Ucilica - odnos prema kupcima (cross)

bole

Postovanje,

Ne znam jel bilo price o ovome, vjerojatno je, al eto iziritiran sam, pa
moram barem napisati ovdje , iako inace ne kukam na netu o tome kako nes ne
valja :D

Normalno, imam original, no kako kaze gospoda sa podrske, moja ucilica je
stara, i oni vise nemaju kodove, tako da je mogu baciti u smece.
Odlican odnos prema kupcima kada se kupuje nesto domace i originalno.

Ne mogu vjerovati, da original softver ne mozes koristiti, jer je stara.
(Kupljeno 2006te)
Mali necak je onda imao 5 i cvilio za ucilicom, kupljena, instalirana na
moje racunalo i onda je prckao.
Sada kada ide u skolu, ima kompjuter i zeli ucilicu, i krenem instalirat, no
ne moze se na dva kompjutera, pa zovnem da mi aktiviraju na drugo racunalo.
I ne moze, jer je stara.

Na pitanje sto da sada radim, kaze covjek da mogu raditi sto hocu, ja pitam,
da bacim u smece? On veli, nek igra na racunalu di je instalirana :)
normalno tog kompa vise nema :) E onda da radim sto hocu...valjda cu je u
smece, nema mi druge...

Super, originali FTW.

Ovo mi vise lici na trial program a ne na original kupljeni.

Nevjerojatno...mislim jebe se meni, al malom dodjes instalirat , koj skace
od srece, i onda mu kazes da ne moze jer eto, jebiga...ima original.

Ne pada mi na pamet da im ponovno dam lovu za ucilicu koju vec imam, pa
makar bila i kunu.

Frodo

On Fri, 13 Feb 2009 14:50:07 +0100, bole wrote:

> Ne pada mi na pamet da im ponovno dam lovu za ucilicu koju vec imam, pa
> makar bila i kunu.

Prodavač fakat nije okay, ali ipak u svemu najviše pati tvoje dijete. Ja
bih ipak razmislio o tome.

--
Kako jedeš - tako ćeš i srati.
-Fefe Ron

stallone

majku im njihovu.odma mi se digo tlak.poludim na takve stvari.

cima

"bole" <bo...@gay.oz> wrote in message news:gn3tqh$bpe$1...@ss408.t-com.hr...

> Nevjerojatno...mislim jebe se meni, al malom dodjes instalirat , koj skace
> od srece, i onda mu kazes da ne moze jer eto, jebiga...ima original.

a svasta...

Toil and trouble

On Fri, 13 Feb 2009 15:24:24 +0100, Frodo <me...@sumica.com> wrote:

> Prodavač fakat nije okay, ali ipak u svemu najviše pati tvoje dijete. Ja
> bih ipak razmislio o tome.

Ne pati ak skines piratsku verziju.

Chandler

On Fri, 13 Feb 2009 15:24:24 +0100, Frodo <me...@sumica.com> wrote:

>Prodavač fakat nije okay, ali ipak u svemu najviše pati tvoje dijete. Ja
>bih ipak razmislio o tome.

Zasto bi dijete _patilo_ samo zato sto nema Ucilicu? Priznajem da
nisam vidio najnovije verzije, ali ono sto sam svojedobno, zajebavsi
se, kupio, bilo je strava i uzas. Onda sam jos nadogradio comp i
prosao proceduru trazenja novog aktivacijskog koda, skuznuo da se
osjecam k'o zadnji lopov za legalno kupljeni software, i od tada rece
gavran "never more", a da nema nikakvih patnji.

Chandler

eZ

prejadno i prepohlepno.

Leo

> [...]
> od srece, i onda mu kazes da ne moze jer eto, jebiga...ima original.
>
> Ne pada mi na pamet da im ponovno dam lovu za ucilicu koju vec imam, pa

Pitanje je zasto mali skace od srece zbog tog sra.. pardon ucilice.
Instaliraj mu neke normalne igre, koji ce mu vrag to...

ŠućMućPaProlij

Računalo (koje si barem 10 puta skuplje platio) si bacio i to ti je normalno, a
zbog Učilice gubiš živce i misliš da bi to trebalo trajat vječno. Zanimljiv
stav. Da nisi bacio staro računalo i kupio novo, sada bi imao i Učilicu i pare.

Tic

©ućMućPaProlij wrote:
> [...]
> normalno, a zbog Učilice gubią ľivce i mislią da bi to trebalo trajat

> vječno. Zanimljiv stav. Da nisi bacio staro računalo i kupio novo,

Bacio ga je jer se pokvario , a popravak je bio neisplativ, odnosno kostao
je kao novi.Kaj bi ti napravil? Popravljal stari zbog Ucilice ili za iste
novce kupil novi kompjutor sa puno boljim perfomansama od starog?

Goran Marinic

On 13.2.2009 8:50, bole wrote:
<rez>

Ovo je samo još jedan primjer za "Piracy, the better choice".

Ti si, očito, unajmio igru, samo što su te zavarali da si je kupio.
Možda bi mogao priupitati Državni inspektorat što misli o tome?

ffox

"©ućMućPaProlij" <123...@654321.00> wrote in message

> [...]
> normalno, a zbog Učilice gubią ľivce i mislią da bi to trebalo trajat
> vječno. Zanimljiv stav. Da nisi bacio staro računalo i kupio novo, sada bi

pa da naravno , tko je vidio kupovati novo računalo , kaj si ti na spectrumu
?

ŠućMućPaProlij

"Tic" <tihomir...@zg.htnet.hr> wrote in message

> Bacio ga je jer se pokvario , a popravak je bio neisplativ, odnosno kostao je
> kao novi.Kaj bi ti napravil? Popravljal stari zbog Ucilice ili za iste novce
> kupil novi kompjutor sa puno boljim perfomansama od starog?

Meni i dalje nije jasno zašto je tebi normalno baciti računalo koje je koštalo
deset puta više, zašto ti je normalno da ti netko kaže da se to može baciti jer
se ne isplati poravljati, a nije ti normalno kada ti netko kaže da može baciti
CD sa Učilicom.

Ako nemaš dijelove za staro računalo, onda ga baciš. Ako nemaš kodove za staru
Učilicu, onda i nju baciš.

ŠućMućPaProlij

> pa da naravno , tko je vidio kupovati novo računalo , kaj si ti na spectrumu ?

A kaj si ti na DOS-u 3.1?

Tic

ŠućMućPaProlij wrote:
> [...]
> se to može baciti jer se ne isplati poravljati, a nije ti normalno
> kada ti netko kaže da može baciti CD sa Učilicom.

A zakaj bi bacil nekaj kaj ispravno zato kaj se pokvarilo nekaj dugo?Ja na
Pc-ju imam instalirano preko 20-tak programa koji kostaju vise od PC-ja .Kaj
da su svi slozeni na isti sistem kupovine kao Ucilica i rikne mi
kompjutor?Kaj da kupujem sve jos jednom?Kaj ak mi rikne PC za mjesec dana od
kupovine i trgovac mi u garanciji da novi.Da ga trazim i lovu za nove
programe koji su bili gore?Problem je sto nisu nasli, a vjerojatno ni nece
,adekvatnu zastitu autorskih prava za software.Da je ovo iole komercijalni
program ,mi sad nebi diskutirali o tome jer bi postajale piratske
verzije,,,ili postoje pa neznam...U mom slucaju mene je Ucilica odbila
takvim nacinom registracije.Kupio sam je ,koristila ga je kcer dok nije
riknuo PC, sva sreca na kraju te skolske godine.

Frodo

On Fri, 13 Feb 2009 15:45:40 +0100, Chandler wrote:

> [...]
> osjecam k'o zadnji lopov za legalno kupljeni software, i od tada rece
> gavran "never more", a da nema nikakvih patnji.

Nikad nisam kupio Učilicu, niti ona mog sina zanima. Moja je primjedba
generalne prirode.

