Loše iskustvo sa staklarstvom Sisak

suchyh

Odlučili smo zamijeniti staru drvenu stolariju za PVC u našem stanu na
Vrbiku!
Poslje traženja na internetu i uglavnom zbog pozitivnih iskustva ovdje
na grupi
te pogodnoj cijeni odlučili smo se za Staklarstvo Sisak.

Stan ima dosta prozora, dva velika otvora (dnevni boravak i spavaća
soba) u lođu na jugu,
sa balkonskim vratama te na sjeveru prozor i balkonska vrata iz
kuhinje, te prozor špajze i
prozori u maloj sobi.

Gospodin, koji je došao sve izmjeriti, uvjerio nas je da neće biti
nikakvih problema te da
će se moći sve demontirati i montirati u jednom danu.

Dobili smo ponudu te se odlučili istu prihvatiti. Uplatili smo 50%
iznosa na račun SS i
dogovorili se mjesec dana unaprijed za termin. Termin je pao na petak
29.6. i mi smo za taj dan uzeli
godišnji.

Tjedan dana prije dogovorenog termina zove SS da njima nedostaje još
neka mjera i da će još jedanput
doći majstor mjeriti. Dva dana prije termina ja zovem SS, jer mi se
nije nitko javio da me obavjesti,
da je sve spremno za montažu te kada točno dolaze majstori demontirati
prozore, kad mi žena iz SS kaže
da nažalost majstor, koji je treba montirati prozore (taj koji je
mjerio) ne može, da ima neki
drugi posao..i dali bismo mogli neki drugi termin, ja kažem da ne
možemo jer smo već uzeli godišnji i
kako da ne mogu doći montirati kad su znali mjesec dana unaprijed za
datum.
Nakon sat vremena žena zove da su ipak uspjeli nabaviti neku ekipu,
koja će montirati prozore,
ali neće gospon koji je mjerio.

SS dolazi u 8:15 ujutro, njih trojica da demontiraju stare prozore.
Nemaju vlastite štenge tako ja njima moram posuditi svoje! Nemaju čak
ni rukavice i kada razbijaju
stakla na jednom fiksnom prozoru jedan od njih se poreže. Uglavnom
koriste grubu snagu i pajsere,
za njima ostaje krš, prašina, cigle i malter svuda po stanu. Kod
iznošenja demontiranih prozora obijaju
zbuku u stanu i lak na vratima. Puše svuda po stanu iako smo njima
rekli da puše samo na balkonu/lođi.

Naravno da se u 11 sati ide na pauzu, gdje ostaju preko sat i pol
vremena, na kraju dana su stigli demontirati samo
dvije sobe na jugu, te montirati novu PVC stolariju. Sa svake strane
ima više nego 5 cm razmaka koji
popunjavaju PUR pjenom. Kad njima ne stane PUR pjene kažu da će to
završiti u subotu.
Točno u 4 svi odlaze jer se njima žuri na roštilj, na naša pitanja
kako da nisu napravili
cijeli posao odgovaraju da je to teško i da će doći u subotu.

U subotu dolaze u 8:15 i počnu izbijati prozore na sjevernoj strani
stana, lome pločice na prozoru u kuhinji, te
kod demontaže prozora u maloj sobi, koji je bio ugrađen na tik sa
susjedovim novim PVC prozorom čak uspiju
odvaliti komad žbuke kod susjeda u kuhinji.

Dolazi montaža PVC stolarije, te odjednom se vidi da izmjera nije bila
točna, da između prozora u špajzi
i prozora u maloj sobi, koji su trebali biti jedan do drugog, fali
jedno 5 cm, te na mjestu spoja
sa susjedovim prozorom nedostaje 10cm. Na naša pitanja kako će to
riješiti, kažu da oni ne mogu ništa, da će popuniti PUR pjenom,
da nisu oni mjerili te da će to taj gospodin koji je mjerio naknadno
popraviti stavljanjem nekih panela i lajsna.

Uglavnom se njima žuri da završe do 2 sata, fali kvaka, fale oni
pokrivači za otvore za odvod vode,
balkonska vrata nisu podešena. U špajzi je trebalo isporučiti mutno
staklo i nije. Između sastavljenih prozora s PVC proširivačima ima
fuga,
koje ni nepokušavaju popuniti silikonom, sve greške će popraviti
gospodin koji je mjerio. Kad insistiramo da popune rupe od jučer
PUR pjenom, kažu da to ne smiju. Nekoliko puta ih moramo upozoriti da
odnesu sa sobom građevinski otpad i šutu.

Na sve naše upite majstori odgovaraju da moramo razgovarati s
gospodinom, koji je napravio izmjeru.
On nam preporuči nekog zidara, koji će nam pomoći obraditi zidove
okolo prozora i koji će ukloniti njihove greške.

Zidar je došao počeo obrađivati prozore, tražio je 10% cijene prozora
za obradu otvora, pa sam prepolovio posao, kad je počeo
montirati vanjske limene klupčice tako da su se na vjetru tresle i
udarale o zid i tvrdio da on to ne zna bolje ugraditi
onda sam se s njim pozdravio.

Danas sam nazvao gospodina koji je radio izmjeru da dodje otkloniti
greške, obečao je da će doći u četvrtak, onda ćemo vidjeti.

