Besplatni filmovi na MaxTVu?

Me

Imam maxTV mjesec dana, a unutar 3 mjeseca od pocetka ugovora imam pravo
posuditi 3 filma, ali nigdje nema navedeno dal su to odredena 3 filma ili
bilo koja 3?
Zovem sluzbu za korisnike i ljudi neznaju!!! Da sad samo posudim neki film
pa mi se nebude naplatio ili wtf?

woobie

to ti se zove dobro pogodjena usluga a ti si bogec ako nemas za platiti
pogledane filmove. da li sam dobro naucio kef?

--
Petar Samardzija (projektilski, woobie)
projek...@gmail.com

miha

"woobie"

> to ti se zove dobro pogodjena usluga a ti si bogec ako nemas za platiti
> pogledane filmove. da li sam dobro naucio kef?

Kaj njega pitaš :o) pa taj ne zna niti žnjirance na cipelama zvezati :o)

woobie

kef sve sto kaze je istina. kefov standard je takav da si moze priustiti
maxtv i time postaje autoritet na tom podrucju. za svako misljenje moras
pitati njega za potvrdu. hranis mu ego (on sretan) pa ce se samo spontano
rasprsnut (mi sretni). win win situacija :))

--
Petar Samardzija (projektilski, woobie)

projekti...@OVOgmail.com

Kef

woobie wrote:

> [...]
> pitati njega za potvrdu. hranis mu ego (on sretan) pa ce se samo spontano
> rasprsnut (mi sretni). win win situacija :))

ajd odi radje, neg kaj pises naucnu fantastiku, curi i familiji
ukljucit televizore... zeljno te iscekuju, jer ti si jedini u
tom brlogu s dovoljno inteligencije za tu radnju...
i nemoj sad rec da izmisljam i da to nije istina, jer to si sam
priznal i tim se pohvalil :-D

--
Znam dovoljno da znam da nista neznam dovoljno

woobie

zijev....

miha

"woobie"

> zijev....

LOL, vidi kak je jadniku ebeno stalo, kak se koprca ko' najveći prasac u
najsmrdljivijoj kaljuľi, a toliko je glup da ne zna taj drek u kojem se
valja poąteno niti dobaciti da nekome zasmeta :o))).

Me

On Fri, 10 Sep 2010 15:07:26 +0200, miha wrote:
On Fri, 10 Sep 2010 15:07:26 +0200, woobie, miha, Kef wrote:

/cut/ /cut/ /cut/

OMG pa o kakvim sra* vi svi pricate. Jel tko razumio moje pitanje? Znaci
prosli mjesec se reklamiralo: Imate 3 besplatna filma. Kad ta 3 filma hoces
pogledati - NEEEMA! Jel su to bilo koja 3 ili moram posuditi neke 3
gluposti?

miha

"Me" <m...@me.net>

> OMG pa o kakvim sra* vi svi pricate.

Sorry, to ti je sindrom koji se zove Kef, kralj svih trolova.

> [...]
> hoces
> pogledati - NEEEMA! Jel su to bilo koja 3 ili moram posuditi neke 3

Vrlo vjerovatno mozes posuditi bilo sto jer u toj vidoteci i tako nema
nista posebno.
probaj posuditi 1 film pa kroz dan dva zvrcni i vidi stanje racuna
videoteke.

Imas kakav link na tu akciju ja nisam nis cul.

Me

On Fri, 10 Sep 2010 23:56:47 +0200, miha wrote:

> Imas kakav link na tu akciju ja nisam nis cul.

To ti je bilo u sklopu akcije ako uzmes maxTV imas 3 mjeseca Plus Paket,
snimalicu i 3 besplatna filma. E sad sjecam se da su bili screenshotovi 3
filma postavljeni na webu uz tu akciju, al s obzirom da nista nije pisalo
izgledalo je da je to samo primjer, a sad tko bi znao koji su to bili
filmovi (akcije vise nema).

No najcudnije u svemu tome ja da sluzba za korisnike nema pojam o tome,
probat cu oept sutra, mozda naletim na kakvog boljeg operatera.

woobie

On Sat, 11 Sep 2010 01:07:13 +0200, Me wrote:

> No najcudnije u svemu tome ja da sluzba za korisnike nema pojam o tome,
> probat cu oept sutra, mozda naletim na kakvog boljeg operatera.

drzim fige. i javi obavezno ako saznas kaj da znaju i ostali. pozdrav