--
Mene ne zanimaju slava i novac.
Samo me novac zanima.

Gnjavator

On Fri, 13 Feb 2009 16:11:20 +0100, ŠućMućPaProlij <123...@654321.00>
wrote:

> [...]
>stav. Da nisi bacio staro računalo i kupio novo, sada bi imao i Učilicu i pare.

Vidi se da nemaš pojma o učilici... zaštita se bazira na
kontroli hardvera tako da šta god da promjeniš buni se da hoće ponovnu
aktivaciju. Tako sam i ja maloj prije par godina bio kupio učilicu,
nakon dva mjeseca rikne matična ploča, a grafička zeza... Stavim drugu
matičnu, promjeni se i grafičku i onda sam se preko mjesec dana igro
gluhih telefona sa njima, emajliro se svaki dan, zivko brojeve telefona
na koje se niko ne javlja da bi me uvjeravali da probam mjenjat drivere
na ploči koja je crkla... jer na obrascu za prijavu problema nije bilo
mogućnosti da navedeš "kompjuter mi crko" nego samo raznorazni sitni
problemčeki, a nije bilo nikakvog broja telefona ili emajla da možeš
normalno prijaviti problem i objasniti o čemu se radi. Uglavnom prošlo
pola polugodišta dok sam ih dobio i reko - nikad više platit softver
koji ti ograničava upotrebu da "izjebeš sam sebe" ako ti nešto rikne.
Denny from Vinkovci

http://denny-vk.tripod.com

ŠućMućPaProlij

> [...]
> pola polugodišta dok sam ih dobio i reko - nikad više platit softver
> koji ti ograničava upotrebu da "izjebeš sam sebe" ako ti nešto rikne.

Autori programa imaju paranoju da će im pirati pokvariti posao. Zbog toga
pošteni svijet svijet najebe. Ta zaštita ne služi zato da bi tebe netko
zajebavao, nego zato da se autor zaštiti. Ako si ti nezadovoljan, onda i autor
programa puši. Na kraju ti zaključiš da više nikada nećeš platiti program i da
ćeš upotrebljavati samo piratske kopije i time ćeš zajebati druge poštene ljude.
Umjesto da se svađaš sa mnom, popljuj ovoga što je napisao da su piratski
programi najbolji. Ako toleriraš piratstvo i misliš da to nije tvoj problem,
prije ili kasnije shvatiš (ili možda ipak ne shvatiš) da to je tvoj problem.
Kada bi svi bili pošteni, onda Učilica ne bi imala zaštitu i problema ne bi
bilo. Ti si samo kolateralna žrtva rata koji se vodi između autora programa i
pirata, ali taj rat autori programa nisu prvi počeli.

capt. Picard

Koji si ti biser, da ne kažem nešto drugo. Znači ja kupim npr.
Photoshop, i nakon dvije god. ga mogu baciti jer je star, a platio sam
ga par k kuna?!?!?!
Biser.

capt. Picard

Ako KUPIŠ neki software, zašto bi ga bacao?

Nego, reci ti meni, želiš KUPITI neki program od mene (šta god želiš ču
ti napraviti)? Ful jeftino ti prodam.

ŠućMućPaProlij

Ovdje pričamo o programu koji košta stotinjak kuna. Više je vrijedilo ono što
sam zbljuvao kada sam se prošli put napio.

hombre

On Fri, 13 Feb 2009 10:48:19 -0500, Goran Marinic <sfgm...@ffzg.hr>
wrote:

>Ovo je samo još jedan primjer za "Piracy, the better choice".
>
>Ti si, očito, unajmio igru, samo što su te zavarali da si je kupio.
>Možda bi mogao priupitati Državni inspektorat što misli o tome?

Jesi li siguran da i Licence ne piše da program ima rok korištenja.

hombre

On Fri, 13 Feb 2009 17:34:30 +0100, "Tic" <tihomir...@zg.htnet.hr>
wrote:

> [...]
>program ,mi sad nebi diskutirali o tome jer bi postajale piratske
>verzije,,,ili postoje pa neznam...U mom slucaju mene je Ucilica odbila

Itekako je komercijalni program.
Mnogi proizvođači softa u HR bi se lupali nogom o dupe od sreće kad bi
prodali toliko kopija kao što je prodana učilica jer svatko želi da
njegovo dijete uči bolje. O tome da je većina komentara koje sam
pročitao da se radi o smeću ili slične ne želim ulaziti.

Goran Marinic

On 13.2.2009 12:39, ŠućMućPaProlij wrote:

> [...]
> samo kolateralna žrtva rata koji se vodi između autora programa i
> pirata, ali taj rat autori programa nisu prvi počeli.

Autori programa imaju paranoju da im pirati kvare posao. Djelomično to
nije paranoja, djelomično jest. Nemojmo u to.

Autori zaštite program i time malo otežaju život sitnim piratima. Krupne
pirate to ne dira. Ljudi koje najviše pogađaju takve zaštite su autorovi
kupci, tj. samo oni ljudi koji su pošteni i autorima daju novac. Zašto
ti ljudi bivaju tretirani najgore u cijelom ovom procesu?

Pa da nastavimo dalje. Kupac shvati da se na njegovim leđima lomi sve i
zaključi da je piratstvo bolje. S vremenom kupac uopće prestane
razmišljati o kupovini softvera jer svaki put kad kupi softver de fact
plaća zato da se tretira kao lopova, a manje stroge mjere zaštite i
dalje su gore od razbijenih.

Goran Marinic

On 13.2.2009 14:12, hombre wrote:

> Jesi li siguran da i Licence ne piše da program ima rok korištenja.

E da, te licence. Dosad još nisu isprobavane na sudu, a stvarno svašta
piše u njima.

Goran Marinic

On 13.2.2009 13:41, ŠućMućPaProlij wrote:

> Ovdje pričamo o programu koji košta stotinjak kuna. Više je vrijedilo
> ono što sam zbljuvao kada sam se prošli put napio.

Onda bi bilo najbolje da ga Bole vrati i dobije natrag tih stotinjak
kuna. Pa odluči hoće li kupiti Učilicu 2017.

ŠućMućPaProlij

Naravno, a ja ću vratiti ono što sam zbljuvao i također ću dobiti pare nazad. I
svaki dan ću skupljat ono što poserem jer ću i za to tražiti pare nazad. Reči ću
u dučanu da se šnicla koju sam jučer kupio usmrdila.

Frodo

On Fri, 13 Feb 2009 14:41:51 -0500, Goran Marinic wrote:

> [...]
> razmišljati o kupovini softvera jer svaki put kad kupi softver de fact
> plaća zato da se tretira kao lopova, a manje stroge mjere zaštite i

Lakše malo sa tim "svaki put kad kupi softver". Moja iskustva sa kupnjom
softvera su odlična, nemam nikakvih problema. Neki ljudi se prema tebi
ponašaju kao da si car, a tu uključujem Ghislera (Total Commander), onda
ekipu sa UEStudio, pa Corel je vrlo korektan, Poweriso, Rarlab....

--
If aliens are looking for intelligent life?! WHY THE HECK ARE YOU SCARED?!

eZ

ŠućMućPaProlij wrote:

> Autori programa imaju paranoju

nek se onda lijece u odgovarajucoj ustanovi i ljudima vrate pare.

ili neka tu ucilicu besplatno podjele svoj hrvatskoj djeci a pokraj toga
prodaju neku drugu vrstu softwera.

il neka sebe nauce neke stvari..

bole

> [...]
> normalno, a zbog Učilice gubią ľivce i mislią da bi to trebalo trajat
> vječno. Zanimljiv stav. Da nisi bacio staro računalo i kupio novo, sada bi

uopce nisam rekao da sam bacio racunalo, vec da ga vise nema. moze bit u
smecu, moze biti prodan, moze biti ukraden ili darovan nekome. i ne vidim
sto ima veze gdje je racunalo, pricamo o programu.

