Kupnja lijeka koji ide na recept bez recepta

nevjernik

U ljekarni jucer, dolazim kupiti Xyzal (pomoc kod proljetnih
alergija), bez recepta.

Prodavacica kao da prvi put cuje za taj lijek..
Ponavljam nekoliko puta, i ok, "sjetila" se nakon malo natezanja.
Opravdavala se nesto tipa da taj lijek ide na recept.. isla se
savjetovati kod kolegice u straznju prostoriju par puta..

Uglavnom da ne duljim s pricom, na kraju je nasla lijek i trazi mi
doktoricino i moje ime i prezime, jer kao mora to znati kad se ovako
"na divlje" kupuje lijek koji ide na recept.
Uredno sam sve rekao i dobio lijek.

Zanima me, jel stvarno takva procedura ili ce ona to iskoristiti da
napravi recept i uzme novce sebi.. ili sta vec?

Pitam, jer je se prilicno cudno i unezvjereno ponasala svo vrijeme,
potpuno neprilicno obicnoj kupnji obicnog lijeka koja je potrajala i
vise od pet minuta.

--
ne vesele mene bez vas
utakmice nedjeljom

Sayla

Pionir(ka) aerodinamike nevjernik u poruci
news:6mrgu4l4as2o4o1qb...@4ax.com objavljuje:

> U ljekarni jucer, dolazim kupiti Xyzal (pomoc kod proljetnih
> alergija), bez recepta.
>
> Prodavacica kao da prvi put cuje za taj lijek..

"prodavacica" bi trebala biti osoba sa zavrsenim farmaceutskim fakultetom,
magistra farmacije, ne bih ju stavljao u isti kos s npr. tetama koje prodaju
burek i jogurte (bez potcjenjivanja ikoga!), a ljekarna je zdravstvena
ustanova, a ne trgovina - tako da nisam siguran da je cross-post opravdan.
enivej, zena ima punu ljekarnu svega i svacega, mozda je jucer pocela
raditi, mozda lijek poznaje samo pod kemijskim, a ne i trgovackim imenom, a
mozda i ti krivo izgovaras ime lijeka ;))

> Ponavljam nekoliko puta, i ok, "sjetila" se nakon malo natezanja.
> Opravdavala se nesto tipa da taj lijek ide na recept.. isla se
> savjetovati kod kolegice u straznju prostoriju par puta..

nije neobicno da se za pultom zatekne tehnicar(ka) ili stazist(ica), netko
tko je jucer poceo raditi. sasvim je u redu da se takva osoba posavjetuje s
iskusnijima, dapace.

> Uglavnom da ne duljim s pricom, na kraju je nasla lijek i trazi mi
> doktoricino i moje ime i prezime, jer kao mora to znati kad se ovako
> "na divlje" kupuje lijek koji ide na recept.
> Uredno sam sve rekao i dobio lijek.

nisam siguran da si ga trebao dobiti. vidi dolje zasto. ali mnogi privatnici
zanemaruju propise...

> Zanima me, jel stvarno takva procedura ili ce ona to iskoristiti da
> napravi recept i uzme novce sebi.. ili sta vec?

kako da ne. iako ljudi smatraju recept papirom koji sluzi u financijske
svrhe, to je tek popratni efekt. postoje lijekovi koji se mogu kupiti bez
recepta jer se smatraju dovoljno sigurnima i neopasnima za to, ali uglavnom
nije tako. zato je promet lijekovima posebno reguliran, a tome sluze i
recepti - izdaju ih lijecnici, strucni ljudi koji postavljaju dijagnozu i
odredjuju terapiju, a na temelju tog dokumenta farmaceut u ljekarni ce ti
dati lijek. bez toga, mogucnosti za zloupotrebu su ogromne, a da ne
spominjemo stetu koju bi si ljudi mogli nanijeti samolijecenjem (ne kazem da
je tako i u ovom slucaju, narocito zato sto postoje vrlo vrlo slicni
lijekovi koji se mogu dobiti bez recepta).

> Pitam, jer je se prilicno cudno i unezvjereno ponasala svo vrijeme,
> potpuno neprilicno obicnoj kupnji obicnog lijeka koja je potrajala i
> vise od pet minuta.

mladja osoba? mozda je jednostavno nova u svemu tome i pamtit ce te zauvijek
kao svog prvog ;)))

uglavnom - kad trebas lijek koji se izdaje na recept, otidji k lijecniku po
njega. znam da ti se to cini nepotrebnim gubljenjem vremena, ali sustav tako
funkcionira s razlogom. i sretno s alergijom! :)

--
>Sayla<

Igor Batinic

Pozdrav svima...

Sayla wrote:
> Pionir(ka) aerodinamike nevjernik u poruci
> news:6mrgu4l4as2o4o1qb...@4ax.com objavljuje:

> nisam siguran da si ga trebao dobiti. vidi dolje zasto. ali mnogi privatnici
> zanemaruju propise...

Koliko sam cuo, po novom traze to ukoliko lijek moze dovesti do nekih
jacih nuspojava ili ostalih nezeljenih problema. Mene su trazili to za
zeljezo (sirup) za djecu.

Uzivajte,

Iggy

Sayla

Pionir(ka) aerodinamike Igor Batinic u poruci
news:gsa0p5$rsh$1...@localhost.localdomain objavljuje:

to nije losa praksa za lijekove koji idu bez recepta. koliko god sigurni
bili, mogucnost za nuspojave uvijek postoji - a jos ako se radi o djeci...
ali ako je propisano da se lijek izdaje samo uz recept (gdje ti podaci vec
pisu), onda mislim da ga tako treba i izdavati. necu se iznenaditi ako Xyzal
za koju godinu dodje na listu lijekova koji se izdaju bez recepta (neki
srodni lijekovi vec jesu tamo), ali trenutno vazeci propisi su takvi i treba
ih postovati.

