psiho test

'ajde

Je li tko isao u zavod za zaposljavanje u Os kod psihologa na testiranje
zbog posla? Kakav je test? Neki info?

Thx & Lp

pootzko

"Jel ti mama bila dobra žena?"

:D

--
...I put on my robe and a wizard hat...

Locutus of Borg

Dana 16.10.2008. 11:56, pootzko lupi chelom po tipkovnici i nastade ovaj
tekst:

> "Jel ti mama bila dobra žena?"
>
> :D

:D
ajme...
to isto pitanje je i na ljecnickom za vojsku bilo (dok je vojni rok bio
obavezan)...

PS nije mama nego majka...
--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,

Vlaja

Psiho test?

Stave te u kupaonicu s kuhinjskim nožem i gledaju što ćeš napravati.

Locutus of Borg

Dana 16.10.2008. 12:14, Vlaja lupi chelom po tipkovnici i nastade ovaj
tekst:

> Psiho test?
>
> Stave te u kupaonicu s kuhinjskim no¾em i gledaju ¹to 她 napravati.

obrezat pur pjenu oko vrata i skupa sa stokom ih izvadit van.. :)))

'ajde

"Locutus of Borg" <igor.be...@GoogleMAIL.com.spam.is.in.the.air> wrote
in message news:q2uy8hkls11u.w...@40tude.net...

> Dana 16.10.2008. 12:14, Vlaja lupi chelom po tipkovnici i nastade ovaj
> tekst:

> obrezat pur pjenu oko vrata i skupa sa stokom ih izvadit van.. :)))

Izgleda da ste vi pali na tom testu!

Molim ozbiljnije odgovore

Vlaja

Pitaj ozbiljne odgovore. Stvarno moraš biti poremećen da pitaš 'Šta će biti
na psiho testu?'

pootzko

'ajde wrote:
> Izgleda da ste vi pali na tom testu!
>
> Molim ozbiljnije odgovore

ma ništ posebno.. slično na one kvizove po časopisima... ako si normalan
nemaš problema :D

'ajde

"Vlaja" <vla...@bijelic-co.hr> wrote in message

> Pitaj ozbiljne odgovore. Stvarno moraš biti poremećen da pitaš 'Šta će
> biti na psiho testu?'

Pitam iz usluge za nekoga kome je vazno da dobije posao, a mora pisati taj
test. S obzirom da ga ja nisam nikada vidio, pitam nekoga tko je. Ne znam
sto je tu poremeceno? Tisuce ljudi je polagalo vozacki pa opet pitaju "sto
su trazili na voznji"!

Vlaja

> [...]
> sto je tu poremeceno? Tisuce ljudi je polagalo vozacki pa opet pitaju "sto

Govorimo o PSIHO TESTU i teoriji. Dakle psiho test koji zapravo nema točan
odgovor i teoriji voľnje koja itekako ima točne i netočne odgovore.

Uglavnom nebitno. Na psiho testu se uvijek daju ziheraąki odgovori.

pootzko

'ajde wrote:
> Pitam iz usluge za nekoga kome je vazno da dobije posao

nije li nam svima jako važno?

> S obzirom da ga ja nisam nikada vidio, pitam nekoga tko je. Ne znam
> sto je tu poremeceno?

nije tu ništa poremećeno, samo kažem da ako nisi neuračunljivi manijak,
nema baš razloga za brigu.. pitanja su tipa što bi učinio u ovoj
situaciji, što bi u onoj, što misliš o ovome, što o nečemu drugom.. nije
to matematika 2+2=4. neka pitanja znaju samo malo preformulirati te ih
postaviti više puta... treba dosljedno odgovarati, a ako nisi baš tupav,
možeš i po samom pitanju skužit što im 'najviše odgovoara' da zaokružiš
kao odgovor. ali na kraju krajeva, tu je i razgovor za posao... pa i sam
posao.. nigdje ne piše da nemoš dobit otkaz ako ne radiš dobro, nisi
normalan, a nekim čudom si prošao psihotest

'ajde

"pootzko" <poo...@gmMAKNIail.cOVOom> wrote in message

> [...]

> nema baą razloga za brigu.. pitanja su tipa ąto bi učinio u ovoj
> situaciji, ąto bi u onoj, ąto mislią o ovome, ąto o nečemu drugom.. nije
> to matematika 2+2=4. neka pitanja znaju samo malo preformulirati te ih
> postaviti viąe puta... treba dosljedno odgovarati, a ako nisi baą tupav,
> moľeą i po samom pitanju skuľit ąto im 'najviąe odgovoara' da zaokruľią
> kao odgovor. ali na kraju krajeva, tu je i razgovor za posao... pa i sam
> posao.. nigdje ne piąe da nemoą dobit otkaz ako ne radią dobro, nisi
> normalan, a nekim čudom si proąao psihotest

Ovo je vec nesto.
Ta osoba je vec bila na razgovoru, kao i ostali kandidati, normalna je i
stalo joj je do posla. Usla je u najuzi izbor i traze od nje da ide u HZZ
pisati taj test, a nema pojma o cemu se radi.

Roby

"'ajde" <a@b.c> wrote in message news:gd70uv$f0h$1...@sunce.iskon.hr...

> Je li tko isao u zavod za zaposljavanje u Os kod psihologa na testiranje
> zbog posla? Kakav je test? Neki info?
>
> Thx & Lp

To ti je test iz par dijelova, u jednom ti ocjene IQ tj stupanj
inteligencije, ispodprosjecan, prosjecan, iznadprosjecan , pa onda ti ocjene
osobnost, tj kako se ponasas u razl situacijama, i slicne stvari.
Sve to im pomogne da ocjene dali si za doticno zanimanje sposoban, koliko,
ili im pomogne ocijeniti za koji posao bi najbolje pasao.
Nije nista strasno , treba samo biti iskren dok odgovara i opustiti se.

Knife_maniac

'ajde wrote:

"koja je zecu najdraza hrana?" - jedno od pitanja.
Da te cujem...

pApAk

"'ajde" <a@b.c> wrote in message news:gd771i$lac$1...@sunce.iskon.hr...

> [...]

> stalo joj je do posla. Usla je u najuzi izbor i traze od nje da ide u HZZ

U HZZ ili HDZ?

'ajde

"pApAk" <no...@svinja.hr> wrote in message
HZZ :)
Bila jutros. Sve proslo ok.
Lp

Roby

"Knife_maniac" <dara...@dzimejl.kom> wrote in message

Djetetina ?

Knife_maniac

Roby wrote:

> Djetetina ?

Netocno.

Kupus je tocan odgovor :)
Pao si :-p

Ili jedno od pitanja zasto je nebo plavo :D

pootzko

Knife_maniac wrote:
> Netocno.
>
> Kupus je tocan odgovor :)
> Pao si :-p
>
> Ili jedno od pitanja zasto je nebo plavo :D

zato što nije zeleno