4newsonly

> [...]
> Postovanje,

> Ne pada mi na pamet da im ponovno dam lovu za ucilicu koju vec imam, pa

Diraš u bolnu ranu :))
Upravo sam ovaj tjedan bacio u smeće učilicu iz sličnog razloga.
Kupili nove kompove i nemreš više instalirati jer gamad neda novi kod.

A već sam se i prije s njima natezao jer je bila riknula matična i
naravno da sa novom nije htjela raditi učilica sa starim kodom.

Pa smo se malo natezali prek telefona, tražili me račun od servisa
da sam zbilja imao kvar na kompu, pa račun od učilice
(koju su klinci te godine bili dobili na poklon) i slične gluposti.

Jedne godine nisam stigao ispravno zapisati broj koji baba zvergla
na telefonu jer je nešto bila loša veza pa je zakrčalo u jednom trenutku.
I nazovem opet a automat javi da je taj broj već zgeneriran.
Nazovem ih a oni se prave grbavi kao da ih želim zmuljati.

Uglavnom, iako smo godinama redovito kupovali, prošle godine
više nisam želio kupiti baš zbog te gnjavaže s kodovima.

I nemreš vjerovati, nazvala me neka ženska iz te firme i pita
jel želim kupiti i ove godine. Ja velim da ne želim.
Pita ona pa zašto, kaj niste zadovoljni, srać, srać.
I ja joj velim neću zbog tih kodova. Morao sam reinstalirati
windowse i sve programe sam normalno reinstalirao osim,
naravno, učilice.
I ona veli da je to tak napravljeno i da se tu ništa ne može.

Ma ko vas jebe. Ispucaćete sve budale koje su toliko
poštene da kupe legalno a vi ih zajebavate.
Baš me zanima kaj će vam onda vrijediti ta super turbo zaštita.
Gamad pederska. Baš vrijedi ona uzrečica pošten - jeben.

Tak su me i iz HSM-a prije 10-tak godina otkantali.
Kupio corel i ne prolazi mi serial sa kutije.
I nazovem ih (em sam tamo kupio em su oni zastupnici),
a baba mi veli da moram zvati neki broj u Austriju jer da
oni ne mogu to riješiti.
WTF koja crna Austrija. Nisam se htio puno natezati.
Odem na internet i skinem prvi serial
na koji sam naletio i sve proradilo.
A da ne velim da me sve kaj nam oni prodaju (Adobe paketi npr.)
dođe tri puta skuplje nego da sa dva klika naručim to isto prek
interneta i da mi to dostave s drugog kontinenta sa svim troškovima
(ili još jeftinije da skinem samo program kad po uplati dobim pass).

blackbird

©ućMućPaProlij wrote:
> [...]
> normalno, a zbog Učilice gubią ľivce i mislią da bi to trebalo trajat

> vječno. Zanimljiv stav. Da nisi bacio staro računalo i kupio novo,

ajmemenimajkomoja.....

sucmuc

E daj si promjeni nick papane, sramotis mene.

Ako je softver placen onda nema boga da te bilo tko moze zajebavati ni tu ni
vani na ovakav nacin. Get a grip!!!!!!!!!!!

vaso

> [...]
> stara, i oni vise nemaju kodove, tako da je mogu baciti u smece.
> Odlican odnos prema kupcima kada se kupuje nesto domace i originalno.

Čekaj malo, da si onda zapisao broj koji su ti pročitali preko telefona, s
njim moľeą instalirati na viąe računala, ili ne!?

bole

"vaso" <branko.va...@inet.hr> wrote in message

> Čekaj malo, da si onda zapisao broj koji su ti pročitali preko telefona, s
> njim moľeą instalirati na viąe računala, ili ne!?

ne, mozes instalirati samo na jedno. i to sam ucinio, prije dvije godine
ukoliko ti se hardver promijenio, moras reaktivirat.

medjutim, ucilica je "stara" i vise ne daju kodove za nju.

vaso

"bole" <bo...@gay.oz> wrote in message news:gn53bf$su1$1...@ss408.t-com.hr...
Hmmm.....čekaj opet malo:
Kako učilica zna razlučiti da taj broj koristią prvi put na prvo računalo, i
'prvi put' na drugo računalo!?
Osim naravno, ako sa oba ideą na internet, ili??????

Goran Marinic

On 13.2.2009 14:48, ŠućMućPaProlij wrote:

> Naravno, a ja ću vratiti ono što sam zbljuvao i također ću dobiti pare
> nazad. I svaki dan ću skupljat ono što poserem jer ću i za to tražiti
> pare nazad. Reči ću u dučanu da se šnicla koju sam jučer kupio usmrdila.

Ako dokažeš da ono što si zbljuvao nije bila potrošna roba i da je ne
možeš koristiti kako bi trebalo, slobodno.

Goran Marinic

On 13.2.2009 15:11, Frodo wrote:

> [...]
> ponašaju kao da si car, a tu uključujem Ghislera (Total Commander), onda
> ekipu sa UEStudio, pa Corel je vrlo korektan, Poweriso, Rarlab....

Pa, nastavio sam se na Muljatorev primjer, dakle, oni koji te na razne
načine smetaju. Daleko od toga da je softver jedino sranje te vrste.

news.t-com.hr

"vaso" <branko.va...@inet.hr> wrote in message

Prilikom instalacije dobijeą broj koji telefonski javią onima koji ti daju
aktivacijski kod. Aktivacijski kod ovisi o hardveru racunala. Promijenis
HDD/plocu/graficku (bilo sto od navedenog) i ucilica ne radi. Nigdje, ni na
prvom ni na drugom računalu. I nema veze s internetom. Moras ju ponovo
aktivirati. A tu bole ima problem, jer za ucilicu iz 2006 ne daju vise
kodove. Sto je glupo. Mogli su odmah na ucilici napisati da ima rok
trajanja. Bas me zanima koliko bi ih onda prodali :-)

Ja sam kupio ucilicu isto 2006, promijenio plocu nakon par mjeseci i vise
nije radila. Kad sam zvao za ponovnu aktivaciju, trazili su me da im
posaljem racun novog racunala/ploce?!?!

Mihac

On 13 velj, 21:52, "bole" <b...@gay.oz> wrote:
> [...]

> smecu, moze biti prodan, moze biti ukraden ili darovan nekome. i ne vidim
> sto ima veze gdje je racunalo, pricamo o programu.

čota, ovo tvoje kao i ostale postove i u više si stvari u pravu. Pusti
neke neka laprdaju koliko hoće.
Imaš kao prvo državni inspektorat.
Kao drugo imaš onog zamorca (primorca)
Kao treće imaš Državni inspektorat za zaštitu potrošača http://www.inspektorat.hr/

A ono najglavnije je da su te u ZAMP-u u samom startu proglasili
piratom (njima malo usput zasoli)
A za ubuduće kad nabaviš bilo koji softver upotrijebi "Alcohol 120%"
sofftver i sve si lijepo presnimu, sve zaštite uredno zaobilazi, a cd
više ne moraš niti koristiti, jer ti napravi sliku u bilo kojem
formatu koju možeš koristiti na virtualnom CD-DVD.

Po njima bi isti tako značilo da moj OS koji se također veže za
hardvere mogu baciti ako promjenim bilo koju komponentu, to je
glupost.
Ne kupuj ništa više legalno, osim onoga što baš moraš i neka se hebu
svi skupa, pa neka naplaćuju suport majmunima u saboru.

Tic

hombre wrote:
> Jesi li siguran da i Licence ne piąe da program ima rok koriątenja.