--
>Sayla<

Igor Batinic

Pozdrav svima...

Sayla wrote:
> [...]

> srodni lijekovi vec jesu tamo), ali trenutno vazeci propisi su takvi i treba

Mislim da vise ni ne izdaju tako lako. Uvijek traze barem neku
dokumentaciju ako se radi o hitnom izdavanju lijeka. Jasno je da nekad
ne mozes doci do recepta, ali da ce ti dati samo tako nesto, sumnjam.

Uzivajte,

Iggy

nevjernik

On Fri, 17 Apr 2009 15:36:00 +0200, "Sayla" <I'm...@action.park> wrote:

>Pionir(ka) aerodinamike nevjernik u poruci
>news:6mrgu4l4as2o4o1qb...@4ax.com objavljuje:

da pionir aerodinamike :)

Uglavnom sve si lijepo napisao, hvala na odogovoru.
A kad si se vec tako lijepo raspisao, onda cu i ja :)

>"prodavacica" bi trebala biti osoba sa zavrsenim farmaceutskim fakultetom,

"Prodavacica" cisto zbog kratkoce pisanja prvo sto mi je palo na
pamet, nije mi bila namjera nikoga omalovazavati.

>mozda i ti krivo izgovaras ime lijeka ;))

Ne, ispalo je da sam dobro izgovarao :)

>nije neobicno da se za pultom zatekne tehnicar(ka) ili stazist(ica), netko
>tko je jucer poceo raditi. sasvim je u redu da se takva osoba posavjetuje s
>iskusnijima, dapace.

Nije djelovala kao neiskusna, zena u cetrdesetima.
Inace preskocio sam taj dio s odlascima u straznju prostoriju da ne
zamaram s pojedinostima.
Preskocit cu i sad, ali vjeruj mi da je sve skupa izgledalo tako
nespretno i nervozno, kao da joj je ova iz straznje prostorije rekla
tiho: "Odlicno, daj mu lijek, nek budala placa.. ali ga pitaj podatke
tako da mi mozemo napraviti novi recept i uzeti sebi lovu.. Cek cek,
sta ti se ruke tako tresu.. deder trgni jednu rakijicu da se malo
smiris.. da ne posumnja.." :)
karikiram naravno.

> [...]
>zanemaruju propise...

>kako da ne. iako ljudi smatraju recept papirom koji sluzi u financijske

Znao sam da sam trebao napisati sve kako je islo po redu a ne
skracivati :)

Najprije, prvi sam koji ne voli da itko krsi propise pa ni u moju
"korist". I prvi sam koji ne voli kad se ljudi tuze na ljekarnike kad
im ne daju bez recepta lijek za koji je recept obvezan.
No ona nije rekla da "ne moze" bez recepta!
Doduse ni ja nisam pitao..

Naime taj lijek mi je (pret) prosle godine propisala specijalistica
(privatnik) (ima dobre sise pa rado odem kod nje). E sad nisam siguran
je li mi ta privatnica tada rekla da lijek ne ide na recept ili su mi
to rekli u ljekarni, ili sam trebao ici kod svoje doktorice da mi
napise pravi recept a nije mi se dalo.. ne znam. Uglavnom, tada sam
platio punu cijenu lijeka od 80kn.

I nekako mi je ostalo u glavi da taj lijek ne ide na recept, pa mi
nije ni palo na pamet ici ovaj put kod doktorice (moje doktorice, one
sto joj sise i nisu bas nesto) pogotovo jer ga kupujem vec nekoliko
puta i svaki put placam normalno, nitko nista ne pita (cak i u toj
ljekarni) i kupnja traje dvadeset sekundi :) (ova trajala vise od 5
minuta :) , red se stvorio iza mene).

>mladja osoba? mozda je jednostavno nova u svemu tome i pamtit ce te zauvijek
>kao svog prvog ;)))

:)) rekoh da nije mlada (cak se ne sjecam ni kakve je sise imala) i
nije djelovala neiskusno dok sam cekao red.
Ali eto i ona je meni prva koja je "glumila" :) da nije cula za taj
lijek! (Nema sanse da nije cula, lijek joj stoji u prvom ormaricu i
poznat je lijek za alergiju)

>uglavnom - kad trebas lijek koji se izdaje na recept, otidji k lijecniku po
>njega. znam da ti se to cini nepotrebnim gubljenjem vremena, ali sustav tako
>funkcionira s razlogom. i sretno s alergijom! :)

Slazem se.
Kako bilo, znam da je glupo, ali osobno, ako lijek "moze" (legalno)
bez recepta (podsjecam, ja sam cak ovdje bio uvjeren da "mora" bez
recepta) rijetko idem po recept samo da bih platio par desetaka kuna
manje.
Platim nesto vise, ali ustedim sebi tramakavanje odlaskom kod
doktorice i gubljenje vremena, pogotovo jer rijetko imam potrebu za
tim. A posto godinama imam isti problem s alergijama, tocno znam sto
ce mi doktorica propisati, a imam i doktora u obitelji.

Sustav neka nastavi tako funkcionirati, ja cu ga postivati. Da mi je
ljekarnica rekla da ne moze bez recepta, rijec joj ne bih rekao.
Poslusao bih i isao doktoru, ne "po recept", nego da on sam prosudi
sto je najbolje za mene i smijem li onda ja uopce koristiti taj lijek.

