RTL nova analogna frekvencija?

PowerUser

Koja je? Searcham sve kanale i ne nalazi mi više RTL. Zagreb, Novi Zagreb.
Hvala.

--
Pozdrav,
!!!PowerUser!!!

turski produzni

On 20.9.2010 20:15, PowerUser wrote:
> Koja je? Searcham sve kanale i ne nalazi mi više RTL. Zagreb, Novi
> Zagreb. Hvala.

59. kanal - isto nz

PowerUser

"turski produzni" <pl...@istanbul.tr> wrote in message

Pa hebemu škljocu, nemam ništa na 59. kanalu (740 MHz), a imam optičku
vidljivost s HRT kućom, a danas mi RTL nestao. Gdje je problem? Već sam se
pobojao da nisu prešli samo na digitalu jer naša zajednička antena na zgradi
ne hvata digitalu, a kućepazitelj ju neće prilagoditi.

--
Pozdrav,
!!!PowerUser!!!

Crni mačak

Pa zato i nemas jer imate ZAS i kanalna pojacala...

Kenny

Ionako ces za dva tjedna ostati bez svih kanala ako se predete na
digitaliju.

Crni mačak

Nece ako je do sada imao analogno RTL na 25 kanalu a sada na tom kanalu ima
MUX A.

Klint

Crni mačak wrote:

Ionako ces za dva tjedna ostati bez svih kanala ako NE prede na
digitaliju.

--
Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch
U bojkotu

PowerUser

"Crni mačak" <crni....@gmali.com> wrote in message

Ne hvatam digitalnu TV niti na jednom kanalu koji se emitira s HRT doma.
Nažalost, to je radi zajedničkog antenskog sustava. Analogna mi je OK, ali
digitalna kaže kvaliteta loše i jačina signala 0%. Banana. Jedin da nabavim
sobnu antenu koja ružno izgleda ili da odem na Iskon TV ili B.Net (ali tu mi
se ne da da mi razvlače kablove po stanu te da mi radnici marširaju stanom).

Na kraju krajeva, zašto bih davao još cca. +100 kuna mjesečno (Iskon TV ili
B.Net) ako mi je sve bilo OK do sada. Objesiti kućepazitelja za jaja i
natjerati ga da prilagodi antenu.

--
Pozdrav,
!!!PowerUser!!!

ALG

On 20.9.2010. 23:34, PowerUser wrote:
> [...]
> nabavim sobnu antenu koja ružno izgleda ili da odem na Iskon TV ili
> B.Net (ali tu mi se ne da da mi razvlače kablove po stanu te da mi

Onda postavi kanalice i sam kroz njih razvuci žicu.

> Na kraju krajeva, zašto bih davao još cca. +100 kuna mjesečno (Iskon TV
> ili B.Net) ako mi je sve bilo OK do sada. Objesiti kućepazitelja za jaja
> i natjerati ga da prilagodi antenu.

Nije baš 100kn za samo naše kanale, dobivaš masu toga tako da se isplati.

--
al' "smo" pogodili
http://www.youtube.com/watch?v=BszUrU79OZo

Radovan Vrana

"PowerUser" <power...@net.hr> wrote in message

> Koja je? Searcham sve kanale i ne nalazi mi više RTL. Zagreb, Novi Zagreb.
> Hvala.

Ovisi koji odasiljac pokriva Novi Zagreb, frekvencije (kanali) su razlicite.
Pogledaj tablicu odasiljaca analogne TV na www.oiv.hr.

R.

valentin...@gmail.com

On 21 ruj, 09:53, "Radovan Vrana" <imaspor...@yahoo.co.uk> wrote:
> "PowerUser" <poweruse...@net.hr> wrote in message

> Ovisi koji odasiljac pokriva Novi Zagreb, frekvencije (kanali) su razlicite.
> Pogledaj tablicu odasiljaca analogne TV nawww.oiv.hr.
>
> R.

rtl sa sljemena ide na 42.kanalu (analogno)

mytbyte

On 21.9.2010 9:53, Radovan Vrana wrote:
> "PowerUser"<power...@net.hr> wrote in message

> Ovisi koji odasiljac pokriva Novi Zagreb, frekvencije (kanali) su razlicite.
> Pogledaj tablicu odasiljaca analogne TV na www.oiv.hr.
>
> R.

