Buffy, zadnja epizoda, zadnje sezone....

Big_B

SPOILER

SAMO DA VAS UPOZORIM JOS JEDNOM DA JE OVO SPOILER

DA, I DALJE JE SPOILER!

ZADNJA SANSA DA PRESTANETE SCROLL-ATI!

DOBRO, NEMOJTE RECI DA VAS NISAM UPOZORIO.

Dakle, pogledah jucer na Kanalu A zadnju epizodu, zadnje sezone. Pa moram
reci da sam malo razocaran. Primjerice mislim da je malo "nepravedno" (da
se tako izrazim) da Spike i Anya poginu, dok Angel ostane ziv. I ona mala
kukavica (nemrem se sjetiti kak se zove, onaj mali pederkasti tip koji je
ubio Johnatan-a) ostane ziva.....

Ali sve u svemu je o.k.

--
Bouncer: - Billy Idol wannabe?
Bufy: - Actually, Billy Idol stole his look from...nevermind.

fghfgh

"Big_B" <thelooserscl...@yahoo.com> wrote in message

> [...]
> kukavica (nemrem se sjetiti kak se zove, onaj mali pederkasti tip koji je

meni je ta citava epizoda malo bezveze napravljena. puno stvari je zelio
ispricat pa je na kraju dosta toga ispalo polovicno.
recimo, meni je bila glupa scena dok se angel i buffy ljube i first evil
spikea nabrijava protiv njih i on je kao ljut i stajaznam i onda nista od
toga.
da, i raspored ko ce koji izlaz cuvat. zasto su principal wood i giles skupa
ako su oni jaki, a recimo i dawn i anya i andrew su salbi i ne znaju se bas
tuc.
a sta se tice izginulih, ipak je kraj i bio bi red da je poginuo i netko od
scoobiesa. zato mi je kraj 5 sezone bolji.
a angel je ziv jer njegova serija jos traje (mislim, ne u sadasnjosti nego u
vremenu snimanja te epizode). a ionako smrt glavnih likova ne znaci i kraj
:)

Big_B

On Sun, 10 Apr 2005 19:13:19 +0200, fghfgh wrote:

> meni je ta citava epizoda malo bezveze napravljena. puno stvari je zelio
> ispricat pa je na kraju dosta toga ispalo polovicno.

Slazem se.

> da, i raspored ko ce koji izlaz cuvat. zasto su principal wood i giles skupa
> ako su oni jaki, a recimo i dawn i anya i andrew su salbi i ne znaju se bas
> tuc.

E da. To je i meni bilo full glupo. I onaj papak andrew ostane ziv....

> a sta se tice izginulih, ipak je kraj i bio bi red da je poginuo i netko od
> scoobiesa. zato mi je kraj 5 sezone bolji.

Za mene zaboravnog, podsjeti me kaj je bilo na kraju 5 sezone. Jel to onaj
di Buffy na kraju skace u smrt??

innuit

Nakon misterioznog nestanka kikirikija Big_B
<thelooserscl...@yahoo.com> je u svoju obranu izjavio:

> [...]
> ostane ziv. I ona mala kukavica (nemrem se sjetiti kak se zove, onaj
> mali pederkasti tip koji je ubio Johnatan-a) ostane ziva.....

spojler na spojler
spike na kraju umire - ako gledas Cowboy BeBop
spike nije mrtav (jos) - ozivljava u Angelu.
a mali peder uziva u rimu sa dvije talijanke :)

a glede random ubijanja likova, kako u buffy tako i u angelu, sto rec, tko
zivi tko umire izgleda da se rjesavalo u zadnji cas, bacanjem kovanice,
igranjem sija-sete ili tako nekako.
sad ce svecenici kulta Vedonovog poceti kako je on samo zelio prikazati
realnost i neocekivanost smrti u fiktivnom svijetu magije i ressurectiona,
te tako naznaciti nasu nebitnost u grand scheme of things blablabla...

--
Mislim, sto ti trazis u kapitalistickoj drzavi bez para i bez znanja?

fghfgh

> Za mene zaboravnog, podsjeti me kaj je bilo na kraju 5 sezone. Jel to onaj
> di Buffy na kraju skace u smrt??

je. i to mi je najbolji nacin zavrsetka serije. ubit glavnog lika ili ga
poslat u zatvor. :))

z_lo

ja uopce nisam pratila zadnju sezonu ali sam pogledala zadnju zadnju
epizodu. da stvar bude gora ne samo da je epizoda razocaravajuce losa nego
sam i propustila pocetak s angelom. takodjer osim sta fali pun kufer
mastovitosti, da se mene pitalo prije bi poginula dawn nego anya.

btw, ide li i vama na nerve termin angela na novoj?!

