akcija - ves masine

f...@m.com

neznam jel prava grupa al aj :)
trebao bi kupit ves masinu, crkla mi jucer candy c2 105 pa bi trebao
neke tak slicno. bio mi covjek danas pogledat, veli popravak vam kosta
1300kn cca a nova takva je 2500kn pa neznam bas dal se to isplati

jel ima negdje akcija i kaj kupit, on me uvjerava da uzmem gorenje?!
hvala

--

I could have killed 'em all, I could kill you. In town you're the law, out here it's me. Don't push it.
Don't push it or I'll give you a war you won't believe. Let it go. Let it go.

VEki

On Tue, 17 Nov 2009 12:10:23 +0100, <f...@m.com> wrote:

> [...]
> 1300kn cca a nova takva je 2500kn pa neznam bas dal se to isplati
>
> jel ima negdje akcija i kaj kupit, on me uvjerava da uzmem gorenje?!

to za gorenje, znam da moji starci uvijek pricaju da im gorenje traje
15-20 godina, ostale 5 godina... sad kolko je to tocno ne znam. al hvale
gorenje.

--
There's nothing to do, its getting me down

bartek

<f...@m.com> wrote in message

> [...]
> 1300kn cca a nova takva je 2500kn pa neznam bas dal se to isplati
>
> jel ima negdje akcija i kaj kupit, on me uvjerava da uzmem gorenje?!

prva - gorenje izdrzala 17g
druga - gorenje radi bez greske godinu i pol
http://www.gorenje.hr/preilice_i_susilice_rublja/perilica_rublja?c=195636

Armageddon

"bartek" <nba...@hotmail.com> wrote in message

Em kaj su dobre, em kaj su na�e...

Kenny

Osim ako su ga kupili prije tih 15 godina.

koma

> to za gorenje, znam da moji starci uvijek pricaju da im gorenje traje
> 15-20 godina, ostale 5 godina... sad kolko je to tocno ne znam. al hvale
> gorenje.

stvarno zelim 2025. imati istu vesmasinu ko i danas. al' ok, starci su
navikli na druga vremena.

Kenny

Nema straha, neces :)

mhadina

u Metrou samsung 1000 o/min 2300kn
al ne pise koliko garancija traje.
Mislim da je to kao i s klimama i drugim uredajima danas -
par tvornica proizvodi ozbiljne dijelove a svi ih sklapaju u Kini
pod svojim imenom tak da ne brines
Ispod deset kila kuna nemas kaj fulat sve isto.
Samo vazno da daju garanciju dulje pa si mirniji.
A nemora ni to biti ak je neka znj marka servis ceka diejlove pet mjeseci
sto ces az to vrijeme tako da Gorenje stoji - ima dijelova ak nist drugo
A za tri ili pet godina ili kad crkne opet novu kupit i tak

Kenny

mhadina wrote:
> [...]
> sto ces az to vrijeme tako da Gorenje stoji - ima dijelova ak nist drugo
> A za tri ili pet godina ili kad crkne opet novu kupit i tak

Upravo tako. Nakon cetiri komad au zadnjih deset godina ova
Electroluxova sa susilicom najduze traje iako svako malo zafrkava
ubacivanje omeksivaca i plastike pucaju kao da su od stakla.

Sljedeca ce biti cim viseg energetskog razreda za cim manje para tako da
mi je nije zao nakon isteka garancije ostaviti na ulazu u najurbanije
novo izgradeno naselje na ulazu u Sesvete :)

uTos @ work

"Kenny" <and...@seronja.com> wrote in message

> Upravo tako. Nakon cetiri komad au zadnjih deset godina ova Electroluxova
> sa susilicom najduze traje iako svako malo zafrkava ubacivanje omeksivaca
> i plastike pucaju kao da su od stakla.

daj mi reci kakva je odjeca poslje susenja u susilici? neki mi kazu da je
zguzvana a neki da nije nista zguzvano. npr obicna pamucna majica

f...@m.com

navodno u onom tehno marketu kaj je otvoren u west gateu ima toga?
jel netko bio mozda?

Tom Tom

> [...]

> 1300kn cca a nova takva je 2500kn pa neznam bas dal se to isplati
>
> jel ima negdje akcija i kaj kupit, on me uvjerava da uzmem gorenje?!

Nemoj ocekivati turbo ultra dugu trajnost kao kod starih makina...znam da
se kod Electroluxa da dokupit 3 godine jamstva, mislim da Gorenje u startu
daje tako nesto...baci oko na potrosnju struje, vode i buku...

Andrea

ima candy..vec 9 godina.i pere..svaki dan..nekada i po dva puta...jedino smo
mjenjali grijac...pa..eto..preporuka..
gorenje..bas i ne bi...
nekada je bila kvalitetna..danas..hm..po iskustvima..nekad bilo sad se
spominjalo

<f...@m.com> wrote in message
> [...]

Kenny

KAd sam je kupovao glavni uvjet je bila upravo susilica koja je u ovih
pet godina upaljena svega dva puta :)

Kenny

f...@m.com wrote:
> navodno u onom tehno marketu kaj je otvoren u west gateu ima toga?
> jel netko bio mozda?