Eto, hvala na lijepom odgovoru, a sto se tice alergija - svo zlo bilo
u tome :)

Sayla

Pionir(ka) aerodinamike nevjernik u poruci
news:mu2hu4dnvpsdtpfs0...@4ax.com objavljuje:

-cut-

> Eto, hvala na lijepom odgovoru, a sto se tice alergija - svo zlo bilo
> u tome :)

nema na cemu :)
a izgleda da nikad necemo saznati sto se dogodilo :) mozda je to bila neka
gospodja koja je dobila otkaz u plivi pa sad nakon ohoho godina ponovo
pocinje raditi u ljekarni i boji se vlastite sjene.
i provjerio sam na stranicama agencije za lijekove, izdaje se na recept -
http://www.almp.hr/?ln=hr&w=lijekovi&d=opsirnije&id=4104
ali eto nas u 'rvackoj gdje se sve moze :(

Kenny

In article <gsa1tp$s74$1...@localhost.localdomain>, _ime_.
_prez...@email.htnet.hr says...>
> [...]

> dokumentaciju ako se radi o hitnom izdavanju lijeka. Jasno je da nekad
> ne mozes doci do recepta, ali da ce ti dati samo tako nesto, sumnjam.

Prosli tjedan kupio Klavocine bez ikakvih pitanja.

--
I See Offline People !

McMurphy

"Kenny" <and...@seronja.com> wrote in message news:MPG.2452d94fa...@news.iskon.hr...

Jah...ali to ne znaci da bi to tako smjelo biti....
Mos ti na eBayu kupiti i uranijevu rudacu...;D

Kenny

In article <gsaejn$rj1$1...@ss408.t-com.hr>, iva...@net.hr says...>

> Jah...ali to ne znaci da bi to tako smjelo biti....

Uvijek se potrudim donjeti prikladan bijeli papiric od stomatologa (
ionako to kupujem jednom u deset godina ) ali opcenito se antibiotici
prodaju najlakse bez pitanja dok ce vec sirupi za kasalj malcice
pobuditi sumnju ( znam zasto ).

> Mos ti na eBayu kupiti i uranijevu rudacu...;D

Mozda, ali ajde probaj kupiti dzepni noziv na britanskom eBayu :)

McMurphy

"Kenny" <and...@seronja.com> wrote in message news:MPG.2452dd9b4...@news.iskon.hr...

> [...]
> ionako to kupujem jednom u deset godina ) ali opcenito se antibiotici
> prodaju najlakse bez pitanja dok ce vec sirupi za kasalj malcice

Je, ali - poanta je u kanaliziranju reda, ne - prvih 10 dobija ostali kruzite dalje ko lesinari...

> Mozda, ali ajde probaj kupiti dzepni noziv na britanskom eBayu :)

Moram probati....);D

McMurphy

"nevjernik" <hajd...@mijenjamo.planetu> wrote in message news:mu2hu4dnvpsdtpfs0...@4ax.com...

> [...]
> im ne daju bez recepta lijek za koji je recept obvezan.
> No ona nije rekla da "ne moze" bez recepta!

Gle - ovo ti je potpuno nepotrebnoispisano jer bi se kao malo oprao od blata - ali ne ide to tako.
Najbolji su oni koji prvi trce na hostiju....

> [...]
> puta i svaki put placam normalno, nitko nista ne pita (cak i u toj
> ljekarni) i kupnja traje dvadeset sekundi :) (ova trajala vise od 5

Isao si kod privatnice - oni nemaju klasican oblik recepta jer nemaju sklopljenu suradnju sa HZZO-om te jedino sto ti mogu dati jest
tzv. Bijeli recept, koji opet NIJE neduzan komad papira.
Pa i kad ti Pamela ga ispisuje....

> [...]
> tim. A posto godinama imam isti problem s alergijama, tocno znam sto
> ce mi doktorica propisati, a imam i doktora u obitelji.

Sto i dalje ne znaci da bi trebao biti tvoj doktor - osim toga, ako je toliki bed - prebaci se kod nekog blizeg.
I sisatijeg - novi narastaj je izasao iz klupa....

Odlicno - imas doktora u obitelji ali takve stvari ne pitas njega/nju vec dociras vlastitim zakljuccima.

> [...]
> Poslusao bih i isao doktoru, ne "po recept", nego da on sam prosudi
> sto je najbolje za mene i smijem li onda ja uopce koristiti taj lijek.

Pa..... Bas ga i ne postujes stoga nemas bas nikakvu tradiciju za nastaviti vec bi bilo dovoljno da ga POCNES postivati.

Znaci - dok ti nitko ne kaze ne sve je dozvoljeno a tek da ti netko digne lizalicu onda bi promislio svrhu konzumiranja spomenutog
lijeka - ?!?
Logika ti je za - 10.

Igor Batinic

Pozdrav svima...

Kenny wrote:
> [...]

> ionako to kupujem jednom u deset godina ) ali opcenito se antibiotici
> prodaju najlakse bez pitanja dok ce vec sirupi za kasalj malcice

Pa ne bi bas rekao. Bas su u zadnje vrijeme iznimno alergicni na davanja
antibiotika, koliko sam primijetio.

> Mozda, ali ajde probaj kupiti dzepni noziv na britanskom eBayu :)

A zato te nije bilo neko vrijeme? :o)))

Uzivajte,

Iggy

Igor Batinic

Pozdrav svima...

Kenny wrote:
> In article <gsa1tp$s74$1...@localhost.localdomain>, _ime_.
> _prez...@email.htnet.hr says...>

> Prosli tjedan kupio Klavocine bez ikakvih pitanja.