Big_B

On Mon, 11 Apr 2005 16:11:04 +0200, z_lo wrote:

> [...]
> sam i propustila pocetak s angelom. takodjer osim sta fali pun kufer
> mastovitosti, da se mene pitalo prije bi poginula dawn nego anya.

Potpisujem. Anya je bila 10x bolji lik nego ono malo deriste.... :))

smeg

Big_B wrote:
> [...]
> ostane ziv. I ona mala kukavica (nemrem se sjetiti kak se zove, onaj
> mali pederkasti tip koji je ubio Johnatan-a) ostane ziva.....

Ma morao je netko od glavnih likova odapeti...to tako ide. Spike je po meni
the best u seriji, i nekako mi se svidja njegov kraj. Zasluzio je po meni da
umre kao heroj.
A Anya je colleteral damage, tuzno, ali eto malo drame ne skodi. Nemoze sve
biti sretan kraj.

> Ali sve u svemu je o.k.

Nije kao finale pete sezone, ali meni je bilo sasvim dobro.

--
John: (to Scorpious) Kryptonite.silver bullet.Buffy? What's it gonna
take to keep you in the grave?

smeg

z_lo wrote:
> [...]
> nego sam i propustila pocetak s angelom. takodjer osim sta fali pun
> kufer mastovitosti, da se mene pitalo prije bi poginula dawn nego

A sto se tice Dawn, istina jako iritira, ali da je ona umrla nebi bio bas
neki efekt, meni bi bilo svejedno. Ovako Spike i Anya, uh suze su mi isle na
oci kada se spike "popepelio" :)
"I love you"
"No U do not, but thanks for saying that"
Smrc :(

Ali na kraju 5 sezone Angela sam plakao ko kisna godina :))))

> btw, ide li i vama na nerve termin angela na novoj?!

Pa ne bas, negledam ga svaki puta, ako naletim dobro, a ako ne isto dobro
samo si izvadim divx i pogledam tu epku u svom terminu :)

smeg

innuit wrote:

NE CITATI AKO VAS NE ZANIMAJU SPOJLERI TA PETU SEZONU ANGELA

> spojler na spojler
> spike na kraju umire - ako gledas Cowboy BeBop
> spike nije mrtav (jos) - ozivljava u Angelu.
> a mali peder uziva u rimu sa dvije talijanke :)

Mogao si ipak staviti malo veci spoiler space :)
Mali peder je nakraju ispao faca :), ali pojavljuje se i u epizodi
prije...mislim da je Damage?

smeg

fghfgh wrote:

> meni je ta citava epizoda malo bezveze napravljena. puno stvari je
> zelio ispricat pa je na kraju dosta toga ispalo polovicno.

Tu se djelomicno slazem. Trebalo je biti dvosatno finale, ali ipak je cijela
sedma sezona kao jedna velika epka, pa mislim da cak i nije bilo potrebno.

> recimo, meni je bila glupa scena dok se angel i buffy ljube i first
> evil spikea nabrijava protiv njih i on je kao ljut i stajaznam i onda
> nista od toga.

To mi je ok, da Spike napokon sam donosi svoje odluke, da nitko ne utjece na
njega.

> da, i raspored ko ce koji izlaz cuvat. zasto su principal wood i
> giles skupa ako su oni jaki, a recimo i dawn i anya i andrew su salbi
> i ne znaju se bas tuc.

Pa Anya se zna tuci i dobra je u borbi, a dobro Andrew, hmm...pa eto namam
objasnjena. Pa logicno je nekako da imas jedno vrlo jako obrambenu tocku, a
drugu slozis kako mozes. Bolje nego mjesovito.

> a sta se tice izginulih, ipak je kraj i bio bi red da je poginuo i
> netko od scoobiesa. zato mi je kraj 5 sezone bolji.

Pa Spike je dio scoobiesa jos od 4 sezone, a i Anya :)

> a angel je ziv jer njegova serija jos traje (mislim, ne u sadasnjosti
> nego u vremenu snimanja te epizode). a ionako smrt glavnih likova ne
> znaci i kraj :)

Ah smrt glavnih likova nikada ne znaci kraj to je istina.

smeg

fghfgh wrote:
> je. i to mi je najbolji nacin zavrsetka serije. ubit glavnog lika ili
> ga poslat u zatvor. :))

Seinfeld?

fghfgh

"smeg" <smileti...@MEgmail.com> wrote in message

> Seinfeld?

:)

fghfgh

> To mi je ok, da Spike napokon sam donosi svoje odluke, da nitko ne utjece
na
> njega.

meni je to isto ok, ali malo je to traljavo napravljeno. ta jedna csena i
onda nista. i jos spike slozi u toj sceni neku facu, mi mislimo evo ga na,
sad ce opet postat zlocest. to mi je lose izvedeno. mogli su to napravit
bolje.