Ali pise i ovo:

"Korisnik ne smije softver u cijelosti ili u pojedinim dijelovima, kopirati,
prodavati, davati u najam, licencirati ili na drugi način naplatno ili
nenaplatno distribuirati i/ili davati na poslugu ili uporabu, niti smije
drugim osobama omogućiti da to čine. Ukoliko korisnik odluči ustupiti ovu
licencu trećoj osobi, obaveza mu je prethodno dobiti odobrenje davatelja
licence i u cijelosti ukloniti softver sa svog računala."

Ajd sad nek se javi onaj koji je uspio dobiti odobrenje za ustupanje trecoj
osobi.

ŠućMućPaProlij

> Ne kupuj ništa više legalno, osim onoga što baš moraš i neka se hebu
> svi skupa, pa neka naplaćuju suport majmunima u saboru.

Eto, sada znamo čemu služi zaštita programa od kopiranja. Znači, ako su kupci
programa većinom stoka, onda i program mora biti tome adekvatno prilagođen i
moraš korisnike programa tretirao kao da su stoka (jer to i jesu).

ffox

> A kaj si ti na DOS-u 3.1?

čuj nemoj se ljutiti al ti sui zreo sa svojim razmiąljanjem za sabor i vladu
..
vjerojatno kad kupią auto ideą ponovno polagati vozački .

Gnjavator

On Fri, 13 Feb 2009 18:39:22 +0100, ŠućMućPaProlij <123...@654321.00>
wrote:

> [...]
>bilo. Ti si samo kolateralna žrtva rata koji se vodi između autora programa i
>pirata, ali taj rat autori programa nisu prvi počeli.

A čuj, ali ako me konjira preko mjesec dana, a zovem ga sa svog
telefona, pišem mu sa svoje emajl adrese, tražim promjenu jednom u
godinu dana... možda bi mogo tako ajmo reć snimit nekom drugom jednu
piratsku kopiju, a onda zbogom, jer tešk obaš da bi ja za isti serijski
broj išo instaliravat "cijelom komšiluku" sve i da mislim piratizirat...
čak i da sam mislio nekom drugom instalirat "moju učilicu" onda bi
popušili samo tu jednu koju ovaj i tak i tak ove godine ne bi kupio, ali
bi nagodinu možda i taj drugi uzo (da sam pokušavo tako nešto), a ovako
sam ja odlučio da sa njima nemam više posla jer ako ja na početku
pkolske godine moram imat komp koji će 100% sigurno ostat bez ikakvih
izmjena cijelu godinu da se ne bi opet tlačio preko mjesec dana...
uglavnom mala je bila 6. razred, i da su bili više fer kupio bi učilicu
i za 7. i za 8. razred, a ovako mi nije palo na pamet trošiti novce na
to jer školski program se može savladati i bez učilice, a da se ja opet
maltretiram sa njima možda samo zato što mi ostala neka bolja grafička
pa je hoć promjenitii maloj u kompjuteru... neka fala.
Denny from Vinkovci

http://denny-vk.tripod.com

Gnjavator

On Fri, 13 Feb 2009 14:41:51 -0500, Goran Marinic <sfgm...@ffzg.hr>
wrote:

> [...]
>razmišljati o kupovini softvera jer svaki put kad kupi softver de fact
>plaća zato da se tretira kao lopova, a manje stroge mjere zaštite i

Pa situacija je takva da kad kupiš program, moraš ukucavat neke
aktivacijske kodove koji su dugački ko ova današnja kobasica u
vinkovcima, upisivat sve do broja gaća u komp i slično, a kad uzmeš
piratluk samo copy/paste serijskog broja ili dva puta copy/pste u keygen
i nazad i to je to, stoput elegantnije... na kraju ja u firmi i kad imam
legalni softver kad mi dođe 10 novih kompjutera brže mi instalirat
piratske programe nego se zezat sa licencama, ono samo licence priložiš
uz komp a gore sjedi piratski instaliran jer je manje naporno.

Gnjavator

On Fri, 13 Feb 2009 19:41:29 +0100, ŠućMućPaProlij <123...@654321.00>
wrote:

Hm, kad sam je ja kupio koštala je 270kn, a nije baš da mi je to
cifra za baciti "onak iz čista mira"...

ŠućMućPaProlij

> čuj nemoj se ljutiti al ti sui zreo sa svojim razmišljanjem za sabor i vladu
> ..
> vjerojatno kad kupiš auto ideš ponovno polagati vozački .

Nemoj se ni ti ljutiti, ali ne kužiš bit problema. Kada kupiš program dobio si
pravo taj program upotrebljavati pod određenim uvjetima koji nisu isti za sve
programe. Ako autor programa tebi proda program pod uvjetom da ga smiješ
koristiti samo ponedeljkom, srijedom i petkom od 19.15 do 22.00 sata i u
programu napravi zaštitu koja ti onemogućava da taj dogovor prekršiš, onda se ti
nemaš šta buniti.
Eventualni osnovi za žalbu mogu biti:
1) da prilikom kupnje nisi znao pod kojim uvjetima program kupuješ ili te je
autor obmanuo i naveo na pomisao da nemaš nikakva ograničenja osim npr. zabrane
neograničenog kopiranja i daljnje prodaje
2) da program ne radi unutar dogovorenih ograničena pa ga ne možeš
upotrebljavati čak niti u dogovoreno vrijeme.

Da bi znali da li Učilica krši neke od odredbi licence, tj. ugovora između
autora i kupca, trebali bi pogledati šta u toj licenci piše i konzultirati se sa
osobom pravne struke. Dok se to ne napravi glupo je (nepristojno i
protuzakonito) pljuvati po Učilici i pozivati na masovno korištenje piratskih
programa.

Svaka budala kada pomsli da je prevarena se poziva na svoja prava, a 5 minuta
kasnije po internetu traži piratske kopije. Ono što je stvarno glupo je da na
grupi hr.soc.zastita-kupaca ljudi otvoreno pozivaju na piratstvo bez opasnosti
da budu sancionirani, pa čak i bez da ih itko opomene kako to nije u redu.

Meni je jasno da te licence za programe mogu živcirati i da bi najbolje bilo da
sa kupljenim programom možeš raditi šta te volja. To mi je jasno zato jer i mene
to iritira buduči da autori programa izmišljavaju svakakve nebulozne licence,
ali to je tako kako je i dok se ne promjeni bit će tako, ali piratiziranje
programa nije rješenje ovog problema.

Amaro

> [...]
> glupo je da na grupi hr.soc.zastita-kupaca ljudi otvoreno pozivaju na
> piratstvo bez opasnosti da budu sancionirani, pa čak i bez da ih itko
> opomene kako to nije u redu.
>
> Meni je jasno da te licence za programe mogu ľivcirati i da bi najbolje
> bilo da sa kupljenim programom moľeą raditi ąta te volja. To mi je jasno
> zato jer i mene to iritira buduči da autori programa izmiąljavaju svakakve
> nebulozne licence, ali to je tako kako je i dok se ne promjeni bit će
> tako, ali piratiziranje programa nije rjeąenje ovog problema.

Bit problema koji tebi ocito nije jasan je na
http://www.ucilica.tv/

Izvoli pronaci negdje da je napisano makar i najsitnijim slovima da
program nece raditi ako se promijeni HWID racunala ili da je pokretanje
istoga vezano uz HWID.

capt. Picard

ŠućMućPaProlij wrote:

Evo ti pametnjakoviću:

http://www.malaucilica.com/tehnicka_podrska_faq.aspx

"Licenca za korištenje Male Učilice nije vremenski ograničena. "

Ne da mi se tražiti i za "veliku" učilicu, ali vjerojatno je ista...

PAMETNJAKOVIĆU!!!

capt. Picard

> [...]
>
> Izvoli pronaci negdje da je napisano makar i najsitnijim slovima da
> program nece raditi ako se promijeni HWID racunala ili da je pokretanje

Evo, ja sam mu odgovorio.
Stvarno svakakvi ljudi pišu postove po newsgrupama....