Samo mi na mail reci gdje su takvi. :o)

Uzivajte,

Iggy

Kenny

In article <gsb0ha$5rr$1...@ss408.t-com.hr>, _ime_._p...@email.htnet.hr
says...>

Moja seoska ljekarna, vise se cudila sto je pojeftinio :)

Gnjavator

> [...]
>njega. znam da ti se to cini nepotrebnim gubljenjem vremena, ali sustav tako
>funkcionira s razlogom. i sretno s alergijom! :)

Ja baš i ne gubim vrijeme kod doktora :) Za lijekove za (osnosno
protiv) alergije ili prošetam do doktora da se "najavim" da bi trebo to
i to i sutradan samo odem po recept koji me čeka, a može se i nazvat
telefonom pa reć šđta hoćeš pa imat samo jednu šetnju. A za šećer koji
održavam pomoću gluformina, hm, samo opet odem do sestre, ona mi
provjeri stanje šećera i kad vidimo da je u redu samo mi kaže da sutra
dođem po recept i to je to. Istu stvar bi i doktor napravio pa zašto da
onda gubimo vrijeme i on i ja.
Denny from Vinkovci

http://denny-vk.tripod.com

OTomo

Kenny wrote:

> Mozda, ali ajde probaj kupiti dzepni noziv na britanskom eBayu :)

detalji...

--
Drhte ruke, oko moje plavo,
Oj rakijo odnio te davo

Igor Batinic

Pozdrav svima...

Kenny wrote:
> In article <gsb0ha$5rr$1...@ss408.t-com.hr>, _ime_._p...@email.htnet.hr
> says...>

> Moja seoska ljekarna, vise se cudila sto je pojeftinio :)

Pa daj bar neki detalj. :o)))

Uzivajte,

Iggy

Pimpinell@

"Kenny" <and...@seronja.com> wrote in message

Nikad nisam mogla kupiti antibiotik..izuzetak je ljekarna u kvartu gdje me
zbilja znaju i dali mi jednom antibiotik ali sam naknadno donijela recept.

McMurphy

"Kenny" <and...@seronja.com> wrote in message news:MPG.2453256f7...@news.iskon.hr...

Pored elektromaterijala ili tam di tutnji autobus (bio postolar i kemijska u blizini)? );)

Kenny

In article <gscovm$bse$1...@ss408.t-com.hr>, iva...@net.hr says...>

Ova druga :)

NjamNjam

nevjernik wrote:

> "Prodavacica" cisto zbog kratkoce pisanja prvo sto mi je palo na
> pamet, nije mi bila namjera nikoga omalovazavati.

Nisi ih nista omalovazio. Prodavacice. Ni vise ni manje. Od mog
"iskustva" s njima od prije par tjedana vise ih ne cjenim ni 5%. Jos kad
ste mi rekli da su virtualne magistre, a ne osobe s magisterijem...
Nista bolje od prodavacica iz Getroa. Zapravo, ove u Getrou su 3 puta bolje.

--
Radim kod Austrijanca.
Placu dizem kod Talijana.

Konacno. IMAMO HRVATSKU!!!

Zan Pule

> Zanima me, jel stvarno takva procedura ili ce ona to iskoristiti da
> napravi recept i uzme novce sebi.. ili sta vec?

recepti i uputnice su barkodirani i prati se njihova realizacija
tocno se zna koji ga je lijecnik izdao i u kojoj je ljekarni lijek podignut
cisto sumnjam da se moze muljati u tom smislu...

Sayla

Pionir(ka) aerodinamike NjamNjam u poruci news:gscuon$v1q$1...@news.metronet.hr
objavljuje:

> Nisi ih nista omalovazio. Prodavacice. Ni vise ni manje. Od mog
> "iskustva" s njima od prije par tjedana vise ih ne cjenim ni 5%.

imas pravo. imao sam u zivotu 2-3 losa iskustva s konobarima, na temelju
cega zakljucujem da su svi konobari kreteni. od L.A. do Vladivostoka, od
Osla do Sidneya. :-/
sto ti se to uopce dogodilo?

> Jos kad ste mi rekli da su virtualne magistre, a ne osobe s
> magisterijem...

kakve sad to veze ima s icim? titula se ne zove tako od jucer, jasno govori
o kome se radi, pise se drugacije i na drugom mjestu... a i naci ces brdo
mr.sc. Ime Prezime, mr.pharm. - nije njihov problem ni krivica sto neki to
ne znaju razlikovati.
nego, lijecnici i veterinari su isto virtualni doktori?

--
>Sayla<

The magic of photography is metaphysical. What you see in the
photograph isn't what you saw at the time. The real skill of
photography is organised visual lying. (c) Terence Donovan

nevjernik

On Fri, 17 Apr 2009 20:02:40 +0200, "McMurphy" <iva...@net.hr> wrote:

> Bijeli recept, koji opet NIJE neduzan komad papira.

Nisam siguran da razumijem sto zelis reci s ovim?

>Sto i dalje ne znaci da bi trebao biti tvoj doktor

>Odlicno - imas doktora u obitelji ali takve stvari ne pitas njega/nju vec dociras vlastitim zakljuccima.

Sorry, ne vidim kako se ova replika veze na moje pisanje.

>Pa..... Bas ga i ne postujes stoga nemas bas nikakvu tradiciju za nastaviti vec bi bilo dovoljno da ga POCNES postivati.

Nije vise vazno za temu, ali kad vec siris pricu..

Nakon svega sto si rekao - stvarno ne vidim gdje ti vidis nepostivanje
sustava s moje strane na temelju napisanog?

Dosad sam imao nekoliko situacija gdje mi je doktorica propisala neki
lijek (konkretno evo sjecam se, prije desetak godina - Flixonaze
sprej za nos ) dala mi recept, dosao sam u ljekarnu gdje su mi rekli
da to ne moze na recept nego da moram platiti (mislim da je tada
kostalo oko 150kn).
(bilo je sigurno jos slicnih slucajeva i u skorije vrijeme, ali jbga
zaboravljam.. )

Dakle, postoje li lijekovi koje doktori preporucuju a koji se ne mogu
kupiti na recept?
Postoje (neka me netko ispravi ako grijesim).