> Pa Anya se zna tuci i dobra je u borbi, a dobro Andrew, hmm...pa eto namam
> objasnjena. Pa logicno je nekako da imas jedno vrlo jako obrambenu tocku,
> drugu slozis kako mozes. Bolje nego mjesovito.

pa bas se i ne zna anya dobro tuci. barem dok je human. vecinom se njena
tuca svodi na to da nekog opali po glavi dok se taj bori sa nekim drugim. a
jos su ti puno slabiji od ubervampsa. koji u zdnjoj epizodi i nisu bas uber.
eto jos jedna nelogicnost.

> Pa Spike je dio scoobiesa jos od 4 sezone, a i Anya :)

je, ali nisu od pocetka.

fghfgh

> A sto se tice Dawn, istina jako iritira, ali da je ona umrla nebi bio bas
> neki efekt, meni bi bilo svejedno.

istina. meni bi bilo drago da je ona umrla. a tek da je reily naletio
slucajno taj dan u sunnydale. ah...
jesam ja jedina koju je dawn pocela nervirat tek kasnije, sredinom 6 i u 7
sezoni? u petoj mi je bila bas ok, narocito u pocetku. prava mlada sestra
razmazena. :)

> [...]
> "No U do not, but thanks for saying that"
> Smrc :(
>
> Ali na kraju 5 sezone Angela sam plakao ko kisna godina :))))

ti kao moj otac :)))))))
ja sam do sada samo na old yeller plakala.

> Pa ne bas, negledam ga svaki puta, ako naletim dobro, a ako ne isto dobro
> samo si izvadim divx i pogledam tu epku u svom terminu :)

ja trazim vec tri mjeseca ko ima angela 3. vec sam odustala i isla se bidat
na ebay. oces se mijenjat ako ne dobijem, pliiiiiz. ja ti imam filmova
dosta.

innuit

"smeg" wrote in message news:d3g5ci$ko6$9...@ss405.t-com.hr...

> NE CITATI AKO VAS NE ZANIMAJU SPOJLERI TA PETU SEZONU ANGELA

> Mogao si ipak staviti malo veci spoiler space :)

ne,caps je dovoljno upozorenje. :)

> Mali peder je nakraju ispao faca :), ali pojavljuje se i u epizodi
> prije...mislim da je Damage?

točno.

smeg

fghfgh wrote:
> ja trazim vec tri mjeseca ko ima angela 3. vec sam odustala i isla se
> bidat na ebay. oces se mijenjat ako ne dobijem, pliiiiiz. ja ti imam
> filmova dosta.

Od kuda si? A stvar ti je da su to jako losi ripovi...od 70 pa do max 150MB
pa je slika malo traljava. Ja ti mogu snimiti nemas frke, ali bolje ti je da
trazis nekoga tko ti ima DVD-ripove ili bar HDtv. Mozda Smola ima dobre
ripove? Ili neznam tko...

Ako hoces od mene...javi mi se na mejl pa da se dogovorimo.

innuit

"smeg" wrote in message news:d3h43i$s9s$2...@ss405.t-com.hr...

>....ali bolje ti je da trazis nekoga tko ti ima DVD-ripove ili bar HDtv.

>Mozda Smola ima dobre ripove? Ili neznam tko...

evo npr. ja! Dvd rip, xvid, 350 mb.
samo i isključivo trade (koji se,ako nisi iz moje vukojebine, zna
otegnut...kao sto neki sa grupe vec znaju :)

fghfgh

"innuit" <inn...@hotmail.com> wrote in message

> evo npr. ja! Dvd rip, xvid, 350 mb.
> samo i isključivo trade (koji se,ako nisi iz moje vukojebine, zna
> otegnut...kao sto neki sa grupe vec znaju :)

super, javit cu ti se sutra ako mi ne prode na ebayu (nadam se da nece)

smeg

Eto netko ti se javio :)
Ovdje vladaju samo dobri i darezljivi ljudi :)

primki

Evo me 3 tjedna nije bilo... sad da velim:

vidim da se svi nešto bunite. Meni je kraj jako dobar! Žao mi je Anye, al
hej, sjetite se šta je Xander rekao na kraju. A Spike, ma mogo je on bježat
s njima al ne bi to onda bio Spike. Andrew je baš opičen. Šta smeta ako je
osto živ. A onaj ravnatelj, e da je umro, rekli bi kako crnci uvijek umru.
Al on mi je dosadan - dobra ideja oko njegove mame i sve, al...

ajd pozdrav!