hebenih 80 kuna

qwerty

ova grupa pokusava provesti slijedeci eksperiment na tv pretplati:
http://www.forum.hr/showthread.php?t=256703

ili mozda zelimo odstraniti ovog 100-tog?

Bla

"Paor" wrote

> Hocu reci, nikada nije prijavljen, jer je dom novo nastao, ali oni TV na
> neku silu prijave i onda traze ako nemam TV da ga odjavim. Je li takav
> scenarij moguc?

pa nece te sigurno traziti da ga odjavljujes :)

ali inkasatori imaju ovlast prijaviti prijemnik
ako utvrde da se prijemnik koristi .. isto tako
imaju ovlast od tebe zatraziti podatak o nabavi
prijemnika, ali i bez tog datuma, datum prijave
se moze smatrati danom nabave

Mirko

Nisam siguran da placanje pretplate ima veze s tim

Djuro

Tvoj problem. Ako uskoro uvedu neki namet, recimo 40 kn za koristenje
tablet racunala, hoces li i njega platiti bez obzira sto ga mozda nemas?
Ja hrt ne placam jer ga ne pratim. S obzirom kolike prihode imaju
program im je previse los. Manje komercijalne postaje sa 1/10 budjeta
hrt-a uspjevaju napraviti bolji program a od pretplate dobiju neki mali
simbolicni dio koji im nije dovoljan ni za troskove struje. Zato i je
nastala ova rasprava.

Mirko

Ne tvrdim da je sistem pravedan, ali ja ga ne mogu promijeniti. Postoji
usluga koju moram platiti, a oni neka se dogovore kako ce to podijeliti.
Nista nije besplatno.

LEX-LUTOR

> Ne tvrdim da je sistem pravedan, ali ja ga ne mogu promijeniti. Postoji
> usluga koju moram platiti, a oni neka se dogovore kako ce to podijeliti.
> Nista nije besplatno.

Krivi stav sa ogromnim posljedicama....

Siguran sam da nitko ne bjezi od obaveze da plati ono sto koristi, no u ovom
slucaju je HRT JAVNI SERIVS koji ima pravo na marketing i harac od
pretplate...e TO NE MOZE. Znaci ili jedno ili drugo.

Neka HRT kodira program i pretplatnicima podjeli kljuceve za
dekodiranje....VRLO JEDNOSTAVNO !

Budimo realni, kakve veze imaju Racunalo, tv-prijemnii, mobitel, i slicna
elektronika sa HRT-m...zamisli da placas registraciju i osiguranje samo zato
sto imas neko vozilo, bez obzira na vozno stanje ili upotrebljivost.....

wunt li

odlična ideja, neka kodiraju sve što emitiraju pa kome se sviđa to što
prikazuju neka im plati za karticu i nema prisilne naplate niti ikakvih
problema sa stanovništvom.

dakle neka pošteno prodaju to što imaju za prodati i pošteno zarade a ne
nametati ljudima i onda silom potraživati lovu.

Djuro

LEX-LUTOR wrote:

> Neka HRT kodira program i pretplatnicima podjeli kljuceve za
> dekodiranje....VRLO JEDNOSTAVNO !

Vec je bila tema o tome i tako nesto nije izvedivo zato jer HRT je javni
servis dostupan svim gradjanima rvacke bez ikakvih ogranicenja a po
ustavnom zakonu ti ne mozes ograniciti tj kodirati nesto sto se smatra
javnim.

Ono sto je najgore HRT ubire nekoliko milijardi kuna godisnje na
pretplati a prihod od marketinga im iznosi svega 200-300 milijuna. To im
je tek vrlo mali dio prihoda a minutaza reklama im je skoro kao i na
komercijalnim tv postajama. Po tome oni bi trebali imati nekoliko puta
bolji program a realnost je da im je program losiji od komercijalnih tv
postaja koje imaju visestruko manji budjet. Prema tome sasvim ocito je
da nesto ne valja.

Da se mene pita HRT bi trebalo temeljito restruktirirati, zabraniti im
reklame i naplacivati pretplatu po dohodovnom cenzusu. Place staviti u
nekakve razumne okvire i raditi program prema onome sto javnost zeli
gledati a ne onome sto diktira politika. Onda bi imali pravi javni
servis a ne javno-komercijalno-politicki servis. U tom slucaju i sam
koji sam veliki protivnim placanja tv pretplate bi je placao. A to sto
oni kenjaju kako bez reklama i sa manjom pretplatom to ne bi mogli nek
si s tim obrisu rit. Ako komercijalne tv postaje uspjevaju, mogu i oni.

