gdje za novu??!??!?!

1 view

®ivojin Miriæ

gdje gdje? oce bit kakav big party na velesajmu ko neke godine kad sam se
ludo proveo?

fenjer

On 1.12.2010. 19:58, Živojin Mirić wrote:
> gdje gdje? oce bit kakav big party na velesajmu ko neke godine kad sam se
> ludo proveo?

i tada?

> http://www.croportal.net/forum/bas-razno/nova-godina-na-velesajmu-6464/

Kenny

Ajde, barem je navukao jednog naivca na foru :)

covjek gljiva

Ne znam zasto no carnet mi nikad ne otvara ovu croportal pizdariju...
Sta je vrlo "inteligentan" oglas u pitanju ili?

fenjer

evo ti jedan komentar: datum je 3.1.2006.

Najavljivan kao najbolji i najglamurozniji doček Nove godine u Zagrebu,
“NY Wonderland”, održan sinoć na Velesajmu, bio sve samo ne glamurozan.
Ako je suditi po komentarima na forumu službene web stranice događaja,
većina posjetitelja bila je iznimno razočarana organizacijom i programom.

U najavama događaja organizatori su jamčili nekoliko različito uređenih
floorova s različitim vrstama glazbe. U teoriji je sve to izgledalo
odlično no u praksi je dolazilo do preklapanja glazbe pa se tako
povremeno događalo da su ljudi plesali na pet različitih vrsta glazbe
istovremeno. Između floorova nije bilo nikakvih pregrada osim neke tanke
zavjese pa je sve to ličilo na jedan veliki floor.

Razočarani posjetitelji ističu kako i nije bilo previše razlike između
floorova za koje je obećano da će biti različito uređeni s različitim
vrstama hrane na svakom od njih. Hrana je svugdje bila ista, a neki zbog
mraka nisu niti vidjeli, a niti okusom prepoznali što jedu. Na flooru
nazvanom “Arabian Nights” koji je trebao odzvanjati orijentalnim
zvukovima puštao se Dino Dvornik.

“Ovo je bio najgori tulum u povjesti čovječanstva. Kaj je sa svim onim
stručnjacima kaj su radili na tome? Jel mogu svi zajedno skupit za
pozitivan IQ? Goru hranu u zivotu nisam vidio...pa u kamenom dobu su
bolje jeli. Nadam se da neću imat probavnih problema tjedan dana jer sam
ogladnio ujutro i odlučio nešto pojesti. Nemam ja pojma kaj jer je hrana
stajala u smrdljivom MRAKU! Imalo je okus kao da je svježe iz konzerve.”
- ovo je samo jedan od komentara nezadovoljnih posjtetitelja ovog
“velebnog” dočeka Nove godine.

Pali su i komentari kako je cijeli događaj ličio na jednu veliku svadbu,
ali i poruke organizatorima da se više nikad ne upuštaju u organizaciju
bilo kakvih priredbi. Primjedbe su upućene i na prebukiranost wc-a i
gardedorbe te veliku gužvu na ulazu. Plus su posjetitelji dali
prezentaciji i marketinškoj kampanji, ali i izrazili žaljenje što je
cijela ideja loše provedena u djelo.

Nakon niza upućenih kritika na forumu web stranice “NY Wonderland”, čiji
je atraktivan izgled i namamio brojne posjetitelje na Velsajam, oglasio
se njezin tvorac koji kaže:

“Kao prvo moje isprike zbog situacije koja je ispala s Wonderelandom.
Vidio sam da me mnogi ljudi smatraju odgovornim za ono što se dogodilo
na staru godinu u petom paviljonu. Mislim da nisam zaslužio te napade
jer sa samom organizacijom i uređenjem paviljona nisam ima apsolutno
ništa. Moj posao je bio napraviti pristojnu web stranicu, sa tekstom i
slikama koje sam dobio od organizatora, a to što sadržaj web-a i
prikazano na wonderlandu nije ni blizu nije moja krivica. Sa zaradom
nemam apsolutno ništa jer sam radio za ugovorenu cifru iz rujna 2005.

Organizatori samog događaja još se nisu oglasili niti su komentirali
brojne kritike izrečene na njihov račun

Kenny

On 1.12.2010. 21:44, covjek gljiva wrote:

Jok, frajer sklepao zanimljiv nick i podsjetio na divnu zajebanciju od
prije koju godinu kad su sve od reda veliki poslovni ljudi mislili za
par stoja imati privatnog konobara i pladnje s kavijarem, a u stvarnosti
dobili kur*inu i zastopane klonje pa se grupno istakali po nekakvom
zidicu pred kamerama:)))

Nesto se bahatilo o nekakvim velikim tuzbama ali je to bio jos jedan
primjer velikih internet revolucionara :)

fenjer

On 1.12.2010. 21:57, Kenny wrote:

> [...]
>
> Nesto se bahatilo o nekakvim velikim tuzbama ali je to bio jos jedan
> primjer velikih internet revolucionara :)

HE HE HE... takve stvari uvijek držim u bookmarkofcima...

Kenny

fenjer

On 1.12.2010. 22:29, Kenny wrote:
> [...]

Bolji si! :)

klitor

"fenjer" <fen...@lampash.zg> wrote in message

On 1.12.2010. 21:44, covjek gljiva wrote:

>Kaj je sa svim onim strucnjacima kaj su radili na tome? Jel mogu svi
>zajedno skupit za pozitivan IQ?

rofl ovo cu ukrast jednom :)

Stingray

Goran Marinic

On 1.12.2010. 21:57, Kenny wrote:

> [...]
>
> Nesto se bahatilo o nekakvim velikim tuzbama ali je to bio jos jedan
> primjer velikih internet revolucionara :)

Istina je da je nekom pametnom to bilo nerealno, ali isto je tako bilo
puno lažnog oglašavanja u vezi s tim dočekom, a organizatori su spadali
pod one pametne koji su znali da nema neke velike šanse da ih se tuži za
prevaru.

Kenny

:))))