E ja sam bio uvjeren da je Xyzal upravo jedan od takvih i dosao u
ljekarnu kupiti ga.
Sto je tu pogresno s moje strane?

Cak i da jest nesto pogresno, tj ako sam nesto zabucao pa mozda i za
takve lijekove treba recept makar se placa puna cijena - onda grijesim
iz normalnog laickog neznanja (i zaboravljanja) a ne iz namjere.
No to moje neznanje nikom nece naskoditi ako mi u ljekarni kazu da
grijesim, da treba recept i tocka.

Stoga drzim da tvoja tvrdnja o mom nepostivanju sustava, ne stoji.

Da su mi u ljekarni rekli da taj lijek ne daju bez recepta pa da sam
ja inzistirao da mi ga daju, ili da sam znao da ga ne daju bez recepta
a opet isao traziti - *to* bi bilo nepostivanje sustava.

Jedino sto mi se eventualno moze uzeti kao nepostivanje sustava je sto
prethodno nisam isao svojoj doktorici.

No, mora li netko svaki put prije odlaska u ljekarnu ici svojoj
doktorici?
Ne znam, mozda bi i trebao? (naglasak na upitnik)

Ali koliko sam ja kao totalni laik uspio primijetiti i zakljuciti -
to nije slucaj.

Znaci li to da svi koji to ne rade, ne postuju sustav?

Ako da, onda se doista jesam ogrijesio o sustav.. bez obzira sto znam
da bi mi doktorica propisala slican ili isti lijek kao i prethodnih 10
godina, i bez obzira sto je doktor kojeg spominjem slucajno
specijalist i za to podrucje i moj brat, pa kao takav u najmanju ruku
nista manje ne poznaje moje stanje od kucne doktorice, cak naprotiv..

Ako ne, ili ako mislis da sam prethodno u necemu pogrijesio, izvoli
malo bolje argumentirati (i ako nije problem malo razumljivije
uobliciti) ovaj svoj konacni zakljucak:

NjamNjam

Sayla wrote:
> [...]

> imas pravo. imao sam u zivotu 2-3 losa iskustva s konobarima, na temelju
> cega zakljucujem da su svi konobari kreteni. od L.A. do Vladivostoka, od

Pa nisam ih sve nazvao kretenima, samo da ih vise ne cjenim ni 5%.

> sto ti se to uopce dogodilo?

Pretpostavljam da si s .med grupe; post sam napisao na .zastita-kupaca.
Subject: Bezobrazluk u ljekarni na Borongaju.

---- Of topic --------
Marinic! Jesi tu? Da ne pisem sada drugi thread. Htio sam covjeka
uputiti na Google groups na taj thread, ali sam vidio jednu zanimljivu
stvar. Znas kad ti cijelo vrijeme govoris da pisanje na newsima na
hr.soc.zastita-kupaca nema nikakvog smisla ni utjecaja? Upisi u Google
"Ljekarna Borongaj". ;)
---------------------

> kakve sad to veze ima s icim? titula se ne zove tako od jucer, jasno govori
> o kome se radi, pise se drugacije i na drugom mjestu...

Pa, poanta je da, iako su zene obicne prodavacice, ja sam ih cijenio,
jer sam znao da su magistre farmacije. Na onom threadu su me
prosvjetlili da je to samo titula, a da zapravo nisu nikada magistrirale
;) Netko je komentirao da su nadrkane, jer imaju faks, a rade kao
prodavacice :)

> nego, lijecnici i veterinari su isto virtualni doktori?

Pa, otprilike da :) Gore si dobro napisao da treba razlikovati magistra
farmacije i doktora medicine od ostalih magistara i doktora. (Ne kazem
da doktor medicine ne moze ujedno biti i doktor znanosti.)

Goran Marinic

On 19.4.2009 22:27, NjamNjam wrote:

> [...]
> stvar. Znas kad ti cijelo vrijeme govoris da pisanje na newsima na
> hr.soc.zastita-kupaca nema nikakvog smisla ni utjecaja? Upisi u Google

Ja sam ti nešto drugo govorio i objašnjavao, a i ovo guglanje ne znači
baš ništa. Kao što me tvoja poruka ne bi spriječila od odlaska u onaj
servis - koji sad pamtim - tako me ni ova ne bi zaustavila od kupovine u
ljekarni u Borongaju, ali bih znao da ta ljekarna postoji. S druge
strane, da je taj mehaničar izgubio licencu za tu marku - ne sjećam se
više točno o kojoj se radilo - sigurno je da mu klijenti ne bi dolazili
jer je ovlašteni automehaničar za marku X.

Sayla

Pionir(ka) aerodinamike NjamNjam u poruci news:gsg1fq$bbd$1...@news.metronet.hr
objavljuje:

> Pa nisam ih sve nazvao kretenima, samo da ih vise ne cjenim ni 5%.

zbog ove dvije. fino.

> Pretpostavljam da si s .med grupe; post sam napisao na
> .zastita-kupaca. Subject: Bezobrazluk u ljekarni na Borongaju.

OK, sve je jasno. Ti si zbog ove dvije ljut na sve magistre farmacije, a ona
je mislila da si ti stoti tog dana koji je dosao po antibiotik bez recepta.
Kako ono ide - pretpostavka je majka svih zajeba..?

> Pa, poanta je da, iako su zene obicne prodavacice, ja sam ih cijenio,

bravo, titula je doista razlog da se nekog cijeni. ako se dobro sjecam, Pol
Pot je studirao na Sorbonni, a njemu zbilja treba skinuti kapu :-/
kad "obicna prodavacica" spasi zivot npr. tebi ili tvom djetetu jer je
prepoznala pogresnu kombinaciju ili dozu lijeka koju je lijecnik prepisao
(nije se jednom dogodilo, i lijecnici su ljudi i ponekad pogrijese), vidjet
ces sto je razlog da se nekog cijeni.