> [...]
> sto imas neko vozilo, bez obzira na vozno stanje ili upotrebljivost.....

Neka da se taj namet zvao tv pretplata. Kad su se ljudi poceli zaliti na
hrt-ov program i rekli da ne zele gledati hrt a niti placati pretplatu
onda su taj namet preimenovali u naknadu za posjedovanje prijemnika, ali
sad je stvar jos spornija. Ako postoji naknada za posjedovanje
prijemnika koja se naplacuje na razini drzave onda bi taj novac od
naknade trebao ici drzavnu blagajnu a iz nje bi se novac trebao
ravnomjerno rasporedjivati sukladno gledanosti.
U teoriji ti je kao i placanje poreza. Ako zivis u ovoj drzavi, duzan
si platiti porez. Isto je i sa tv-om. Ako imas javni tv servis koji ti
je dostupan duzan si placati pretplatu za njega ako imas bilo kakav
prijemnik koji ga moze primiti. U to sad spadaju osim tv i radio aparata
i racunala i sva ostala oprema koja je sposobna primati analogni,
digitalni ili streaming signal na kojima hrt emitira. I po meni u tome
ne bi bilo nista sporno da oni imaju program sukladno svojim primanjima.
Ali nazalost omjer prihodi/program kod HRT-a je visestruko losiji u
odnosu na komercijalne postaje i zato ja ne zelim placati pretplatu i
podrzavam one koji takodjer ne zele placati dogod se nesto ne promjeni.

Bla

"Djuro" wrote

> [...]
> bolji program a realnost je da im je program losiji od komercijalnih tv
> postaja koje imaju visestruko manji budjet. Prema tome sasvim ocito je

hrt ima neizmjerno bolji program od ostalih
petparackih govana za krezubu stoku sitnog
zuba s inteligencijom proporcionalnom broju
zdravih zuba

najace mi je samo vidjeti "domacu produkciju"
sa kojom se rtl trudi postici zahtjeve koje
imaju u odnosu na licencu .. ne znas da li
bi se smijao ili plakao

Djuro

Bla wrote:

> [...]
>
> najace mi je samo vidjeti "domacu produkciju"
> sa kojom se rtl trudi postici zahtjeve koje
> imaju u odnosu na licencu .. ne znas da li

To je misljenje Vas koji radite na hrt-u. Misljenje nas koji ipak samo
gledamo tv je ipak popriicno drugacije.

Mirko

Ako vozilo ne koristis, vratis tablice i gotovo. Isto tako mozes TV
zapecatiti

Munjara

On 30.1.2013. 21:43, Igor Batinic wrote:

> Ne. TV se mora prijaviti sluzbenom procedurom.

Itekako moguďż˝...
Na lokaciji gdje je prije aktualnog obrasca i uz ne�to dopisivanja
odjavljen tv do�la dvojica do ku�e i u gara�i vidjela auto, na izri�it
upit zabranjena kontrola i ku�e i auta i odgovoreno da nema prijamnika
te kontrolori ispra�eni van iz dvori�ta.

Za mjesec dva sti�e prijava prijamnika koju su kontrolori
samoinicijativno napravili na autoprijamnik kojeg nisu ni vidjeli, pa
nakon malo mail dopisivanja prvo sa odjelom pretplate pa upitom njihovoj
pravnoj slu�bi po�tom na koju sam upu�en jer sam tra�io osobne podatke
kontrolora uz spomen kaznenih prijava i sli�nih stvari ve� pola godine
niti traga niti glasa niti pretplate.

Munjara

uz napomenu da se izrazito veselim i nadam slijede�em poku�aju dolaska i
samo nadam da �u ja biti prisutan, a ne stara �ena od 80 i ne�to godina,
jer je ve� dva puta pismeno im upu�ena zabrana ulaska i dolaska s moje
strane.

Djuro

Mirko wrote:

> Ako vozilo ne koristis, vratis tablice i gotovo. Isto tako mozes TV
> zapecatiti

Ne mozes. To se ne radi vec jedno 15 godina. Ako imas tv koji je
ispravan moras placati pretplatu makar ga uopce ne gledao. Kasnije su to
prosirili i na radio a u novije vrijeme i na bilo kakav prijemnik av
signala.

wunt li

Djuro wrote:

> Ono sto je najgore HRT ubire nekoliko milijardi kuna godisnje na
> pretplati

na šta potroše toliku lovu?

Goran Mitrovic

On Wed, 06 Feb 2013 22:30:58 +0100, wunt li <univ...@gmail.com> wrote:

>na �ta potro�e toliku lovu?