Gnjavator

On Sat, 14 Feb 2009 01:28:00 +0100, "vaso" <branko.va...@inet.hr>
wrote:

>ne

>Čekaj malo, da si onda zapisao broj koji su ti pročitali preko telefona, s
>njim možeš instalirati na više računala, ili ne!?

Broj se generira preko hardverske konfiguracije tako da šta god
promjeniš u kompu aktivacija više ne vrijedi i ide patnja sa zaštitom...
možda ne reagira samo na promjenu količine memorije, a sve ostalo šta
god da promjeniš nastaju problemi.

Gnjavator

On Sat, 14 Feb 2009 07:36:18 +0100, "news.t-com.hr"
<niksa...@ka.t-com.hr> wrote:

> [...]
>
>Ja sam kupio ucilicu isto 2006, promijenio plocu nakon par mjeseci i vise
>nije radila. Kad sam zvao za ponovnu aktivaciju, trazili su me da im

A recim šta ako imaš neki servis infomatičke opreme pa nisi
kupio novu ploču nego si ugradio neku "staru" što je neko ostavio kad si
mu "pojačavo komp" i slično? Mislim, ono, stvarno ja lopov i moj deda
kud krenemo svijet nas gleda :)

capt. Picard

Gnjavator wrote:

> [...]
> kupio novu ploču nego si ugradio neku "staru" što je neko ostavio kad si
> mu "pojačavo komp" i slično? Mislim, ono, stvarno ja lopov i moj deda

To je njihov problem kakvu su zaštitu odabrali. Piše da je licenca
vremenski neograničena, i oni ti to moraju omogučiti. A ako ti ne
vjeruju da si promijenio HW, neka dođu i neka provjere...

news.t-com.hr

> A recim ąta ako imaą neki servis infomatičke opreme pa nisi
> kupio novu ploču nego si ugradio neku "staru" ąto je neko ostavio kad si

> mu "pojačavo komp" i slično? Mislim, ono, stvarno ja lopov i moj deda
> kud krenemo svijet nas gleda :)
> --
> Pozdrav
> Denny from Vinkovci
>
> http://denny-vk.tripod.com

:-) Pa i da jesam, kaj onda? Nije bitno jel novo ili staro....bitno je da
software koji sam platio ne radi. Tko je sad lopov?

Martin Buzancic

A ako ja (koji nisam stoka) kupim i posteno platim svojom teskom zaradom
ucilicu,mene ce ucilica i njeni autori tretirati kao stoku zato sto
vecina(ali ne i ja)su stoka?!
Znaci meni ne preostaje nista drugo nego postati stoka da bi uspjesno mogao
koristit ucilicu(jer je program za takve,ja se u njemu kako si ti to
objasnio ne pronalazim)ili je uopce ne koristit(sto je bolja opcija sa tako
bahatom firmom)
Drugim rijecima autor ucilice me prisiljava na piratluk jer mi druge nema
ako normalno zelim koristit njegov program?!Naravno,uvijek postoji
mogucnost u sirokom luku zaobici takvu firmu.

Mihac

Ovako dečki da se nebi zahebavali i jedan drugoga vodili na piratstvo
(nemreš biti veči pirat od ovih naših)
Kad bilo što kupite od softvera, sve se u 99% slučajeva registrira u
registy.
Sad tko bi ga znao kad će šta krepati, pa moraš aktivirati nešto (meni
je zadnji put bio trenslator prije dosta godina), a ono niti postoji
više te firme niti te itko doživljava.
Lijepo izvadiš iz svog registrija dio i snimiš ga na disk
(naziv_toga.reg) i kad budeš drugi puta instalirao samo klikneš na tu
datoteku i sve će biti ok.
Alcohol 12% je izvrstan softver i s njim imaš pravo kopirati svaki
svoj softver na koji imaš licencu, ali ne ga i distribuirati trećem
licu, a to nam je svima jasno.

Sad kako su nas u ZAMP-u proglasili sve piratima, pa im plaćamo za
nadrogirane pjevače naknadu, a snimamo bilo kakav materijal na bilo
koji medij, automatski smo već
mandatno platili kaznu za presnimavanje

Meni je primjerice u tjedan dana dva puta krknuo OS dolje i prođe
aktivacija internetom, a treći puta neće, a onda zovem misrosoft,
izrecitiram kilometarski broj i dobijem aktivaciju. Tako rade normalne
firme.
Ako hoćeš skinuti neki dio zaštite da te ne traži aktivaciju, onda se
igraj s hex editorom.

ŠućMućPaProlij

> [...]
>
> "Licenca za korištenje Male Učilice nije vremenski ograničena. "
>
> Ne da mi se tražiti i za "veliku" učilicu, ali vjerojatno je ista...

Na tom istom linku piše:

Mogu li igru instalirati i koristiti na više računala odjednom?

Ne, ne možete. Igra je licencirana samo za jedno računalo.

Licenca odnosi na određeno računalo. Ako imaš računalo koje će raditi 100 godina
onda će i Učilica raditi 100 godina. Ono što ne piše, a sporno je u ovoj priči,
je šta se desi ako ti se računalo nakon nekog vremena pokvari. Oni kažu (praksa
je tako pokazala premda to nigdje ne piše) da za stare Učilice više ne daju
ključeve i jedino je sada pitanje da li za to imaju zakonskog uporišta, odnosno,
da li ti imaš zakonskog uporišta zahtjevati od njih da oni promjene svoju
ustaljenu praksu.

ŠućMućPaProlij

> A ako ja (koji nisam stoka) kupim i posteno platim svojom teskom zaradom
> ucilicu,mene ce ucilica i njeni autori tretirati kao stoku zato sto
> vecina(ali ne i ja)su stoka?!

Zašto onaj tko uvijek vozi po propisu ipak mora svoj auto uništavati na ležečim
policajcima? Zato jer večina ne vozi po propisu.
A zašto večina ne vozi po propisu? Zato jer imaju dobro opravdanje - žuri mi se,
ja vozim brzo ali sigurno, imam tao dobar auto na ne skužim kako se brzo vozim,
zato jer ne mogu brže....

> [...]
> koristit ucilicu(jer je program za takve,ja se u njemu kako si ti to
> objasnio ne pronalazim)ili je uopce ne koristit(sto je bolja opcija sa tako

Eto, vidiš da situacija nije bezizlazna. Možeš čak i birati šta ćeš napraviti.

> Drugim rijecima autor ucilice me prisiljava na piratluk jer mi druge nema
> ako normalno zelim koristit njegov program?!Naravno,uvijek postoji
> mogucnost u sirokom luku zaobici takvu firmu.

Naravno. Ako postaneš lopov za to će biti krivo loše društvo u kojem si se
našao, a ne ti. Drugi su te na to prisilili.

Martin Buzancic

A mozes i zvati novinare kao novu,rtl i pokazati uplakanog klinca koji ne
moze koristiti posteno placenu igru.Napomeni da ih ministarstvo obrazovanja
preporucuje a oni tako "varaju" djecu.
Neprocjenjiva reklama za ucilicu.
Mozda tako promjene ustaljenu praksu.Sumnjam da ista drugo
pomogne,nazalost.

pero

Kratko
- kupila sam ucilicu tamo negdje prije 7-8 godina (mozda grijesim, mozda je
5-6) ...skinula ju s kompa, jer nije vise bila u upotrebi.
Sad tu istu ucilicu, ne mogu niti nekome drugome dati (tko je u tom razredu)
, niti ju mogu na svoj komp (kada bih to htjlela) ponovo instalirati..
(nemam vise nikakve brojeve)

Ako je to tako, stvarno mi je zao tih novaca.
Da sam znala ne bih ni kupila.
Rado bih to dala mladjem djetetu (da ga imam) ili nekom djetetu od frenda.
A ne mogu, ni svom, ni tudjem. A platila sam, da to nisam znala.
--
pozdrav pero

pero

"Mihac" <miha...@gmail.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:aa7533e1-08f5-48a8...@d36g2000prf.googlegroups.com...