> jer sam znao da su magistre farmacije.

ali nisi znao i sto ta titula znaci. koji te zajeb jos ceka iz coska zbog
neke pretpostavke...?

> Na onom threadu su me prosvjetlili da je to samo titula, a da zapravo nisu
> nikada
> magistrirale ;) Netko je komentirao da su nadrkane, jer imaju faks, a
> rade kao prodavacice :)

nadrkane su jer im u smjeni kroz ljekarnu prodje nekoliko kvartovskih
narkomana za koje nisu sigurne hoce li danas imati kunu za sprice ili su
dosli u pljacku. nadrkane su zbog brkatog baje s PTSPom koji lupa po pultu i
zahtijeva da mu se "za njegove novce proda ono sto hoce", zbog zivcanih baba
koje vicu s kraja reda i pozuruju dok usporedjujes recepte pacijenta koji je
pred tobom i pazis je li bas to slucaj kad je lijecnik pogrijesio, nadrkane
su zbog tko zna cega sto im se doma dogodilo... nadrkane su bile te dvije, a
ne sve, uvijek i svuda.

> Pa, otprilike da :) Gore si dobro napisao da treba razlikovati
> magistra farmacije i doktora medicine od ostalih magistara i doktora.

pa razlikuj, tko te drzi. i oni se sami medjusobno razlikuju. to nije razlog
da ih potcjenjujes.

NjamNjam

Sayla wrote:

> [...]
> pred tobom i pazis je li bas to slucaj kad je lijecnik pogrijesio, nadrkane
> su zbog tko zna cega sto im se doma dogodilo...

I to je opravdanje da mogu biti nadrkane prema svima drugima? Ima i u
Pevecu posla na blagajni...

Ma ne kazem da su sve takve, ima i jako slatkih. Evo recimo u onoj
ljekarni u Baschieri 2, uvijek ima preslatkih curica ;)

Sayla

Pionir(ka) aerodinamike NjamNjam u poruci news:gshuag$f6n$1...@news.metronet.hr
objavljuje:

> I to je opravdanje da mogu biti nadrkane prema svima drugima?

naucio si razliku izmedju magistra/doktora znanosti i magistra/doktora
farmacije/medicine, vrijeme je da naucis i razliku izmedju razloga i
opravdanja.
i dok pokusavas imputirati da se radi o karakternoj mani i nekakvoj
frustraciji, te potcjenjujes cijelu struku - probaj uzeti u obzir barem dio
gore napisanoga i razmisliti koliko si se svojim ponasanjem uklopio u neku
od navedenih situacija. ne opravdavam niciji neprofesionalizam, bahatost,
bezobrazluk - ali ljudi pod stresom grijese! a ljudi u *zdravstvenoj
ustanovi*, a ne trgovini, prema kojima se jako cesto ponasaju bas bahato,
potcjenjivacki, bezobrazno i nerijetko agresivno (dok oni moraju uzvratiti
profesionalnom uslugom i _skrbi_ jer im tako nalazu zakon, kodeks struke i
zakletva koju su polozili), da - takvi ljudi ce ponekad pogrijesiti u
komunikaciji s drugima. to ne znaci da su takvi uvijek i svuda, a jos manje
da su svi njihovi kolege bezvrijedne niskoristi koji nisu zavrijedili 5%
necijeg postovanja. dapace, to puno vise govori o nekome tko se ima potrebu
ukljuciti u ovakav thread da bi izrazio svoje omalovazavanje.

ali pretpostavimo samo na tenutak da su ono sto si napisao, ono kako se
sjecas dogadjaja i ono sto se stvarno dogodilo barem priblizno slicne
stvari:
http://groups.google.com/group/hr.soc.zastita-kupaca/browse_thread/thread/110d3f73c32c1454
"Ulazim u doticnu ljekarnu. S vrata vidim da za pultom klepecu dvije
kokosi. Bace kratak pogled prema meni, okrenu se jedna drugoj i
nastavljaju raspravu. Dolazim do pulta, skidam ruksak u kojem mi je
recept, one su i dalje okrenute jedna pored drugoj i klepecu."

sjajno si poceo. kokosi, najs. i onda trazis Sumamed... da, mogla je pitati
imas li recept. nije. njen zajeb kojem se uopce ne cudim jer si mogao biti
deseti taj dan s "Imate Sumamed?" kojem recept nije ni na kraj pameti. a
nije mi jasno ni kako ti je uspjelo toliko dugo traziti recept ako su te
zbilja tako dugo ignorirale? ili mozda to sve bas i nije bilo upravo
tako...? kopas po ruksaku, kopas, kopas i nis ne vadis, nego samo trazis
lijek. a ona pretpostavi da nemas recept?! ma kako joj se samo to
dogodilo...
podsjecam - usao si u zdravstvenu ustanovu, _ti_ trebas _njihovu_ uslugu.
kad si zadnji put usao u lijecnicku ordinaciju, stajao i cekao da tebe
pozdrave? uostalom, zasto mislis da bi te i u trgovini (ili bilo gdje
drugdje) trebali prvi pozdraviti?
a pazi situaciju - pozdravis i pruzis recept. koliko tu ima prostora za bilo
kakavo bahacenje i bezobrazluk?

no dobro, nastavimo...
"- (i dalje sa podrugljivim osmjehom) Morate imati recept od
svog lijecnika da bi ga mogli dobiti! ;)
- A TKO KAZE DA GA NEMAM!!?
- Pa ne znam, ja pitam! :) (potpuno drugaciji osmijeh)
- NE. NE PITATE, REKLI STE DA GA NE MOGU DOBITI!
Tlak mi skocio na 300, jebo bi joj sve po cijeloj ljekarni, samo da sam
imao snage. Doduse, jos uvijek mogu, samo da ozdravim."

zena se zeznula. a ti, kao nadnaravno uljudjen i fin momak se pocnes
izderavati... ili ti se samo zaglavio Caps Lock? :P probaj s tim stavom
uletiti deckima u skladistu gradjevinskog materijala. ma ne, lakse je to
prodati sredovjecnoj gospodji.
i dok si ti tako jadan, uvrijedjen i napacen trcao kuci tipkati post na
njuzima, ona se okrenula i nastavila pricati s kolegicom - a tebe
zaboravila, bas kao i hordu bahatih agresivaca kojima je do sada pruzila
strucnu i profesionalnu uslugu. ali vratit ces se, samo da malo prizdravis,
a onda ce te cuti!
5% tvog postovanja? ma daj me nemoj nasmijavati...

