kalemljenje tresnje

KayD

Neki dan sam slucajno naisao na vrlo staru sortu tresnje vrlo ,vrlo krupnih
plodova,
koju inace nisam imao prilike vidati do sada u rasadnicima.

Volio bih si takvo nesto pokusati nakalemiti i pokusati sam odgojiti jer to
mi je zaista
bila zelja od djetinjstva..a od tada je proslo gotovo 40 god.

Molio bih pokoju informaciju o tome kada se tocno uzimaju pupovi tresnje
koju zelim kalemiti i..
na cega sve mogu nakalemiti.

(Imam zaista volje te bih vrlo rado pokusao , pa makar i ne uspio u tome od
prvi puta..)

Nazalost nemam nikoga ovdje u susjedstvu tko bi mi mogao dati pokoji
koristan savjet,a niti ni uz novc. naknadu uciniti to za mene.

Hvala unaprijed svima za koristan savjet, uz pozdrav iz grada Heroja

Drug Mile

Nisam to nikad radio, ali kazu da nije neki problem. Pup bi trebalo uzeti u
rano proljece, malo prije nego krenu sokovi. Netko uzima pup ili grancicu i
drzi ga neko vrijeme u frizideru, da podloga na koju cijepi krene rasti, a
pup jos ne. Tada odreze ili zareze podlogu, ubaci pup ili grancicu, i
navodno je postotak primanja nesto bolji nego kad se sve obavi isti dan.

Kolega s posla cijepi tresnju na neke samonikle vocke jer ima takvu sumu,
trebalo bi ici na podlogu iz porodice prunus, a to bi bile tresnje, visnje,
sljive i njihovi divlji rodjaci. Inace kolega ne zna gotovo nista o
vrtlarstvu ili vocarstvu, i skoro sve mu se primi sto cijepi.

Gyz

On Wed, 8 Jun 2011 22:54:42 +0200, KayD wrote:

> Molio bih pokoju informaciju o tome kada se tocno uzimaju pupovi tresnje
> koju zelim kalemiti i..
> na cega sve mogu nakalemiti.

googlaj pojam:
cijepljenje na zeleno

KayD

..da li se pupovi uzimaju u proljece ili krajem 8 mjeseca kao i kod ostalih
vocaka??

što je bolje?

"KayD" <dubby...@email.t-com.hr> wrote in message

mirko

Sada moraą čekati do osmog mjeseca a onda se vrąi cijepljenje okuliranjem.
Kao ąto je rečeno odguglaj za detalje.

"KayD" <dubby...@email.t-com.hr> wrote in message

KayD

Biti ce da je 8 mjesec ,ipak
Hvala svima

-=Nenad=-

> [...]
> sljive i njihovi divlji rodjaci. Inace kolega ne zna gotovo nista o
> vrtlarstvu ili vocarstvu, i skoro sve mu se primi sto cijepi.

Mozda zato sto ne filozofira. Imao sam i ja takvih primjera. Citam i
nosam papire sa sobom, pa nista. Drugi put jednostavno napravim bez
razmisljanja i evo dzungle... :)