Od staklarstva Sisak sam očekivao svuda proklamiranu profesionalnost,
ljubaznost i točnost. Ali ništo od toga se nije ispunilo.
Ostao je samo ružan osječaj da sam se dao prevariti. Profili i stakla
su vjerojatno vrhunski, ali sve ostalo je vrlo loše i neprofesionalno.

Navečer ću poslati link na slike sa točnom montažom PVC prozora.

Dadich

mislim da jedna telefonski poziv i prijetnja komorom i inspekcijom cuda radi
kod takvih "majstora"

zato ja sve sto mogu radim sam.

Mario Ancurovski

Katastrofa! Naąa posla.
Dľaba zvat bilo kakvu inspekciju kada su propusti napravljeni u samom startu
i nemoguće je to viąe popratiti. Bilo bi najbolje drugu polovicu dogovorene
svote nikada ne platit a zauzvrat ucijenjivat inspekcijama. Zapravo
"prejebat" ih za ostatak love. samo ako nije kasno, odnosno ako si već sve
platio!
"Dadich" <davor....@po.htnet.hr> wrote in message

Celtis Australis

> [...]
> svote nikada ne platit a zauzvrat ucijenjivat inspekcijama. Zapravo
> "prejebat" ih za ostatak love. samo ako nije kasno, odnosno ako si već sve

Ti, očito, nisu oni majstori koje je nezadovoljni investitor prije par
mjeseci zaključao u stanu.
Ja isto mislim da im taj "posao" ne bi trebalo platiti. Plus komore,
inspekcije, antireklame, ...

pero

"suchyh" <suc...@gmail.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:1184060628....@57g2000hsv.googlegroups.com...

Ufff, a bas sam mislila dat kod njih nesto raditi, poslali su mi ponudu i po
cijeni je puno povoljnije od druga dva, a i stvarno je bilo ovdje (i na
nekim forumima) puno pohvala na njihov racun.
Stvarno mi je zao kad se tako nesto dogodi , puno je to novaca , covjek se
veseli (pa i najmanjim) promjenama u svom domu..
Treba ih gjaviti, prijetiti tuzbama itd. , nadam se da cete uspjeti
popraviti stvari i nauciti ih pameti , pa da ne nastave tako.
Svakako napisi sto je bilo dalje, jesu li popravili..
Vjerovatno da nece svaki njihov posao tako zavrsiti ,ali stvarno ovakvim
pristupom gube reputaciju i musterije.
--
pozdrav pero

Guro

Ekipa u Staklarstvu je u kurcu. Ne znam kakva su to pozitivna iskustva koja
ostali ljudi imaju s njima, ali ja sam imao tri posla s njima: prvi, zadnji
i jedini. I to niąta ozbiljno, nego sam samo naručio izo staklo za
nadsvijetlo, i na tome sam naučio da s njima nema ozbiljnog posla. Gazde su
cigići i moľ ga jebat. Radnike ne znam, ali obzirom da poznajem tu sortu
tipa "ne moľeą ti mene tak loąe platit, kolko ja mogu loąe radit", ne čudi
me ąto naprave sranje čim ih netko poąalje malo dalje izvan grada da se
napravi posao. Jebiga, ipak oni moraju na roątilj stić i strusit gajbu pive
i pol kile pilećih bataka u drobinu ubacit.

Mario

ocigledno smo ih previse hvalili pa su imali previse posla, kao
posljedicu toga poceli su uzimat kooperante koji izgleda fusare.
Meni je dosao mladji gazda, ugradnja i sve ostalo je bilo u roku i
dobro napravljeno tako da mi je stvarno zao ako su se pokvarili.

staklarst...@sk.t-com.hr

Guro je napisao/la:

Evo ja se javljam kao vlasnik Staklarstva Sisak. Zelim samo reci da se
mi u Staklarstvu Sisak trudimo maksimalno profesionalno napraviti svoj
posao i uciniti svakog kupca zadovljnog da nemamo ovakvih prituzbi na
netu posto dosta ljudi nam i dodje putem preporuke na netu. Meni je
jako zao sto je doslo do problema i sve probleme koje mozemo i
rijesimo. Za gospodina Suchya nisam ni znao da postoji problem, da
jesam vec bi sve stavke i prituzbe bile otklonje u najbrzem mogucem
roku.

Sto se gospodina Gure tice stvarno neznam o kojem se poslu radi ovdje,
ali opek moje isprike. Niti sam ja niti moji djelatnici cigani( bez
uvrede ciganima) niti je nasa filozofije nemozes ti mene tak lose
platit koliko ja mogu lose radit. Veliki trud se ulaze da sto vise
nasih kupaca bude zadovoljno.

Jos jednom moje duboke isprike

staklarstvo

<staklarst...@sk.t-com.hr> wrote in message

Jos jednom moje duboke isprike

Zelim samo jos navesti da ova ekipa nakom ovoga vise nece vrsiti usluge
montaze za nas da svi potecijalni kupci se ne trebaju bojati bilo kakvih
nedostaka u izradi ili montazi stolarije.

Celtis Australis

> Evo ja se javljam kao vlasnik Staklarstva Sisak. ...

> Jos jednom moje duboke isprike

Pusti isprike, pošalji ljude da skinu one nakarade i nek mu majstorski
ugrade poštene prozore ako ti je već čovjek pošteno platio.
Da si ti ZAISTA vlasnik tog poduzeća/obrta i da ti je ISKRENO žao što
ste uprskali posao - ne bi se javljao dok ne popraviš stvar. Tek onda se
javi i ispričavaj zbog neugodnosti koje ste izazvali, te se hvali kako ste
brzo, profesionalno i s popustom/poklonom ispravili grešku.
Dotle, ovo ćemo smatrati - LAPRDANJEM.