> Ima i u Pevecu posla na blagajni...

a da? sto mislis koliko bi jednoj magistri trebalo da se snadje na toj
blagajni, a koliko prodavacici iz Peveca u ljekarni? kad budes zvonio u 2h u
noci na vrata dezurne ljekarne - koju bi zelio vidjeti?

> Ma ne kazem da su sve takve, ima i jako slatkih. Evo recimo u onoj
> ljekarni u Baschieri 2, uvijek ima preslatkih curica ;)

ok, sad znamo i to. za 5% tvog postovanja potrebne su dobre sise.

Adagio

Kenny wrote:

> Prosli tjedan kupio Klavocine bez ikakvih pitanja.

Grozota!

A.

NjamNjam

Sayla wrote:

> ali pretpostavimo samo na tenutak da su ono sto si napisao, ono kako se
> sjecas dogadjaja i ono sto se stvarno dogodilo barem priblizno slicne
> stvari:

A od silne obrane blagajnica i kvotanja mog originalnog teksta, nisi
stigao iskvotati i ovo:

- Dobro vece, imate Sumamed?
- (sarkastican osmjeh od uha do uha) A jeste vi doktor? ;)
- ?!?? (kolutam ocima trazeci odgovor na to pitanje) Ne..?
- Onda ga ne mozete dobiti. ;)

Ovakvo ponasanje nije nikakva posljedica nadrkanosti zbog posla, ovo je
jednostavno podcjenjivanje i podsmijavanje od strane dvije kokosi koje
si umisljaju da su netko i nesto, a najobicnije su blagajnice.

Sayla

Pionir(ka) aerodinamike NjamNjam u poruci news:gsjuv5$k2o$1...@news.metronet.hr
objavljuje:

> A od silne obrane blagajnica

vidim, nisi shvatio sto znaci opravdavati nekoga i objasnjavati njegove
postupke.

> i kvotanja mog originalnog teksta, nisi
> stigao iskvotati i ovo:

nda, a ti si se pretrgnuo od kvotanja mojih postova. valjda se slazes s onim
sto ne komentiras...
a ako cemo tocno, nisam kvotao ni slova - link je bio na *cijeli* tvoj tekst
i sve odgovore na njega, a c/p onog sto IMO najbolje opisuje situaciju.

> - Dobro vece, imate Sumamed?

nakon "pola sata" kopanja po torbi (trazi novcanik? zvakace? mobitel?), a
recept ne vadi...

> - (sarkastican osmjeh od uha do uha) A jeste vi doktor? ;)

i eto njene greske - pretpostavila je da si jos jedan u nizu, pa krece po
onome napad je najbolja obrana. pogrijesila je i to ni u jednom trenutku
nisam branio.
a tvoja reakcija je bila primjerena? kao sto rekoh - izderi se na nekog
svoje velicine ili jaceg da vidis kako ce to proci.

> Ovakvo ponasanje nije nikakva posljedica nadrkanosti zbog posla, ovo
> je jednostavno podcjenjivanje i podsmijavanje od strane dvije kokosi
> koje si umisljaju da su netko i nesto, a najobicnije su blagajnice.

i onda se napise da su _dvije_ zene u ljekarni toj i toj bile takve i takve,
a ne ulijece se mjesec dana kasnije u tudje teme s omalovazavanjem i
potcjenjivanjem cijele struke. jer ako je tako kako pises, drugi put kad si
bolestan pravac Getro - jer "ove u Getrou su 3 puta bolje."

--
>Sayla<

McMurphy

"Kenny" <and...@seronja.com> wrote in message news:MPG.24540e606...@news.iskon.hr...

He-he... A LL je bio siguran da je to zbog njegova sarma... ;D

McMurphy

"NjamNjam" <njamn...@MAKNIOVOnet.hr> wrote in message news:gsjuv5$k2o$1...@news.metronet.hr...

> [...]
> kokosi koje si umisljaju da su netko i nesto, a najobicnije su blagajnice.

Sasvim ispravan postupak budući da NISI imao/izvadio legitiman komad papira od strane stručne osobe u obliku recepta - bilo onog od
HZZO-a bilo tzv. bijelog recepta.
Dapače, čak je i uljudno predmnijevala da si možda liječnik te nije imala namjeru automatski te otpiliti...

Kratko, jezgrovito i nadasve fair-play odnos farmaceut-kupac.

Kenny

In article <gst9rj$4mu$1...@ss408.t-com.hr>, iva...@net.hr says...>

> He-he... A LL je bio siguran da je to zbog njegova sarma... ;D

:)))) Ova kraj elektromaterijala mi se nikad nije svidala, jednom sam
dosao kupiti kutijicu hipermangana pa me gledala kao da sam dosao po
pola kile plutonija :)

NjamNjam

McMurphy wrote:

> [...]
> imala namjeru automatski te otpiliti...
>
> Kratko, jezgrovito i nadasve fair-play odnos farmaceut-kupac.

