Topografske karte

Maki

Gdje ima za skinut topografske karte Hrvatske...ako netko zna neki link...?

Hvala

ovo_@zg.htnet.hr Kresimir Pecnik

http://www.avijacijabezgranica.com/karte/

"Maki" <maki...@gmail.com> wrote in message

krleza

da li netko zna kako ih mogu downloadirati u komadu?(ne one by one).
unaprijed hvala
"Kresimir Pecnik" <kresimir.pecnik_makni ov...@zg.htnet.hr> wrote in message

Hakuna Matata

krleza tvrdi:

| da li netko zna kako ih mogu downloadirati u komadu?(ne one by one).
| unaprijed hvala

teleport pro

--
A ko mene pita jel hocu internet?

EsArt

On Sat, 24 Nov 2007 15:52:46 +0100, krleza wrote:

> da li netko zna kako ih mogu downloadirati u komadu?

pomoću nekog od diwnload menager programa ..recimo ovog ..odradio je stvar
savrseno ..bas na kartama ..

http://www.softexia.com/news.php?readmore=3143

Chupo

In article <fi8h00$hjq$1...@ss408.t-com.hr>, <"Kresimir Pecnik"
<kresimir.pecnik_makni ov...@zg.htnet.hr>> says...
> http://www.avijacijabezgranica.com/karte/

Odlican link. Znas mozda vise detalja o koristenju .map file-ova u
kombinaciji s Oziexplorer-om (kako pise u ReadMe file-u)? Sta se
postize s tim file-ovima i da li su specificni samo za Oziexplorer?
Vidim da .map extenzija+ziExplorer imaju neke veze s GPS-om.
--
Chupo

Iz kojeg razdoblja datiraju te karte?

Hose

1200 B.C.

"X" <AK...@kalasnjikov.ru> je napisao u poruci -

debeli

> [...]

to su stare JNA karte iz 70-80 godina proslog stoljeca,

neki_tip

On Mon, 26 Nov 2007 10:50:38 +0100, debeli wrote:

> to su stare JNA karte iz 70-80 godina proslog stoljeca,

tako je. bilo ih je za kupit 80-tih godina na cvjetnom placu za sitne
novce.

felix

Pozdrav neki_tip!

> tako je. bilo ih je za kupit 80-tih godina na cvjetnom placu za sitne
> novce.

OPREZ ljudi! Neki ....dodaj sam.... iz MORHA i MUPa te karte smatraju za
!!__vojnu tajnu__!! HRVATSKE VOJSKE!!!! Neki ljudi su imali jebene
neugodnosti radi toga!

Inace preporucam GPS, GARMINA. Te karte su stare i hrpu toga nema.
Garmin je azuriran i PUNOOOOOOOOOOOOOOOOOOO je precizniji.

Filip

"felix" <pi...@me.com> wrote in message news:fk2rku$bae$2...@sunce.iskon.hr...

Te karte se ne mogu tretirati kao vojna tajna jer na njima to ne piąe, a i
vani se objavljuju u obliku atlasa za cijelu bivąu jugu. Inače, oznaka vojne
tajne stoji na margini karte, a sporne karte nemaju marginu i samim time
prestale su biti vojna tajna onoga trena kada je margina skinuta.

Da me ne bi krivo shvatili, ne čini kartu vojnom tajnom isti natpis na
margini već tajni podaci koji se nalaze po cijeloj margini karte. To su
korekcije koordinatne mreľe, koordinate pojedinih tajnih objekata i sl. A
samim njihovim uklanjanjem to prestaje vrijediti.

Dakle, nemojte se bojati koristiti specijalke bez margine :o)

Filip

Mladen Garasic

Svi topografski zemljovidi ili karte pa i planovi, izradjuju se i za
upotrebu koja nije strogo vojna. Katkada se legalno od mjerodavnih
institucija za upotrebu i dobiju materijali na kojima su otisnute odredjene
mjere "tajnosti". Time sto na istim (ili kartama istoga sadrzaja) nisu
vidljive oznake tajnosti (izvan margina skeninga) ujedno i ne znaci da takvi
zemljovidi nisu u skupini onih koji su u odredjenoj mjeri "tajni" po nekim
od svojih sadrzaja. Najvaznije je imati dokument iz kojega se vidi od koga
neki zemljovid dobijen na koristenje te uz kakve uvjete i ogranicenja (ako
ona postoje). Preporucujem obratiti se Drzavnoj geodetskoj upravi za
Hrvatsku osnovnu kartu (HOK) mjerila 1:5000
http://www.dgu.hr/default.asp?ID=423, i Topografsku kartu (TK25) (nove) u
mjerilu 1:25000 http://www.dgu.hr/default.asp?ID=429/ . Topografski
zemljovidi mogu se dobiti na koristenje i od HV, ali opet treba imati
dokument iz kojega je vidljivo kome se i zasto neka karta daje na upotrebu.
Bez dokumenata o porijeklu spomenutih karata kao i dozvole za javno
koristenje moguce su i odredjene neugodnosti koje slijede iz Zakona.
Gara

"Filip" <ne...@nestodrugo.org> wrote in message

> Te karte se ne mogu tretirati kao vojna tajna jer na njima to ne piše, a i

xtr

On Wed, 26 Dec 2007 14:36:52 +0100, Filip wrote:

Obzirom da ne mogu dohvatiti prijašnje poruke ne znam o čemu se radi ali
pretpostavljam da je tema topografse karte i njihovo korištenje ili gdje ih
nabaviti. Ako sam promašio onda oprostite ali predlažem slijedeći link
http://www.avijacijabezgranica.com/karte/karteRH100/

> Te karte se ne mogu tretirati kao vojna tajna jer na njima to ne pi¹e, a i
> vani se objavljuju u obliku atlasa za cijelu biv¹u jugu. Inaèe, oznaka vojne

> tajne stoji na margini karte, a sporne karte nemaju marginu i samim time
> prestale su biti vojna tajna onoga trena kada je margina skinuta.
>

> Da me ne bi krivo shvatili, ne èini kartu vojnom tajnom isti natpis na
> margini veæ tajni podaci koji se nalaze po cijeloj margini karte. To su
> korekcije koordinatne mre¾e, koordinate pojedinih tajnih objekata i sl. A

signali

............i što je bilo dalje ?
"xtr" <pres...@yahoo.co.uk> je napisao u poruci interesnoj
grupi:8h7uxaff5dd9.2...@40tude.net...