Proljetno prskanje

Tomislav

Pospricao sam vocke (sljiva, jabuka, kruska) prije tjedan dana crvenim
uljem, treba li ga prskati jos jednom uz dodatak nordoxa i kada?

Ahmet Čabarabdić

On Mon, 16 Mar 2009 07:38:06 +0100, Tomislav wrote:

> Pospricao sam vocke (sljiva, jabuka, kruska) prije tjedan dana crvenim
> uljem, treba li ga prskati jos jednom uz dodatak nordoxa i kada?

Ne vise. Nordox i crveno ulje su na bazi bakra s tim da crveno ulje ima i
insekticidna svojstva. I mislim da u uputama crvenog ulja piše da se smije
koristiti samo dva puta u sezoni.

--
Ahmet Čabarabdić
Burekdžinica i ćevabdžinica "Donji Zagon"

"Tomislav" <bi...@server.hosteengIZBRISI.net> wrote in message

> Pospricao sam vocke (sljiva, jabuka, kruska) prije tjedan dana crvenim
> uljem, treba li ga prskati jos jednom uz dodatak nordoxa i kada?

Ne, zato jer je crveno ulje u biti mjeąavina bakra i bijelog ulja, a Nordox=
bakar --> znaci ne treba.