>Ovako dečki da se nebi zahebavali i jedan drugoga vodili na piratstvo

(nemreą biti veči pirat od ovih naąih)
Kad bilo ąto kupite od softvera, sve se u 99% slučajeva registrira u
registy.
Sad tko bi ga znao kad će ąta krepati, pa moraą aktivirati neąto (meni

je zadnji put bio trenslator prije dosta godina), a ono niti postoji

viąe te firme niti te itko doľivljava.
Lijepo izvadią iz svog registrija dio i snimią ga na disk
(naziv_toga.reg) i kad budeą drugi puta instalirao samo klikneą na tu

datoteku i sve će biti ok.

Alcohol 12% je izvrstan softver i s njim imaą pravo kopirati svaki
svoj softver na koji imaą licencu, ali ne ga i distribuirati trećem

[...]

Ako hoćeą skinuti neki dio zaątite da te ne traľi aktivaciju, onda se
>igraj s hex editorom.

Da preskocim napisano...pa samo mala opaska...nismo svi bas vjesti oko toga
....pa mislimo da je ok kupiti legalno i da je to neka garancija ...bez da
moras znati te neke finese kako zaobici sistem....
Ali cini se da od postenja nema koristi, pa umjesto legalne kupovine treba
potraziti savjet malog susjeda ...koji ce to to posloziti....samo jos da ga
nadjem.
--
pozdrav pero

pero

"Martin Buzancic" <magi...@net.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:14femvc7cztal.4cu59x4buf7e$.dlg@40tude.net...

> A mozes i zvati novinare kao novu,rtl i pokazati uplakanog klinca koji ne
> moze koristiti posteno placenu igru.Napomeni da ih ministarstvo
> obrazovanja
> preporucuje a oni tako "varaju" djecu.

Ako kupim jednom djetetu, pa onda drugo (kad dodje za 2 godine u isti
razred) treba koristiti isto... a ne moze jer je ucilica stara....
Da - prevara, cini mi se.

> Neprocjenjiva reklama za ucilicu.
> Mozda tako promjene ustaljenu praksu.Sumnjam da ista drugo
> pomogne,nazalost.

Samo "reklamirajte", na sav glas....ja nisam toga bila svjesna, nisam ni
znala...(stoji mi i dalje doma) ali ako je tako...da se to ne moze
iskoristiti ni za drugo dijete (na drugom kompu) niti za isto dijete (ako
promjenis komp ili neki njegov dio) da mozes nekome pokloniti ako ti vise ne
treba....zali boze novaca...
--
pozdrav pero

hombre

wrote:

>Ovdje pričamo o programu koji košta stotinjak kuna. Više je vrijedilo ono što
>sam zbljuvao kada sam se prošli put napio.

Tu pričamo o programu koji je netko platio i za to bi trebao imat
određena prava.

hombre

On Sat, 14 Feb 2009 13:49:38 +0100, Gnjavator
<de...@gnjavator.dyndns.org> wrote:

> [...]
>piratske programe nego se zezat sa licencama, ono samo licence priložiš
>uz komp a gore sjedi piratski instaliran jer je manje naporno.

Aaaa! Ova mi je još najbolja.

Tic

©ućMućPaProlij wrote:
> Licenca odnosi na određeno računalo.

Nebih se slozio s tom tvrdnjom.Evo ti copy-paste s licencnog ugovora na
samoj ucilici na kojem pise da mogu ustupiti licencu trecoj osobi uz
prethodno uklanjanje igrice sa svog racunala.

hombre

On Fri, 13 Feb 2009 14:41:59 -0500, Goran Marinic <sfgm...@ffzg.hr>
wrote:

>E da, te licence. Dosad još nisu isprobavane na sudu, a stvarno svašta
>piše u njima.

Možeš zamisliti čovjeka u DI koji se prihvati tog posla.

Prvo treba pronaći Licencu programa da vidi što piše.
Pa onda proučiti zakon koji je najčešće nedorečen ili dvosmislen što
opet autoru programa omogućuje da napravi tako jer tko će se za par
stotna kuna ići tužiti, ako se i tuži šteta će mu biti manja od
koristi, ako je to zakon regulirao ali nema sankcija opet ga boli
briga... Igre bez granica.

Inače sam takav slučaj vidio svojevremeno kod programa Neurotran (isto
naš program) jer su me zvali u jednu firmu da bi ga trebalo ponovo
instalirati nakon par godina, da to njima nikako ne uspijeva, a na
ekranu ovolikaaa slova da je istekao rok korištenja programa.

pero

"Tic" <tihomir...@zg.htnet.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:gn6svh$88t$1...@ss408.t-com.hr...

Prodajem jako staru - original - ucilicu u pola cijene (ne znam sad tocno
koju, ali mogu provjeriti) ...pa ako je netko za, nek se javi i nek se bori
s time, trazi odobrenje....a meni nek da nesto para....

:) Smijesno?
--
pozdrav pero

hombre

On Fri, 13 Feb 2009 23:01:30 +0100, "4newsonly" <4new...@gmail.com>
wrote:

> [...]
>Baš me zanima kaj će vam onda vrijediti ta super turbo zaštita.
>Gamad pederska. Baš vrijedi ona uzrečica pošten - jeben.

Mislim da ti razmišljanja idu krivim smjerom. Nova djeca (neki novi
klinci) dolaze svake godine, nemaju svi problema sa kvarovima
kompjutera i sličnim da je trebaju reinstalirati, ima ih koji prešute
i nastave kupovati. Da se ovim iz učilice ne isplati već bi davno
promijenili ploču.

> [...]
>interneta i da mi to dostave s drugog kontinenta sa svim troškovima
>(ili još jeftinije da skinem samo program kad po uplati dobim pass).

Istina. I fotoaparati, kompjuteri i xx tehnike je na netu daleko
jeftinije ali na program nema carine, teško da će ti netko lupiti
troškove kao da si naručio luksuzni sat...

I što je veoma bitno u zadnje vrijeme. Ako se radi o firmi riskiraš
kontrolu od strane ovlaštenih organa pa onda slijede nagodbe,
kupovanja, kazne ili kako se već zgodi.

Tic

pero wrote:
> [...]
> tocno koju, ali mogu provjeriti) ...pa ako je netko za, nek se javi i
> nek se bori s time, trazi odobrenje....a meni nek da nesto para....

Je, smijesno je ;-) ,evo zasto http://reverseeng.blog.hr/

pero

"Tic" <tihomir...@zg.htnet.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:gn6v1a$cff$1...@ss408.t-com.hr...

Sorry, nije ni se dalo to citati....ali nekako zakljucujem da nema nista od
moje prodaje. ;)
Hoce neko zabadava? :)
--
pozdrav pero

Tic

pero wrote:
> Sorry, nije ni se dalo to citati....ali nekako zakljucujem da nema
> nista od moje prodaje. ;)
> Hoce neko zabadava? :)

Netko nekoga naljutio rekavsi da se ne moze cracknut , a ovaj ne budi lijen
napravio keygen za ucilice svih razreda i stavio na torrente full verziju
ucilice s keygenom.Sad jel radi ,nemam pojma.Djeca mi nisu vise u osnovnoj
:-).

Goran Marinic

On 14.2.2009 7:49, Gnjavator wrote:

> [...]

> piratske programe nego se zezat sa licencama, ono samo licence priložiš
> uz komp a gore sjedi piratski instaliran jer je manje naporno.