Pa trebao bi analogni RTL biti K42, bivši mux A...valjda je tak za
cijelo područje zagreba...evo naštelao sam analogni RTL na barem 2 TV-a
na K42...otkud K59???

e sad, moguće je da se K42 ne propušta kroz sustav zgrade pa ga
automatsko pretraživanje nije našlo, zato se nije mogao hvatati niti
digitalni mux A, a sada vjeorjatno može...

Radovan Vrana

> Pa hebemu ąkljocu, nemam niąta na 59. kanalu (740 MHz), a imam optičku
> vidljivost s HRT kućom, a danas mi RTL nestao. Gdje je problem? Već sam se
> pobojao da nisu preąli samo na digitalu jer naąa zajednička antena na
> zgradi ne hvata digitalu, a kućepazitelj ju neće prilagoditi.

Zbog selidbe domaca 4 kanala digitalne TV s 42. na 25. kanal, RTL se u ovih
zadnjih 15ak dana koliko je ostalo do gasenja analogne TV morao preseliti na
spomenuti 42. kanal (odasiljac Sljeme). 5.10.2010. bi na 42. trebale
osvanuti lokalne televizije u digitalnoj varijanti.

Nisi napisao u kojem se dijelu grada nalazis. Zagreb je pokriven s vise
odasiljaca, ovisno o dijelu grada u kojem se nalazis. Popis imas na
www.oiv.hr pod "Analogna TV".

R.

Radovan Vrana

<valentin...@gmail.com> wrote in message
:rtl sa sljemena ide na 42.kanalu (analogno)

Ne gledaju svi u Zagrebu RTL sa Sljemena (analogno). Ja ga na primjer gledam
na 54. kanalu (Sv. Nedelja) i jucer nisam moram prstom maknuti sto se tice
podesavanja TV-a.

R.

Radovan Vrana

"mytbyte" <myt...@gmail.com> wrote in message

> Pa trebao bi analogni RTL biti K42, bivši mux A...valjda je tak za cijelo
> područje zagreba...evo naštelao sam analogni RTL na barem 2 TV-a na
> K42...otkud K59???

Grijesis, to ne vrijedi za cijeli Zagreb. Zagreb nije ravna ploca ispod
Medvednice i razliciti dijelovi grada su pokriveni razlicitim odasiljacima.
Kao sto sam napisao u prethodnoj poruci, ja ga gledam na 54. kanalu s
odasiljaca u Sv. Nedelji.

SLJEME 42
SVETA GERA 63
SVETA NEDELJA 54
ŠESTINE 63
ZAGREB - PRISAVLJE 3 59

itd.

Izvor: http://www.oiv.hr/broadcasting/tables/tva_hr.aspx

R.

mytbyte

On 21.9.2010 10:08, Radovan Vrana wrote:

> [...]
> Medvednice i razliciti dijelovi grada su pokriveni razlicitim odasiljacima.
> Kao sto sam napisao u prethodnoj poruci, ja ga gledam na 54. kanalu s

OK...znači promjena je samo na odašiljaču Sljeme jer je jedni emitirao
RTL na K25, namijenjenom finalnom muxu A...

ZG per se je prilično ravna ploča samo kaj ima dosta kvadratnih brda...

Radovan Vrana

> OK...znači promjena je samo na odaąiljaču Sljeme jer je jedni emitirao RTL
> na K25, namijenjenom finalnom muxu A...

Ocito. Ja jucer nisam prstom maknuo zbog RTL-a. Sve je ostalo po starom.

> ZG per se je prilično ravna ploča samo kaj ima dosta kvadratnih brda...

U brdima i jest problem. I ne samo u njima.

R.