tra¾im ovu seriju

1 view

Dejan Bjelivuk

ako neko ima kakav link za download serije, hvala
"cover up" ili "na tajnom zadatku"
http://www.youtube.com/watch?v=i79QPQIdJ5c

pietronark

"Dejan Bjelivuk" <deja...@inet.hr> wrote in message

> ako neko ima kakav link za download serije, hvala
> "cover up" ili "na tajnom zadatku"
> http://www.youtube.com/watch?v=i79QPQIdJ5c

Tu je pa skidaj!
http://tv-vault.org/torrents.php?id=1465

Schmirgl

"Dejan Bjelivuk" <deja...@inet.hr> wrote in message
> ako neko ima kakav link za download serije, hvala
> "cover up" ili "na tajnom zadatku"
> http://www.youtube.com/watch?v=i79QPQIdJ5c

koji trash :)

dimos

"Schmirgl" <mephi...@net.hr> wrote in message

> koji trash :)

Mislim, necu ti nista, ali... koje si godiste?

Blue4eye

"dimos" <di...@du.edu> wrote in message news:h5i34v$sp6$1...@ss408.t-com.hr...

Sje�am se da smo to ko klinci gutali, ali danas fakat izgleda kao trash :)

nitrox

"Blue4eye" <blue...@gmail.com> wrote in message

> "dimos" <di...@du.edu> wrote in message

> Sje�am se da smo to ko klinci gutali, ali danas fakat izgleda kao trash :)

svaki petak poslje dnevnika
kao i
miami vice
krimi price
Trauma Center
i tako dalje.........

Schmirgl

"dimos" <di...@du.edu> wrote in message news:h5i34v$sp6$1...@ss408.t-com.hr...

'86. Cuo sam za tu seriju ali nikad nisam gledao. No moras priznati da
uvodna �pica stvarno izgleda trashasto.

dimos

> '86. Cuo sam za tu seriju ali nikad nisam gledao. No moras priznati da

> uvodna �pica stvarno izgleda trashasto.

Sad da, slazem se, ali u ono vrijeme kad se prikazivala, a ja bio mali...
meni je bila MRAK!
Puno toga je za danasnje pojmove trashasto, ali nekad je to bilo sasvim
normalno! ;-)

El commadante

On 8 kol, 11:24, "dimos" <di...@du.edu> wrote:
> [...]

> meni je bila MRAK!
> Puno toga je za danasnje pojmove trashasto, ali nekad je to bilo sasvim

Serija je bila ultrapopularna, djelom i zbog karakteristicne mjuze,
jedino je jos Mike Torrello bio popularniji

..
http://vinovo.magnify.net/playlist/ROBERT-KNJAZ-production

dimos

"nitrox" <nit...@mail.com> wrote in message

> svaki petak poslje dnevnika
> kao i
> miami vice
> krimi price
> Trauma Center
> i tako dalje.........

Ja bas nedavno skinuo Automan-a, pretpostavljam da ti je i to poznato! ;-)

Lurker

Uskoro na RTL-u!

nitrox

"dimos" <di...@du.edu> wrote in message news:h5jgcd$9dm$1...@ss408.t-com.hr...

naravno da se sjecam Automana ( skinuo ga i ja )
sjetio sam se i one djecje serije o onom robotu
ne mogu se sada sjetiti imena serije
ali robot je bio zute boje i lebdio je mislim da se zvao Benji ili tako
nekako
i to mi je bila isto super serija
ajde ako neko zna naziv serije naka javi

nitrox

"nitrox" <nit...@mail.com> wrote in message

Benji, Zax & the Alien Prince

http://www.imdb.com/title/tt0147747/

Schmirgl

"dimos" <di...@du.edu> wrote in message news:h5jg7t$93i$1...@ss408.t-com.hr...

> [...]

> meni je bila MRAK!
> Puno toga je za danasnje pojmove trashasto, ali nekad je to bilo sasvim

Pa znam, ali to sta sam ja reko da je trash ne znaci nuzno da je lose. Inace
sam poznat kao obozavatelj trashova. Evo bas mi pao na pamet Sledge Hammer
:))

Dejan Bjelivuk

'78, to sam gledao ko klinac i onda je bila super.
znam da je trash ali malo da obnovim sje�anja

rod

> Pa znam, ali to sta sam ja reko da je trash ne znaci nuzno da je lose.
> Inace sam poznat kao obozavatelj trashova. Evo bas mi pao na pamet Sledge
> Hammer :))

Pa isto u to vrijeme Sledge je bio glavn stvar :)
a kao nitko nije gledao Dinastiju... :))