U Kraljevom krizu drze perilice pa ih vjerojatno imaju i u drugim
poslovnicama.

davor55

<f...@m.com> wrote in message

ja sam proslu jesen kupio u Pevecu (smijte se ali tamo je bilo najjeftinije)
Quadro perilicu A klase 5 kg rublja sa centrifugom od 1000 o/min, za 1770
kuna i 3 godine garancije, kada sam je ukljucio stara nije vjerovala da s
tako malo vode pere, a i dan danas gundja jer ne vidi u kojem je statusu
program, jer prije je imala mehanickim programtors pa je znala koja
operacija slijedi, a ovdje sve na pamet :-)

htio sam reci da sam kod izbora gledao performanse i klasu potrosnje i
kilazu rublja, trajanje garancije i obavezno 1000 okretaja - susilica mi
nije potrebna, a tek onda marku sam gledao i obisao sve moguce ducane koji
drze perilice, a kod Peveca sam dobio jos na 6 rata bez kamata :-)

feer

davor55 wrote:

> , a kod Peveca sam dobio jos na 6 rata bez kamata :-)

zbog takvih je i propao

davor55

"feer" <edf...@ghh.lo> wrote in message news:hdul14$r7o$1...@ss408.t-com.hr...

> zbog takvih je i propao

propao je on zbog sebe i svoje glave
i drugi daju na rate bez kamata i dalje posluju

feer

Andrea wrote:
> [...]
> mjenjali grijac...pa..eto..preporuka..
> gorenje..bas i ne bi...
> nekada je bila kvalitetna..danas..hm..po iskustvima..nekad bilo sad se

Kao znas da gorenje ne valja a imas ovu 9 godina?

feer

davor55 wrote:

> propao je on zbog sebe i svoje glave
> i drugi daju na rate bez kamata i dalje posluju

jel te imalo pece savjest?

em najeftiniji, em na rate bez kamata i onda svi ko muhe na govno.

Koliko vam je taj covjek dobroga napravio a ti se sad jos i sprdas.

Dabogda ti krepala vesmasina.

VEki

jbg sad koriste neke 5ogodisnje :)

VEki

pa ako najnormalnije radi... :)

Andrea

ima mi svekrva..susjeda...frendica..os i jmbg?
kvare se svako malo..a braticu je eksplodirala prije par god....

davor55

"feer" <edf...@ghh.lo> wrote in message news:hdumef$1hr$1...@ss408.t-com.hr...

sprdas se ti, nisam ga ja tjerao da mi da dobre uvjete, ma sto se brines
izvuci ce ga zena s pjevanjem LOL

feer

Andrea wrote:
> ima mi svekrva..susjeda...frendica..os i jmbg?

ma samo broj telefona od frendice ak je cemu

> kvare se svako malo..

to je sigurno zato sto ne koriste calgon

a braticu je eksplodirala prije par god....

daj smanji ribu

Kenny

Klasdim se da neces kuptop njen CD nego ces ga skinuti s neta.

feer

Pih, da ima srca oplatio bi on sve rate odjednom i tako bar malo pomogao.

Kenny

Ma nece on kupiti niti CD, samo da cim vise osteti najveceg dobrotvora i
poslovnog mislioca u ovim krajevima.

davor55

"Kenny" <and...@seronja.com> wrote in message

izgubio bi okladu, em ne slu�am tu vrstu muzike, em ne skidam muziku sa
interneta :-)

Kenny

Ne moras slusati, kupi iz zahvalnosti :)

Andrea

jedino ako ces prati ves...

Kenny

Andrea wrote:
> jedino ako ces prati ves...

Ajde malo o toj eksploziji. Koliko se prisjecam u masini moze pukuti
samo onaj veliki kondenzator koji kad pukne napravi solidan bum i
zasmrdi po paljevini. Nisam jos raskopavao ove nove masine ali lako
moguce da ga vise niti nema.

Posto se ova "eksplozija" vjerojatno prepricava sa koljena na koljeno
imas li nekakve podrobnije podatke o broju unistenih kuca i stradalih
osoba ?

Red Leader

Nema tko pri�ati. Mrtva usta ne govore.

--
Red Leader
Tko prije umre du�e je mrtav!

Kenny

Da nije onaj veliki zagrebacki potres 2006. bio samo paravan za
eksploziju braticeve vesmasine ?

davor55

"Kenny" <and...@seronja.com> wrote in message

ma ta je vesmasina odletila u zrak jer je sigurno bila kupljena u Pevecu

Zli_Zec

<f...@m.com> je napisao u poruci interesnoj grupi:r115g51hovd52sauo...@4ax.com...

> [...]
> 1300kn cca a nova takva je 2500kn pa neznam bas dal se to isplati
>
> jel ima negdje akcija i kaj kupit, on me uvjerava da uzmem gorenje?!

Ne. Uzmi Zanussi ili Končar. Nas je služila točno 30 godina
(tada zajedno Zanussi-Končar), a sad opet imamo Končar,
a u kući na moru - Zanussi.

Andrea

tako je i bandic bio pametan kad je bio mlad..

Kenny

davor55 wrote:

> ma ta je vesmasina odletila u zrak jer je sigurno bila kupljena u Pevecu

To samo one koje su placene gotovinom.

Kenny

Andrea wrote:
> tako je i bandic bio pametan kad je bio mlad..

Oni koji puse prizemne bajke su ga i doveli na vlast.

Goran Marinic

Nije valjda to bila jedna od onih ilegalnih ruskih koje su koristile
nuklearne reaktore i zapravo vra�ale struju u mre�u?

Zli_Zec

"Zli_Zec" <Izbavit...@hotmail.com> je napisao u poruci interesnoj grupi:hdv58s$620$1...@ss408.t-com.hr...

Sad sam pročitao čitav thread i mojih 30 godina je najveća
brojka koju je itko spomenuo :-)

Kenny

Sve je moguce, vidis kako se povukla bez detalja kada se pojavila
minimalna mogucnost razotkrivanja urote.

Red Leader

To ja nisam rekao.

uTos @ work

> KAd sam je kupovao glavni uvjet je bila upravo susilica koja je u ovih pet
> godina upaljena svega dva puta :)

svaka cast ;)
sta nisi zadovoljan kako radi susilica ili nemas potrebe za paljenjem?

Kenny

Ja ne perem :)