Vedr@n

Ovo je lijepo, ali je steta, cini se, vec napravljena.
Sto dalje?

pero

"Celtis Australis" <Celt...@yahoo.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:f6vsf9$63h$1...@ss408.t-com.hr...

> [...]
> Da si ti ZAISTA vlasnik tog poduzeća/obrta i da ti je ISKRENO žao što
> ste uprskali posao - ne bi se javljao dok ne popraviš stvar.

Zasto?
Meni je sasvim ok da se ovdje , pred svima obavezao to srediti.
Da se nije javio , nego da je sutio dok ne poprave, pitali bi se zasto se
covjek ne javlja , sad kad je bed , a inace se cesto znao ukljuciti u
rasprave.
Ovako, procitali smo sto je rekao, i sada mozemo, umjesto daljeg
"uzrujavanja" pricekati sto ce reci suchyh.

Tek onda se
> javi i ispričavaj zbog neugodnosti koje ste izazvali, te se hvali kako ste
> brzo, profesionalno i s popustom/poklonom ispravili grešku.
> Dotle, ovo ćemo smatrati - LAPRDANJEM.

Iako je stvarno uzas to sto su covjeku napravili, koji ne ocekujes od
profesionalaca, i naravno sama isprika nista ne znaci , mislim da ne bi
trebalo ovo shvacati kao laprdanje , nego kao obecanje.
A sto ce od toga biti vidjeti cemo, nadam se.
A ako ne vidimo , onda je stvarno laprdanje.
--
pozdrav pero

Cooler

"suchyh" <suc...@gmail.com> wrote in message ...
<cut>

>Od staklarstva Sisak sam očekivao svuda proklamiranu profesionalnost,
>ljubaznost i točnost. Ali niąto od toga se nije ispunilo.
>Ostao je samo ruľan osječaj da sam se dao prevariti. Profili i stakla
>su vjerojatno vrhunski, ali sve ostalo je vrlo loąe i neprofesionalno.

moram se sloziti s tobom. pocetkom godine su kod mene montirali na novoj
kuci, sa idealnim uvjetima. nekoliko puta pobrkali mjere, zamijenili
prozore, ulazna vrata, ma da ti ne nabrajam, katastrofa. uglavnom, djelim
isti osjecaj s tobom...

im...@hi.t-com.hr

šteta za posao, ako netko pokrene posao i dobro mu ide, da ga
upropasti zato što na brzinu sfuša..
bolje je da se da kasniji rok pa ispoštuje a ne ovako..
to je sezonski poso, nitko po zimi ne mijenja stolariju..

Guro

> [...]

>uvrede ciganima) niti je nasa filozofije nemozes ti mene tak lose
>platit koliko ja mogu lose radit. Veliki trud se ulaze da sto vise

©to se mene tiče, bilo je to godine "devetsto i treće", a kao ąto sam ranije
i napisao, nije se radilo o nekom turbo ozbiljnom poslu(sva sreća), poput
ugradnje stolarije i sličnih zahvata, tako da je potpuno razumljivo ako ne
znate čemu se radilo. Sa vama osobno čak i nisam kontaktirao, nego s nekim
ľenskama. No, da ne duljim previąe, meni je bilo sasvim dovoljno
neozbiljnosti, nepridrľavanja dogovora, nerazumljivog fuąeraja i zavlačenja
da vas prekriľim za svagda, a i da poznanicima dam negativnu preporuku.
Međutim, Suchyhu zaista ne bi bio u koľi. To ąto je on napisao, nisam već
neko vrijeme čuo da se nekom desilo. Stvarno ne znam, ako ste ozbiljna
firma, kako si samo dozvolite naći lezileboviće koji zafuąare do kosti,
naprave ątetu i, ma zamisli molim te, ne zavrąavaju posao jer se ľure na
roątilj. Halooo!?!?!?! Kakva to ozbiljna firma angaľira takve mlatimudane?
Nadam se da Suchyh neće dozvoliti da na tome ostane. Naľalost, imam dojam da
je previąe strpljiv i da će ga to koątati.

¨¨Kresimir¨¨

[...]

Sto se mene tice, chuo sam dovoljno (i od drugih u ovoj raspravi) da ih
prekrizim, zauvijek. A taman krecem u izmjenu nekoliko prozora i balkonskih
vratiju i bili su glavna uzdanica...