Kao prvo, ja nisam trazio da kupim Sumamed. Ja sam pitao da li ga imaju.
Dovoljan bi bio odgovor "Da", ili "Ne".

Drugo, ako je blagajnica pretpostavila da ga zelim odmah i kupiti, nije
li mogla uljudno pitati "Imate li recept?". Nije li uljudnost posao
svake blagajnice? Joj, aj se pokrij usima.

Evo ti još malo:

Keywords/Tags: ljekarna, borongaj, bezobrazluk, neodgojenost, neuljudnost

Sayla

NjamNjam wrote:

> Kao prvo, ja nisam trazio da kupim Sumamed. Ja sam pitao da li ga
> imaju. Dovoljan bi bio odgovor "Da", ili "Ne".

krivo. trebala te pitati "kapsule, tablete, sirup, injekcije...? koja doza?
imate li recept?" i jos bezbroj stvari koje pisu na tom prokletom komadicu
papira kojeg je bilo tako tesko pronaci u torbi...

> Drugo, ako je blagajnica pretpostavila da ga zelim odmah i kupiti,
> nije li mogla uljudno pitati "Imate li recept?".

mogla je. a jesi li ga ti mogao odmah pokazati i otkloniti svaku sumnju?
jok, lakse se izderavati i "..jebo bi joj sve po cijeloj ljekarni, samo da

sam imao snage. Doduse, jos uvijek mogu, samo da ozdravim."

jesi ozdravio? i, kak je bilo?

> Nije li uljudnost posao svake blagajnice?

odi u svoju lokalnu trgovinu pitati imaju li mineralnu vodu i onda "da/ne"
odgovorima pomagati blagajnici da dodje do zakljucka da zelis pola litre
jane s okusom limete pa da vidis uljudnosti.

--
Sayla

McMurphy

"NjamNjam" <njamn...@MAKNIOVOnet.hr> wrote in message news:gste7q$5uh$1...@news.metronet.hr...

> [...]
> uljudnost posao svake blagajnice? Joj, aj se pokrij usima.

Još je Aldous Huxley rekao: valjanje u blatu nije najodgovarajući način da se očistite....

McMurphy

"Sayla" <I'm...@home.now> wrote in message news:gsuh2p$4as$1...@sunce.iskon.hr...

> krivo. trebala te pitati "kapsule, tablete, sirup, injekcije...? koja doza? imate li recept?" i jos bezbroj stvari koje pisu na
> tom prokletom komadicu papira kojeg je bilo tako tesko pronaci u torbi...

Ne da mi se tražiti - pretpostavljam da taj "glupi komadičak papirologije" na kraju nije imao: koji je smisao onda pitanja imaju li
neki preparat ili ne? Osobito nešto tako nacionalno omiljeno na ovim gps koordinatama?!? ;)

> mogla je. a jesi li ga ti mogao odmah pokazati i otkloniti svaku sumnju?
> jok, lakse se izderavati i "..jebo bi joj sve po cijeloj ljekarni, samo da sam imao snage. Doduse, jos uvijek mogu, samo da
> ozdravim."
> jesi ozdravio? i, kak je bilo?

Ovo mi je duplo nejasno: navedeni antibiotik NIJE moguće (pravno gledano dakako) osobno kupiti, čemu onda uopće pitanje: imate li
> [...]

> zelis pola litre jane s okusom limete pa da vidis uljudnosti.

Ma daj - pusti ga, vidiš da sistematskim vrijeđanjem nastoji dobro prokušano metodologiju pristupa na našim prostorima: držte
lopova/vuka (štogod) skrenuti pozornost sa vlastita neadekvatna ponašanja.

Sayla

McMurphy wrote:
> "Sayla" <I'm...@home.now> wrote in message

> Ne da mi se tražiti - pretpostavljam da taj "glupi komadičak
> papirologije" na kraju nije imao

ne, imao je ali ga nikako nije uspijevao izvaditi iz torbe i tu je nastao
nesporazum i veeeeeeliki problem jer je ova pretpostavila da ga nema pa je
krenula bockati. ali je on fino odgojen momcic pa joj je dernjavom pokazao
gdje je njeno mjesto, a kad malo ozdravi vratit ce se opet i onda ce vidjeti
svog boga.

> koji je smisao onda pitanja imaju li neki preparat ili ne?

pih, koji je smisao?! Njami dodje lijecniku pa pita ima li stetoskop i ako
je odgovor "Da" onda tek moze poceti pregled. a kad trazi povrat poreza,
prvo pita imaju li kakvo racunalo za obradu tih podataka, te registrator u
koji ce spremiti njegove papire, pa onda vadi iz torbe formulare, racune i
potvrde. ako ih uspije pronaci, naravno. a njihov je posao da budu uljudni i
posluze ga kako i kada on to zeli.

> Ovo mi je duplo nejasno: navedeni antibiotik NIJE moguće (pravno
> gledano dakako) osobno kupiti, čemu onda uopće pitanje: imate li
> recept?!?

zato jer je ona tu da bi bila njemu na usluzi i bude kus. ako odgovori da
ima recept, onda ga mora zamoliti da joj ga pokaze. uljudno, naravno. osim
ako ima dobre sise poput onih u ljekarni kod Baschiere, one su OK, njih
postuje preko 5% i dozvoljene su im neke stvari

> [...]
> prokušano metodologiju pristupa na našim prostorima: držte
> lopova/vuka (štogod) skrenuti pozornost sa vlastita neadekvatna

mislis - "..jebo bi nam sve po cijelom usenetu, samo da ima snage."

--
Sayla

NjamNjam

Dobro, momci, da ne duljimo vise, vi ste u pravu, ali i dalje ostajemo
na cinjenici da su ove dvije kokosi (i ostale koje rade taj posao)
obicne blagajnice ;)