Nytrobox 4001-t USB i prikaz DIVX-a u originalnom formatu

Juki

Poznat je problem "razvlacenja " slike na cijeli ekran kod reprodukcije
"mojih filmova" na ovom uredjaju. Bar kad govorimo o novoj verziji s
antenskim loopom. Eksperimentirajuci s malim mpg4 programom
http://www.videohelp.com/tools/MPEG4_Modifier uspio sam dobiti ispravnu
reprodukciju barem sto se tice gledanja 16:9 divx-a na 4:3 CRT TV-u.

Jednostavno, u programu se otvori film (mpg4 modifier pokazuje da je u
"square pixels" formatu) i prekodira (save-a) se na nacin da se pod Display
AR chekira 16:9. Vjerojatno se koristenjem ostalih mogucnosti moze dobiti
gledljiva slika i za u�e formate.

Nadam se da ce do izlaska novog softwarea za Nytro ovo posluziti kao dobro
privremeno rijesenje!

LP

kopijahorvat

Juki wrote:
> [...]
> http://www.videohelp.com/tools/MPEG4_Modifier uspio sam dobiti ispravnu
> reprodukciju barem sto se tice gledanja 16:9 divx-a na 4:3 CRT TV-u.

Izvrsno, hvala.
Joďż˝ kad bi dodali i zoom funkciju odma kupujem!
Nego, jel doti�ni prikazuje srt titlove ili barem naljepljene titlove?
I kako to izgleda?

Juki

"kopijahorvat" <kopijaNEVOL...@gmail.com> wrote in message

> Izvrsno, hvala.
> Jo� kad bi dodali i zoom funkciju odma kupujem!
> Nego, jel doti�ni prikazuje srt titlove ili barem naljepljene titlove?
> I kako to izgleda?

srt titlove pokazuje bez problema i sa kva�icama, jedino bi mozda po mom
ukusu mogli biti malo veci.

Jedino sto mi je zao, izgleda da je ovom "mojom" metodom prekodiranja
najvise moguce dobiti 16:9 format. Film formata 2.35:1, prekodiran sa
mpg4-modom na 2.35:1 - sve jedno pokazuje kao 16:9. To je daleko bolje nego
da ga razvlaci na 4:3, ali, ni to to :-(