Zoran Stosic

<im...@hi.t-com.hr> wrote in message

Mijenja, mijenja...(kome se da čitat)
Prije 5 godina sam na kući dao postaviti stijenu od 8 prozora u dva reda,
oko 20ak kvadrata sve zajedno. Pola firmi, a obišao sam ih desetak, nije
htjelo raditi jer da se "ne može", a od polovice preostalih sam odabrao
firmu u kojoj je radila poznanica/bivša kolegica s posla. To je važno jer
protekcije ili neuobičajenog popusta nije bilo, ali kad je za koji mjesec
ona dala otkaz, odnos prilikom reklamacije je postao gori nego da nisam
poznavao nikog u firmi. A reklamacije su krenule odmah. Donji red stakala
toniran smeđe, gornji zeleno. Dogovoreni su svi zeleno. "Različiti
dobavljači", rekoše. Prozori ziheraški manji par cm sa svake strane pa udri
pur pjenom po otvorima. S visine od 6 metara izvana se po prozorima cijedila
pjena koje su našpricali divljački previše, a unutra su prozore toliko
zaflekali pjenom da su poslali čovjeka (koji, kako kaže, samo to radi po
gradilištima) da očisti nekim ekstra spešl sprejem što je uspjelo napola,
zasmrdilo kuću i skinulo sjaj s PVCa. Prozori punjeni argonom, super
profili, okovi, ali ako je šuplje oko njih, onda sam mogao stavit i
najjeftinije...Čekanje izmjene stakala mjesecima, dolazi ekipa kojoj
posuđujem noževe da skinu lajsne (od tada imam tri kuhinjska noža bez vrha)
jedno staklo im pukne prilikom postavljanja, i padne im komad alata na cokl
i odvali za šaku materijala i žbuke. Nikad popravljeno, unatoč nevoljkom
obećanju, pa čak i odbijanju da su to napravili oni (?) iako se nisu
potrudili ni sakriti odvaljeni komad i prašinu. Nikakav zapisnik, radni
nalog, prigovor stranke, isprika...Stiže nakon par mjeseci gornji red
stakala. Vidim još na kamionu da to nije ista nijansa, ali bolje četiri
cijela malo drugačija, nego tri cijela, jedno napuklo, a sve u drugoj boji.
Opet moji noževi, moje ljestve, nadzor svakog koraka da nešto ne ogrebu ili
razbiju, ništa pivo, ništa fino i u rukavicama, jer ionako rade posao koji
će morati ponoviti promjenom SVIH STAKALA, ovoga puta IZ ISTE SERIJE jer su
nesposobni po šifri pogodit istu nijansu. Osim toga, to su ljudi iz druge
firme, na koju je ugovaratelj posla prebacio lopticu, čim su sfušali s
isporukom krive nijanse stakala. Ovi imaju radni nalog, ali mjesta za opaske
nema dovoljno da im napišem sve na što imam prigovor. Nakon par mjeseci
stižu sva stakla iz iste serije, netonirana, tko će znati s argonom ili
bez...Montiraju i odlaze, nakon nekoliko dolazaka, izmjera i montaža, od
kojih je ova zadnja bila, da, da...usred zime. Super osjećaj, dođe ekipa
ujutro i skine vam jednu starnicu kuće. Dosta je da netko opet slomi staklo
pri montaži pa da nemate gdje spavati od hladnoće. Zaključak (najzad):
vlasnik firme mi je nakon prve reklamacije ponudio velikodušno sniženje
cijene od 5 % da sve ostane kako je, iako je trebalo promijeniti 50%
stakala. Nisam prihvatio pa se trošak novih stakala i montaža sigurno popeo
do cifre koja njega košta više nego mene cijeli posao. Dakle, bez obzira na
povoljne uvjete i cijene, od izvođača poslova treba početi tražiti jamstva.
Npr. avansno cijena materijala, po obavljenom poslu ostatak, i to samo ako
je posao u redu i ako pri postavljanju nisu oštetili materijal. Kad ekipa
dođe, pitati tko je glavni? I reći čovjeku otvoreno - ne zanima me ništa
osim tvoje osobne odgovornosti. Ja odgovaram za plaćanje-ti za posao. Ne
zanima me tko je mjerio, tko je zbrajao, vario, ti si sada tvoja firma. Ako
pogriješiš ovdje, nisi odgovoran šefu, nego meni. Štetu ugledu svoje firme,
manjak materijala, popravke i ostalo rješavaj sa šefom, a ja te ne puštam iz
kuće dok nisi gotov i to kako treba. Ako bude štete, zovem policiju. Pa onda
stigni na roštilj!

staklarstvo

"Zoran Stosic" <zoran....@zg.htnet.hr> wrote in message

> <im...@hi.t-com.hr> wrote in message
>

> kuće dok nisi gotov i to kako treba. Ako bude štete, zovem policiju. Pa
> onda stigni na roštilj!

treba samo napomenuti da ovaj objekat nismo mi radili da nebi ljudi krivo
shvatili.

Omadon

On Tue, 10 Jul 2007 02:43:48 -0700, suchyh <suc...@gmail.com> wrote:
> [...]
> na grupi
> te pogodnoj cijeni odlučili smo se za Staklarstvo Sisak.

Nije da ih branim ali pizdarije se dese uvijek kada netko pametuje i
slijepo inzistira na rokovima, kao i ovdje. Vjerujem da bi posao
bio puno bolje napravljen da je dosao covjek koji je to i mjerio te
zna kako to mora biti postavljeno. Ovi drkosi su dosli preko kurca
postavljati tudji posao tako da je to ispalo jos 10 puta gore.

Da ne bi bilo zabune ja bi ih sutnu van prvom prilikom kad bi
poceli nesto srat i fusat ali mislim da jedan dan godisnjeg nije toga
bio vrijedan.

No sta je tu je, ja na srecu sa staklarstvom sisak nisam imao problema,
naprotiv sve super, nakon sto su mi prilikom izmjere rekli rok isporuke
shvatio sam da imaju dosta posla, jebiga ipak su jako povoljni i pet
dana prije isporuke sam dogovorio tocan termin. Svaki normalni covjek
zna da je postavljanje prozora ipak odvija vani i da ako jedan dan pada
kisa, majstori ce kasnit jedan dan, tako da divljat ja sam se dogovorio
prije mjesec dana to mora biti sutra moze pasti na pamet samo covjeku koji
zivi u staklenom zvonu.