Točno tako. Dosad sam imao samo negativna iskustva s nepiratiziranim
softverom, a najviše boli kad je taj isti softver u piratiziranoj
verziji neusporedivo manje iritantan i zato si svaki put govorim kakva
sam budala kad kupim neku EA-ovu igru. Jedini izuzetak s piratskim
stvarima je jedna igra koju mi je frend poklonio i koja je izgledala kao
original po svemu (kutija, serijski broj, kvalitetan tisak itd.), ali mi
je proizvođač tvrdio da nije. No ta vrsta piratiziranog softvera je tako
i tako nešto drugo od onog o čemu govorimo ovdje.

pero

"Tic" <tihomir...@zg.htnet.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:gn6vkv$dnf$1...@ss408.t-com.hr...

Iskreno receno, nemam pojma o tome sto pricas i sto znaci to sto si
napisao.
To ti je samo dokaz da oni koji zele sve po propisu ...i kupe nesto legalno
i misle da imaju to sto su kupili, a onda otkriju da to vise nemaju - su ili
budale (a mislila sam da nisam to) ili prevareni ljudi.
--
pozdrav pero

ffox

> Nemoj se ni ti ljutiti, ali ne kužiš bit problema. Kada kupiš program
> dobio si pravo taj program upotrebljavati pod određenim uvjetima koji nisu
> isti za sve programe.

Ma ne ljutim se ali mi je sve to malo bedasto !
Ja se osobno ne razumijem u licencne trikove koje je napisao nekakav pravnik
pod, izgovorom da će zaštiti svoj proizvod .
Ja to gledam samo kao proizvod koji ne radi ,imam dosta software-a čije
licence ne želim znati niti mogu razumjeti
na što se svaka odnosi i nikada nisam imao sličan problem kao bole.
Neka Učilica i dalje bude zaštičena od svih mogučih i nemogučih kopiranja
ali ovakvi problemi sa izmjenom hardveraja
i nemogučnošću ponovnog pokretanja legalnog programa su mi osobno
besmisleni.

capt. Picard

PAMETNJAKOVIĆU, onda ti to isto vrijedi za Windowse! Ti stvarno ništa ne
kužiš?! Kako bi onda ti napisao licencu da daš do znanja da se ne smije
koristiti na više od jednog računal?! I osim toga, gdje piše za koje
računalo je to licencirano?! Piše da ga možeš koristiti na JEDNOM
računalu, nije bitno kojem! Koji si ti lik!

ŠućMućPaProlij

> Tu pričamo o programu koji je netko platio i za to bi trebao imat
> određena prava.

Da, ali nismo ustanovili koja prava bi trebao imati. Ljudi misle da je kupiti
program isto kao kupiti motiku, ali to nije tako - kada kupiš motiku onda ta
motika postaje tvoje vlasništvo i možeš sa njom raditi šta god hoćeš. Kada kupiš
program ne postaješ vlasnikom nego dobiješ pravo da program pod određenim
uvjetima upotrebljavaš, a ti uvjeti mogu biti svakakvi. To što je netko mislio
drugačije spada u kategoriju misliti je drek znati. U ovom slučaju kupac ima
prava, ali ne zna da ta prava nisu ona koja on misli da jesu.

Ono što je zanimljivo u ovoj priči je spoznaja da pošten čovjek koji se
razočarao u svijet oko sebe odmah zaključi da bi najbolje bilo da i on postane
lopov i protuha. S obzirom na to koliko se latentnih lopova nalazi oko nas,
pljuvanje po političarima i drugima je stvarno smiješno jer ipada da smo svi mi
pizde u duši koje samo čekaju povod i priliku da nekog zajebu pod opravdanjem da
je netko prije zajebo nas. Još uvijek nitko nije ovdje napisao da je piratstvo
loše nego svi propituju pozitivne strane i prednosti piratiziranih programa.
Napraviti ispravnu stvar nije uvijek lako, a pogotovo je teško ako to moraš još
i platiti više nego si u početku planirao.

capt. Picard

Tebi se stvarno treba crtati? Čovjek je kupio LICENCU na porgram koja
NIJE VREMENSKI OGRANIČENA i IMA JU PRAVO KORISTITI NA JEDOM RAČUNALU,
NIJE BITNO KOJEM! Koji dio ti tu nije jasan?!?!

bagio007

Na stranu Ucilica, Algebra prodaje i HAK Multimedija 1.0 i 2.0 obrazovne
programe za autoskole, i ista takva je zastita i ovdje, program kosta
(svaki) oko 2000,00-4000,00kn i sad da oni meni ukinu podrsku ( a cim se
spoji neki novi USB stick on zna izgubiti licencu, pa ponovno)

Kod njega je drugacije malo, moze se instalirati na 2 racunala, i problem je
sto ja ni isto preko interneta vise ne mogu te stvari raditi jer kad spojim
USB stick ili bilo kakvu minornu promjenu u softveru/hardveru napravim,
moram zvati Algebru i objasnjavati im da ne zelim snimati softver na trece
racunalo, nego da samo zelim da mi normalno radi program na prvotna dva...

Uf, bude li i tu sranja, cupat zile... ; )

U vezi Ucilice, ako je princip isti Algebra ne smije ostati bez programa
koji tebi izbacuje aktivacijski kljuc, sad ne znam zakonski isplati li ih se
progoniti ali ono, da se covjeku dignu dlake na kosi, dignu...

Goran Marinic

On 14.2.2009 15:20, ŠućMućPaProlij wrote:

> [...]
> biti svakakvi. To što je netko mislio drugačije spada u kategoriju
> misliti je drek znati. U ovom slučaju kupac ima prava, ali ne zna da ta

Prava koja daju razne licence - i opet, koliko su legalne je upitno -
su, baš kao i npr. pravni tekstovi na početku knjige, počela od nekih
pretpostavki zlouporabe i onda se razvila u nešto toliko detaljno i
restriktivno da su postala besmislena za sve osim za odvjetnike i
korporacije koje žive na njima.

Ne znam za trenutnu verziju Worda, ali pisanje "Microsoft je smeće." ili
"Word je smeće." u Wordu je bilo suprotno pravima koja si dobio. Cijeli
taj terminološki pomak s "vlasništva" na "pravo na korištenje" je
napravljen zato da bi tebe kao korisnika onemogućio na puno širem
području nego što bi ikome ikada palo na pamet. Npr. nemogućnost daljnje
prodaje. Ili poboljšavanja ako ne radi, a znam kako. Umnožavanje za
piratske svrhe je samo krinka.

> [...]
> pozitivne strane i prednosti piratiziranih programa. Napraviti ispravnu
> stvar nije uvijek lako, a pogotovo je teško ako to moraš još i platiti

Meni je isto zanimljiv tvoj pristup i ono sranje "zašto si bacio
kompjutor". Pomislio bih da si autor Učilice ili možda idejni pokretač
Sonyjeve "prodaje" filmova.

Ako želiš raspravu o piratstvu, slobodno, ali nemoj to prikrivati na
ovaj način.

Činjenica je ovdje da osoba koja je kupila proizvod prolazi gore od
osobe koja ga nije kupila i da se osoba koja je kupila proizvod
automatski smatra samo manje sposobnim lopovom.

ŠućMućPaProlij

> Tebi se stvarno treba crtati? Čovjek je kupio LICENCU na porgram koja NIJE
> VREMENSKI OGRANIČENA i IMA JU PRAVO KORISTITI NA JEDOM RAČUNALU, NIJE BITNO
> KOJEM! Koji dio ti tu nije jasan?!?!

Citiram: Davatelj licence odobrava neekskluzivno i neprenosivo pravo da
instalira i koristi softwer isključivo za osobne svrhe na jednom računalu.

Ako znaš brojati do jedan onda znaš koliko puta smiješ instalirati program.
Nigdje ne piše na koje računalo ga smiješ instalirati niti ti netko brani koliko
dugo ga smiješ upotrebljavati.

zeko

> "Tic" <tihomir...@zg.htnet.hr> wrote in message

> Meni i dalje nije jasno zaąto je tebi normalno baciti računalo koje je
> koątalo deset puta viąe, zaąto ti je normalno da ti netko kaľe da se to
> moľe baciti jer se ne isplati poravljati, a nije ti normalno kada ti
> netko kaľe da moľe baciti CD sa Učilicom.
>
> Ako nemaą dijelove za staro računalo, onda ga bacią. Ako nemaą kodove za
> staru Učilicu, onda i nju bacią.