Na Tarike Filipovice i slicne klaune.

Bla

"Djuro" wrote

> To je misljenje Vas koji radite na hrt-u. Misljenje nas koji ipak samo
> gledamo tv je ipak popriicno drugacije.

to pod nas mislis sebe i jos dva-tri istomisljenika? :)

jednako kao sto bi za izbore trebalo prethodno kao
obavezu uvesti test inteligencije, to isto vrijedi
i za davanje ocjena o kvaliteti rtv programa u hr,
nhf

btw .. ne radim na hrt-u

ad

In article <kf05uc$2i0$1...@ls237.t-com.hr>, nea_...@itiz.over.nao says...
Lijepo receno, a na kojoj si ti evolucijskoj ljestvici iznad amebe, ako ti se svidja "Jel me netko trazio"?

Bla

"ad" wrote

> Lijepo receno, a na kojoj si ti evolucijskoj ljestvici iznad amebe, ako ti se
svidja "Jel me netko trazio"?

uuuu .. a sad si ga bas naso .. a zasto nisi onda
spomenuo bilo koji dokumentarni serijal? nevezano
dal domace il strane produkcije? .. da li je ikad
na rtlu ili novoj isao kakav dokumentarac i kada?
skolski ili djecji program? .. da li je na hrtu
ikad organiziran fejk kviz za pljacku kucanica i
nezaposlenih umjesto obrazovnih djecjih emisija
koje bi trebale ici u tom terminu?

jel me netko trazio je OK sou za prosjecnog arvata,
tj. ako cemo realno, meni npr. niti jedan takav
sou nije interesantan, ali kao javna televiziija
hrt sigurno treba imati nekakav zabavni program
takvog tipa

btw .. ovdje je bitnije i da se ta emisija ima sa
cime usporediti .. pa onda imenuj "protivnika" sa
bilo koje privatne televizije

Goran Marinić

On 5.2.2013. 10:25, Djuro wrote:

> [...]
> nekakve razumne okvire i raditi program prema onome sto javnost zeli
> gledati a ne onome sto diktira politika.

Da pitaš javnost što želi gledatio, dobio bi sise, guzice i tračeve.
Javni servis služi tome da te informira i obrazuje, a problem je što to
ne čini ni približno koliko što služi politici i igra se komercijale.

--
Dragi korisnici Windows live maila, molim vas da ne odgovarate na ovu
poruku budući da ja vaš odgovor neću vidjeti. Ako pratite Usenet,

Djuro

Bla wrote:

> to pod nas mislis sebe i jos dva-tri istomisljenika? :)

Vjerojatno si iza dva-tri izostavio rijec milijuna. Ja ne govorim o svom
misljenju nego o javnoj anketi napravljenoj na uzorku od nekoliko
stotina ili nekoliko tisuca ljudi.

> jednako kao sto bi za izbore trebalo prethodno kao
> obavezu uvesti test inteligencije, to isto vrijedi
> i za davanje ocjena o kvaliteti rtv programa u hr,
> nhf

Istina. Onda ne bi bilo ovakvih gluposti koje piskaras po grupi.

Cose

On Tue, 29 Jan 2013 07:52:36 +0100, ad <g...@c.com> wrote:

>Postali su pametniji,
>ovo je malo drugaciji obrazac za odjavu koji je aktualan.
>
>http://www.hrt.hr/fileadmin/video/Izjava-odjava.pdf
>
>ima li neka finta kako odjaviti?

Negdje je pisalo da im mozes poslati takav obrazac bez doljnje izjave
o premetacini stana - preporuceno s povratnicom na kojoj pise da si
poslao odjavu TV pretplate. Spremis tu povratnicu zajedno sa kopijom
dopisa koji si poslao.

Pa kad za par mjeseci zaprijete ovrhom, onda napises prigovor i
prilozis kopiju povratnice i dopisa.

Velim, to sam procitao na nekom webu za zastitu potrosaca - nisam
probavao u praksi.

--
Kresimir Kos

"When people are fanatically dedicated to political or religious faiths
or any other kinds of dogmas or goals, it's always because these dogmas
or goals are in doubt." (Zen and the Art of Motorcycle Maintenance)

In article <d8erj814a6nelrrus...@4ax.com>,
firstname...@gmail.com says...

> [...]
> prilozis kopiju povratnice i dopisa.
>
> Velim, to sam procitao na nekom webu za zastitu potrosaca - nisam

ja sam svojedobno na tim izjavama, a napravio ih par
redovito brisao taj donji pasus u kojem stoji da se slazem s
premetacinom.

svi bili uredno odjavljeni.