Tako da meni su postavili prozore za pet, platio u naprijed pola, kada
je sve bilo gotovo vlasnik nazvao jer sve u redu i onda platio ostatak.

Nadam se da ce ih ovaj incident ipak malo opametiti pa ce pazit koga biraju
za izvodace radova...

--
Dee Dee: You need a character too.
Dexter: I want to be Gygex, the 27th level warrior mage with

oma...@globalnet.hr

igor.g.

"suchyh" <suc...@gmail.com> wrote in message
Odlučili smo zamijeniti staru drvenu stolariju za PVC u naąem stanu na
Vrbiku!
Poslje traľenja na internetu i uglavnom zbog pozitivnih iskustva ovdje

na grupi
te pogodnoj cijeni odlučili smo se za Staklarstvo Sisak.

..../cut/.....

[...]

Navečer ću poslati link na slike sa točnom montaľom PVC prozora.

katastrofa.... a planirao sam ovo ljeto/jesen na kuci sve prozore i vrata
mjenjat, te planirao njih uzeti s obzirom da je posao dosta velik ( 26
prozora i 6 vrata) jer su kao na dobrom glasu, a povoljni...
..mislim da cu ipak radje platiti nesto vise novaca, al bar cu znat da mi se
nece ovak nesto dogodit...

suchyh

Gospodin koji je radio izmjeru je danas popodne došao ispričao se i
podesio vrata/prozore te popravio stvari, koje popravit mogao.

Ovdje su obećane slike "izvedenih radova".
Već je kasno i umoran sam i tako ću reagirati na vaše odgovore tek
sutra.

Dnevni boravak prije zahvata
http://img76.imageshack.us/img76/4163/2838354sb1.jpg

nakon ugradnje PVC stolarije
http://img62.imageshack.us/img62/4776/2848414ux0.jpg

detalji ugradnje - "podešena balkonska vrata"
http://img76.imageshack.us/img76/6374/2848470xo0.jpg

te oštećeni zidovi
http://img76.imageshack.us/img76/8778/2848482xs4.jpg

sjeverni dio stana - prije zahvata
(prva tri prozora sa desne strane su moje ostatak je kod susjeda)
http://img76.imageshack.us/img76/7393/2838399hj8.jpg

isto poslje ugradnje
http://img76.imageshack.us/img76/9877/2848428uh7.jpg

detalj spoja sa susjedovim prozorom (razmak od 10cm)
http://img62.imageshack.us/img62/161/2848461it9.jpg

spoj prozora sobe i špajze
http://img396.imageshack.us/img396/1776/2848464ge2.jpg

isto u centimetrima
http://img396.imageshack.us/img396/3306/2848463ym9.jpg

detalj točne montaže
http://img76.imageshack.us/img76/6035/2848453si3.jpg

još jedan
http://img386.imageshack.us/img386/783/2848451ec9.jpg

i ovdje su slike kako je Staklarstvo Sisak otklonilo svoje greške
http://img386.imageshack.us/img386/5739/2848472wj6.jpg

detalj ugradnje:
http://img76.imageshack.us/img76/228/2848474qv2.jpg

te drugi prozor (prva dva prozora s desne strane su moja)
http://img62.imageshack.us/img62/548/2848476jl9.jpg

To je za danas sve.
Hynek

Kenny

In article <1184106728.6...@n2g2000hse.googlegroups.com>,
suc...@gmail.com says...

Ovo je katastrofa, nije niti cudno sto im je nestalo pjene :((((

> [...]
>
> detalj ugradnje:
> http://img76.imageshack.us/img76/228/2848474qv2.jpg
>
> te drugi prozor (prva dva prozora s desne strane su moja)

Krpanja su u stilu i duhu prethodno odradene montaze :(

--
http://www.funnyplace.org

Comet

Suchyh, moje saucesce.... Moje je definitivno misljenje da postrani poslu
sto su odradili monteri za koji bi trebali odgovarti progonom iz drzave,
definitivno i staklarstvo Sisak ima milju bisera.... mislim, ako fakat misle
da je normalno da prozor ima 500lajsni do okvira (osim sto ima po 10cm pur
pjene) onda je zadnji trenutak da se prestanu baviti tim poslom.....

Guro

> [...]

>sutra.

>Ovdje su obećane slike "izvedenih radova".
>Već je kasno i umoran sam i tako ću reagirati na vaše odgovore tek

Majko mila!!!!

Gospodin se ispričao i popravio ąto je mogao?!?!?! Drugim riječima, posro se
na govno da ne smrdi!!!!!!!

Mislim da je vrijeme da Staklarstvo Sisak sve to počupa, posao napravi
ispočetka i sanira svaku nastalu ątetu, kako bog zapovijeda. O svom troąku
naravno. Oni su jedini glavni i odgovorni. Ako neće, onda za ovo treba
angaľirati par krąnih momaka u crnim odijelima, koji pucaju u koljena. To
jednostavno ne smije proći samo tako. Ovo je zločin za robiju na golom
otoku.

Sin&sha

> ..mislim da cu ipak radje platiti nesto vise novaca, al bar cu znat da mi
> se nece ovak nesto dogodit...