Ako si platio jedno i drugo onda je tvoja odluka kad ces koje baciti u smece
a ne nicija druga tako da ti je suplja prica.

zeko

> Naravno, a ja ću vratiti ono ąto sam zbljuvao i također ću dobiti pare
> nazad. I svaki dan ću skupljat ono ąto poserem jer ću i za to traľiti pare
> nazad. Reči ću u dučanu da se ąnicla koju sam jučer kupio usmrdila.

To ces sve vratiti u sebe.....hmm, zanimljivo, ak nije bed daj to
fotodokumentiraj.

Alisa

On Sat, 14 Feb 2009 22:30:13 +0100, ŠućMućPaProlij <123...@654321.00>
wrote:

Ali pitanje u FAQ-u glasi na koliko se racunala _odjednom_ Ucilica
moze instalirati. Odgovor glasi - na jedno racunalo. Ponavljam
_odjednom_. Kad ti comp krepa, nije instalirana (tj. ne upotrebljava
se) ni na jednom, znaci da se na novi comp smije instalirati.

Ipak, meni je najbolji zadnji uvjet u ovom odgovoru:

***
[+] Imam novo računalo. Mogu li ponovno instalirati i aktivirati Malu
Učilicu?

Možete, no morate nam poslati zahtjev za dodatnu aktivaciju na fax:
01/ 3035 980. Na vrhu faksa potrebno je napisati broj pakiranja i
napomenu "ZA HELPDESK" te treba sadržavati sljedeće:
Ime, prezime i adresa
E-mail
Telefonski broj s kojega je izvršena prva aktivacija
Kontakt telefon
Broj Male Učilice (kombinacija brojki i slova ispod strugalice)
Broj pakiranja – barkod (osmeroznamenkasti broj iznad strugalice)
Obvezna preslika računa promijenjene komponente računala

Napomena: U razmatranje ćemo uzeti samo one zahtjeve koji sadrže sve
spomenute elemente.
***

Obavezna preslika racuna... A kaj ak netko comp dobije na nagradnoj
igri, od frenda, kupi ga preko oglasa...

--
Alisa

Gnjavator

On Sat, 14 Feb 2009 14:36:42 +0100, "news.t-com.hr"
<niksa...@ka.t-com.hr> wrote:

>:-) Pa i da jesam, kaj onda? Nije bitno jel novo ili staro....bitno je da
>software koji sam platio ne radi. Tko je sad lopov?

Pa to i ja kažem, samo malo karikiram na temu da traže račun iz
servisa, pa zato kažem - šta ako je računalu istekla garancija i nabaviš
drugu ploču od nekog drugog kom više ne treba i kako onda njima dokazati
da ih ne varaš...
Denny from Vinkovci

http://denny-vk.tripod.com

vaso

"news.t-com.hr" <niksa...@ka.t-com.hr> wrote in message

> [...]
> kodove. Sto je glupo. Mogli su odmah na ucilici napisati da ima rok
> trajanja. Bas me zanima koliko bi ih onda prodali :-)

Thank's, sada mi je jasno!
Dobro da ne trebaą dostaviti i popis članova kućanstva koji će koristiti
učilicu...čisto da se ne ąlepa i ąkolski kolega tvoga klinca!...LOL

vaso

"news.t-com.hr" <niksa...@ka.t-com.hr> wrote in message

> aktivirati. A tu bole ima problem, jer za ucilicu iz 2006 ne daju vise

> kodove. Sto je glupo. Mogli su odmah na ucilici napisati da ima rok

Heehee...valjda su saznali kako se pojavio KeyGen za tu učilicu, zašto bi
onda oni i dalje trošili ljude-sate na to!?...LOL

vaso

"Gnjavator" <de...@gnjavator.dyndns.org> wrote in message

> [...]
> servisa, pa zato kažem - šta ako je računalu istekla garancija i nabaviš
> drugu ploču od nekog drugog kom više ne treba i kako onda njima dokazati

Pa znaš kako se to radi kod nas:
Dami zaduženoj za te brojeve odneseš buket ruža i bombonjeru...i
gotovo!?...LOL

Tonci

> [...]
> da bacim u smece? On veli, nek igra na racunalu di je instalirana :)
> normalno tog kompa vise nema :) E onda da radim sto hocu...valjda cu je u

Obavezno ih prijavi drzavnom inspektoratu (mozes online), a onda i
Potrosackom Kodu. Super je kad izadje takav prilog i upozori ljude, pa neka
par tisuca ljudi koji bi je mozda kupili, sada nece. Pa neka i dalje guraju
takav nacin zastite.

hombre

On Sat, 14 Feb 2009 21:20:46 +0100, ŠućMućPaProlij <123...@654321.00>
wrote:

> [...]
>uvjetima upotrebljavaš, a ti uvjeti mogu biti svakakvi. To što je netko mislio

Točno znaš o čemu sam mislio kad sam naveo određena prava, a ista se
odnose na ono štopiše u licenci i što nije u suprotnosti sa zakonom.

ŠućMućPaProlij

> Točno znaš o čemu sam mislio kad sam naveo određena prava, a ista se
> odnose na ono štopiše u licenci i što nije u suprotnosti sa zakonom.

Ne, ti misliš da u licenci piše kako oni tebi moraju omogučiti da ti program
radi na drugom računalo ako ti staro računalo krepa, a ja ne mislim da to u
licenci piše.

chuspy

On Sun, 15 Feb 2009 20:24:37 +0100, ŠućMućPaProlij wrote:

> Ne, ti misliš da u licenci piše kako oni tebi moraju omogučiti da ti program
> radi na drugom računalo ako ti staro računalo krepa, a ja ne mislim da to u
> licenci piše.

Ajde molim te postoje i bolji nacini zastitite kako program moze radit samo
na jednom kompjuteru. Inace imamo par takvih stvari u firmi i mogu rec da
zastita radi odlicno a nema problema sa mogucim reinstalacijama i sl...
Rijec je o USB kljucevima i program prilikom instalacije, kod pokretanja i
za vrijeme rada trazi kljuc, ako ga ne nadje jednostavo nemos nista i
gotovo, a ne onaj debilni sistem da nemos ni stick ustekat u kompjuter....

MAKNI

To je tvoj glavni problem - TI MISLIŠ, a misliti i SRA.I JE ISTO.

Adagio

> [...]
> žuri mi se, ja vozim brzo ali sigurno, imam tao dobar auto na ne skužim
> kako se brzo vozim, zato jer ne mogu brže....

Mislim da je svima u ovom threadu muka od tvojih usporedbi.

EOD
A.

Martin Buzancic

On Sat, 14 Feb 2009 21:20:46 +0100, ŠućMućPaProlij wrote:

> [...]
> drugačije spada u kategoriju misliti je drek znati. U ovom slučaju kupac ima
> prava, ali ne zna da ta prava nisu ona koja on misli da jesu.

Evo slazem se sa sucmuc.Uvjeti su takvi kakvi su i treba ih postivati.
Kako se ucilica prodaje sa preporukom ministarstva prosvjete RH mislim da
bi hrvatsku javnost trebalo obavijestiti o svim aspektima koristenja tog
programa.Bilo bi zanimljivo da se i ministarstvo izjasni da li podrzava sve
aspekte ucilice.Po kojim kriterijima nesto dobije potporu ministarstva.
Cisto da do ovakvih nedoumica kod gradjana ne dolazi ubuduce.
Vlasnik programa je naravno slobodan staviti uvjete kakve zeli.Javnost ima
pravo znati kakvi su uvjeti i prije nego kupi ucilicu.I to je to.