Google Группы больше не поддерживают новые публикации и подписки в сети Usenet. Опубликованный ранее контент останется доступен.

Vedrana Rudan, bez dlake na jeziku!

8 просмотров
Перейти к первому непрочитанному сообщению

Miki Maus

не прочитано,
7 дек. 2014 г., 21:14:3907.12.2014
http://www.intermagazin.rs/vedrana-rudan-kreteni-hrvatski-nisu-seselj-i-cetnici-pretvorili-hrvatsku-u-spaljenu-zemlju-vec-neko-drugi/

Ove zena mi se posebno svidja, jer se nikad nije ulizivala da bi nesto u zivotu postigla

HKRSS

не прочитано,
8 дек. 2014 г., 01:30:0208.12.2014

"Miki Maus" <ninop...@gmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Ove zena mi se posebno svidja, jer se nikad nije ulizivala da bi nesto u

Installed By Pi Machinery....

LP,;)

Miki Maus

не прочитано,
8 дек. 2014 г., 01:40:3108.12.2014
Dana ponedjeljak, 8. prosinca 2014. 07:30:02 UTC+1, korisnik HKRSS napisao je:

> Installed By Pi Machinery....
>
> LP,;)

Samo idiot ne vidi da je Hrvatska spaljena zemlja, i samo retardirani ne zele priznati da su za to krivci Hrvati-"domoljubi" i nitko drugi! Ono sto su srusili Srbi je kapljica u moru onoga sto su unistili "domoljubi"

Ken

не прочитано,
8 дек. 2014 г., 03:30:0208.12.2014
> [...]
Chudno kako ti se onomad nije svidjala ?, prije 4 godine :
"Meni je najdraza, medutim, ona njena recenica u kojoj se pita kad ce Zidovi
konacno prestati biti Zidovi, i postati ljudi? To je pitanje svih pitanja.',
kazala je Rudan u emisiji 'In magazin', nakon cega su joj urednici te TV
kuce urucili otkaz. (rd)"
"Na Rudanicin performans je prvi reagirao Aleksandar Tolnauer predsjednik
Odbora za ljudska prava i prava nacionalnih manjina, koji ga je proglasio
antisemitskim, o cemu je prema njegovim rijecima zidovska zajednica vec
izvijestila Svjetski zidovski kongres."
http://www.rijekadanas.com/vedrana-rudan-o-otkazu-to-je-najbolji-tekst-koji-sam-u-zivotu-napisala/
"Ljudi moji, podsjecali li vas ovo na nesto? Ponavlja se stara prica.
Prljavi, zli svijet, antisemit do antisemita na jednoj strani a siroti
Zidovi na drugoj."
http://www.rudan.info/jadni-zidovi/

Klasichan Stokholmski sindrom nekog tko je usto josh i
zhena, koja se mora prehraniti , a koju su jugokomunjare,
ruku pod ruku s tudjincima, pribio na krizh, a krizh na zid srama !
I jasno da se tebi sad dopada bljuvanje po Hrvatima !

> Samo idiot ne vidi da je Hrvatska spaljena zemlja, i samo retardirani ne
> zele priznati da su za to krivci Hrvati-"domoljubi" i nitko drugi! Ono sto
> su srusili Srbi je kapljica u moru onoga sto su unistili "domoljubi"

Samo idijoti nevide iz kojeg smera pushe vasha lazhanija !

Miki Maus

не прочитано,
8 дек. 2014 г., 03:41:0408.12.2014
Dana ponedjeljak, 8. prosinca 2014. 09:30:02 UTC+1, korisnik Ken napisao je:
> "Miki Maus" < > Samo idiot ne vidi da je Hrvatska spaljena zemlja, i samo retardirani ne
> >

> Samo idijoti nevide iz kojeg smera pushe vasha lazhanija !

https://www.facebook.com/pages/Vedrana-Rudan/261438267476

Sto god je napisala ili rekla o politicarima ili o politici tesko ces demantirati!

Ken

не прочитано,
8 дек. 2014 г., 04:01:0408.12.2014
"Miki Maus" <ninop...@gmail.com> wrote in message