Hm, stvar je u tome da NE možeš znati, možeš više ili manje vjerovati, ali
biti siguran, uff ....

balki

"igor.g." <ok...@net.hr> wrote in message

> "suchyh" <suc...@gmail.com> wrote in message
>
> ..mislim da cu ipak radje platiti nesto vise novaca, al bar cu znat da mi
> se nece ovak nesto dogodit...

vjerujem da i "staklarstvo" ima puno zadovoljnih kupaca jer da
im je fusanje politika bili bi razapinjani na newsu non-stop.
nemres znat da su drugi bolji bez doooobre preporuke.
evo meni radio "dragrad" doma stjenu, prozor i ulazna vrata s prozorom
i sve odradjeno ok. (iako je bio 100% avans) jedno staklo im je puklo kod
transporta i posto sam bio u guzvi reko sam im da mi
drugo ostave u dvoristu i da cu sam ugradit kako je i bilo.
(radi se o novogradnji pa nije bilo potrebno pazit na zbuku, coklove i
sl...)
vjerujem da su OK ali nemora znacit da ce i kod tebe tako zavrsiti;-)
...i pili su sok na montazi.

balki

useljeni

Dana Wed, 11 Jul 2007 07:35:54 +0200, Comet napisao/la je:

>Suchyh, moje saucesce....

i moje.

najjaci mi je taj sto je uzimo mjere, pa ja da sam na njegovom mjestu
i da mi ovo netko pokaze - skocio bi kroz taj isti prozor:)
doduse, kod mene je bio cojek-sef (ne SS) koij je sve izmjerio, na
moje pitanje (ponovljeno nekoliko puta) da li su sv mejre uzete tocno
i nece biti velikih odstupanja - odgovor je bio "nista se vi ne
brinite!". kad su donjeli prozor+vrata ispostavilo se da ih ne mogu
ugurati u otvor. nasrecu (njihovu) mogli su izbaciti lajsnu koja spaja
prozor i vrata pa je nekako stalo. al ja sam nazvao tog "mjeritelja" i
svasta sam mu rekao dok su jos montirali - cak sam mu rekao da mu necu
platiti dok ne bude sve kako je dogovoreno, sto je njima najvece zlo
jer im ostanu profili i stakla. Kad su napravili posao (iako nebas
kako sam ja zamislio) iste sekunde sam ja sjeo u auto i otisao
platiti. kako smo se i dogovorili.
najzanimljivije mi je sto je moj stari(gradjevinski tehnicar) par puta
uzimao mjere za prozore i sam izracunao potrebne dimenzije prozora i
sve je uvijek ulazilo u dlaku. jednom je cak (da ne ide na more
vidjeti situaciju) trazio od covjeka da slika postojece prozore i da
mu posalje mejlom. Kad je dobio slike onda mu je telefonom govorio sto
i kako da mjeri. Onda je u VK narucio prozore i s tim ljudima i
prozorima otisao na more na ugradnju. Ljudi koji su montirali su mu
rekli da nikad nisu imali manje zajebancije s ugradnjom.
A sto se tice SS - i ja sam ih preporucio bratu koji zivi u ZG. Bili
su mu ok, sve napravili kako treba. I cijena je bila ok (dobio u
cijeni low e stakla)

Celtis Australis

> [...]
> trebalo ovo shvacati kao laprdanje , nego kao obecanje.
> A sto ce od toga biti vidjeti cemo, nadam se.
> A ako ne vidimo , onda je stvarno laprdanje.

Dok god se ne ispuni - SVAKO obećanje je - LAPRDANJE!

Evo proąlo je skoro dva puta po pola radnog dana plus popodne i noć, ąta su
učinili od obećanog?
Koliko je vremena potroąio piąući post, mogao je nazvati ljude i poslati ih
suchychu da poprave stvar.
Jedna ekipa je mogla do sada ispraviti nekoliko greąaka.
Ne potvrdi li suchych ove dvije rečenice - LAPRDANJE je!
I kako vrijeme prolazi - sve je izglednije da će tako i ostati, odnosno, ne
namjeravaju polizati posrano.

pero

"Celtis Australis" <Celt...@yahoo.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:f7273s$ccj$1...@ss408.t-com.hr...

Nesto jesu, napisao je, ali to ipak nije ono sto je (vjerujem) ocekivao. :(

> Koliko je vremena potroąio piąući post, mogao je nazvati ljude i poslati
> ih suchychu da poprave stvar.
> Jedna ekipa je mogla do sada ispraviti nekoliko greąaka.

Neke greske su , kao sto je i napisao ispravljene, iako ja sam isto
ocekivala da ce mu to maknuti i staviti prozore pravih dimenzija.

> I kako vrijeme prolazi - sve je izglednije da će tako i ostati, odnosno,
> ne namjeravaju polizati posrano.

Nije dovoljno polizati , a da i dalje smrdi. Treba oprati.
Popravili jesu, ali ti silni razmaci stvarno nikako ne izgledaju, ( ni ovako
"prikriveni")

Ni ja pod popravljanjem i ispravljanjem greske nisam podrazumijevala da se
sve pokrije i zamaskira lajsnama.
Ne znam, mozda ipak i naprave nesto konkretnije , ali cini se da je ipak
to - to.

Pitanje je samo koliko je to platio jer na njihovim stranicama pise da je
50% avans, 40% dajes prije isporuke , a samo 10% posto nakon obavljenog
posla.
To nije u redu , da 90% iznosa platis prije nego je bilo sto od posla (u
kuci) napravljeno.
Bilo bi logicno da veci iznos platis kada je posao gotov, mozda bi onda bili
pazljiviji , jer nitko ne bi platio , ako posao nije obavljen kako treba.
--
pozdrav pero

suchyh

pero napsal(a):

> [...]
> pazljiviji , jer nitko ne bi platio , ako posao nije obavljen kako treba.

Uplatio sam već 90% iznosa. Ja sam nažalost bio pošten i uplatio novce
tako kako smo se dogovorili.
(Ukupna cijena za ugradnju prozora je bila 30 tis.kuna)
Mene poslje montaže nitko nije zvao da pita kako sam zadovoljan,
zapravo me nitko nije ni zvao da uplatim ostalih 10% iznosa.To je
možda razlog zašto se baš i ništa ne dešava.

Jučer prije nego sam poslao svoji prvi post nazvao sam staklarstvo i
tražio gazdu, gospođa me pita zašto, ja kažem hoću se žaliti, ona kaže
jeste se žalio majstoru koji je izvodio radove, ja kažem jesam ali
nisam zadovoljan ni brzinom ni načinom kako otklanja greške, nato ona
kaže da gazda nije dostupan. I odmah pet minuta nakon toga me zove
majstor koji izmjerio i pita zašto tražim gazdu.atd..i da će doći
odmah taj dan. Ja sam pretpostavio da je s njim gazda dogovorio način
popravka.

Gazda se meni nije javio, iako bih to očekivao i još uvijek učekujem.
S načinom popravka zadovljan nisam, ali prihvatio sam to kao
privremeno rješenje
i nadam se da će se SS držati svoga obećanja.

to:Omadon

> [...]
>zna kako to mora biti postavljeno. Ovi drkosi su dosli preko kurca
>postavljati tudji posao tako da je to ispalo jos 10 puta gore.

Ja smatram da između poštenih ljudi dogovor vrijedi i rokovi se
poštuju. Mjesec dana unaprijed daje gazdi/poslovođi dovoljno vremena
da sve planira i organizira. I kad već dođe do toga se rok ne može
ispoštovati
pristojno je dogovoriti se na promijeni termina i nazvati u nekom
razumnom roku. 2 dana prije montaže nije dovoljno. Ne znam čime se ti
baviš, ali ja sam zaposlenik i ne mogu uzimati godišnji kad i kako i
koliko želim..niti moja žena...

Hynek

pero

"suchyh" <suc...@gmail.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:1184149879.5...@57g2000hsv.googlegroups.com...

>Ja sam pretpostavio da je s njim gazda dogovorio način
>popravka.

Gazda ti se obratio ovdje na grupi. Nadam se da ce (ipak) stajati iza toga
sto je ovdje rekao.

> [...]
>privremeno rješenje
>i nadam se da će se SS držati svoga obećanja.

>Ja smatram da između poštenih ljudi dogovor vrijedi i rokovi se

I ja. Tako bi to trebalo biti.
Ali na zalost uglavnom to nije tako.
Imala sam losa iskustva s vodoinstalaterom i keramicarom. Nikad nisu
popravili ono sto su sfusali. Ovaj prvi jer ga nisam vise htjela vidjeti u
kuci , a ovaj drugi se ni nakon upornog obecavanja nije pojavio.
Iako u mom slucaju nije se radilo o firmi nego o fus-majstorima (preporucio
prijatelj :( ), ali nisam mislila da fus-majtor bas nuzno mora sve sfusati.

>pristojno je dogovoriti se na promijeni termina i nazvati u nekom
>razumnom roku. 2 dana prije montaže nije dovoljno.

Vjerujem da i u njihovom poslovanju ima problema i da ne ide uvijek sve
glatko, ali ne mogu ocekivati da ljudi mogu nekog doma cekati iz dana u dan
, a taj ne dolazi.

Jednog drugog vodoinstalatera (firma) , za jedan drugi posao , sam doslovno
cekala iz dana u dan, tjedan dana , jer mi je svaki dan rekao - sutra. Ajde,
taj je ipak napravio posao (istina samo je trebao spojiti sifon) kako treba.
--
pozdrav pero

Message has been deleted

suchyh

Prije par minuta me je nazvao gazda SS.
Doći će sutra popodne pogledati što treba popraviti.
Javit ću kako je to prošlo.

Hynek

hombre

On Wed, 11 Jul 2007 04:29:46 -0700, Drazen Navratil
<drazen....@gmail.com> wrote:

>Prije par minuta me je gazda SS nazvao.
>Dolazi sutra popodne sam pogledati što treba popraviti.
>Napisat ću sutra kako je to prošlo.

Poslije ovolike "reklame" popraćene i foto dokumentacijom ja bih
osobno došao popraviti.

neven

"hombre" <homb...@gmail.com> wrote in message

> Poslije ovolike "reklame" popraćene i foto dokumentacijom ja bih
> osobno doąao popraviti.

popraviti??? mislim da je to kriva rijec. bez ponovne izmjere i NOVE
stolarije nema opce o cemu razmisljati..kakava pur pjena u debljini 5 i vise
cm. ako je njihova izmjera onda je njihova izmjera. i izludim na to kad mi
dodju mjeriti i obave to za 15min. pa majku mu ljubim daj si malo vise
vremena.
imam i ja jedne takve koji mi zivce spanaju vec godinu dana i mislim da je
najmanje sta ce ovako zavrsiti na news grupi, a kad zavrsim s njima badave
im svi jumbo plakati sta su trosili novce na njih. isto je bila njihova
izmjera pa je bilo stemanja stokova kod sobnih vrata. i jos mene gleda krivo
jer mi kao nisu sva vrata iste visine pa sam ja valjda kriv. a lajsne nisu
postavili ima vec godinu dana skoro...kao nikad neidu u tom smjeru. e pa ici
ce..

hellfire

"suchyh" <suc...@gmail.com> wrote in message

mogu samo reci OMG.

meni su prije dvije godine postavljali novu stolariju, za cijelu kucu (6
dvokrilnih, 5 jednokrilnih prozora, dvoja balkonska vrata i jedna stijena)
kostalo je 27kkn, rechau profili. susjedu su isti ti po mojoj preporuci
postavljali 9 prozora (bez roleta) i ulazna vrata za 14500 kn. dogovor je
bio u 11.30, dosli u 11.30, postavli sve za dva sata i otisli, sve savrseno
pasalo, bez ikakvih ostecenja s njhove strane.
ovo sto su tebi napravili je katastrofa (jel cijena od 30kkn tocna?).

hombre

On Thu, 12 Jul 2007 12:21:50 +0200, "hellfire" <hell...@net.hr>
wrote:

> [...]
>pasalo, bez ikakvih ostecenja s njhove strane.
>ovo sto su tebi napravili je katastrofa (jel cijena od 30kkn tocna?).

Mislim da se ovdje radi o jednoj poznatoj i u zadnje vrijeme raširenoj
situaciji kada proizvođači/trgovci imaju veliku potražnju, a ograničen
broj radne snage i onda upadaju "ovlašteni" suradnici, monteri i
slično koji nisu dorasli tom poslu ili se u proizvodnji pogriješi, a
monteri pokušaju sfušati pa ako uspije. Takav je problem veoma izražen
kod klima uređaja kad su kvalitetni majstori predbilježeni do kraja
sezone.

Message has been deleted

suchyh

Danas je dosao gazda s majstorom, sve su pregledali i sve na sto sam
se zalio bit ce popravljeno/zamijenjeno/uklonjeno.
Doci ce zidar koji ce popraviti ostecenja nastala prilikom
demontaze.
Tako je ispunio svoja obecanja koje je dao ovdje na grupi.
Majstori dolaze u ponedjeljak.
Mislim da ce sve proci dobro, jer sam stekao dojam, da je gazda bio
vrlo ozbiljan.
Napisat cu kako je to prošlo i postati po koju sliku kad bude gotovo.

Hynek

hellfire napsal(a):

> ovo sto su tebi napravili je katastrofa (jel cijena od 30kkn tocna?).

da

hellfire

> da

preskupo, sto da ti kazem. pa za takvu cijenu bi trebali bit precizni kao
da svemirski stanicu rade. nedostatak radnika zbog velike potraznje ih ne
opravdava. ak im fali radnika neka zaposle jos, a ne uzimat neke firme za
kooperante kojima onda daju neku crkavicu i naravno da im se ne da radit.
nek ti sad sve sto nije sjelo na svoje mjesto skinu i donesu novo pravih
dimenzija. kakve proklete lajsne?

staklarstvo

"hellfire" <hell...@net.hr> wrote in message

Vjerujte mi ne dajemo mi nikakvu crkavicu nego platimo i vise nego posteno.

To nisu lajsne nego prosirenja koja pokrivaju razliku debljine zida izmedu
dva prozora. Kod ove stolarije prozori su napravljeni preko dvije sobe kod
kojih postoji pregradni zid iznutra,ali ga nema izvana te su prozori iz
jednog komada. Posto je profil prozora preuzak da bi se pokrila razlika
debljine mora se staviti to prosirenje i time ce stvar po mojem miąljenu
biti rijesena.

Sto se prozora tice oni jesu na mjeru samo je spoj izmedu dva prozora jako
lose bio napravljen i to sam odmah rekao i postoji veoma jednostavan način
da se ta greąka ukloni.

Gospodin ce dobiti i zidara koji ce otkloniti sva ostecenja koje su
uzrkovana montaľom + sve ostale zidarske radove potrebne u stanu. Troąak
istoga ce pokriti Staklarstvo Sisak.

Eden Kirin

On Thu, 12 Jul 2007 15:27:04 +0200, staklarstvo wrote:

> Gospodin ce dobiti i zidara koji ce otkloniti sva ostecenja koje su

> uzrkovana montažom + sve ostale zidarske radove potrebne u stanu. Trošak

> istoga ce pokriti Staklarstvo Sisak.

Svaka čast. Doduše, to je i jedino pošteno rješenje. Samo, pitam se da li
bi ta cijela priča tako završila da se nije raspričao na usenetu.

--
www.vikendi.net -/- www.context.cx

staklarstvo

"Sin&sha" <s...@optima.hr> wrote in message

Evo molio bih ljude na grupi koji ovo citaju da probaju shvatiti da mi nismo
nikakvi lopovi,prevaranti ili opcenito losi ljudi. Ali ipak smo ljudi i
katkad i mi napavimo greske. Nama nije u cilju nikoga prevariti niti osteti
nego se trudimo maksimalno korektno odraditi, ako i napravimo pogresku sto
bolje i sto brze cemo je otkloniti.

staklarstvo

Naravno da bi pa nebi ostavili tako to je sigurno

"Eden Kirin" <eden@bicikl.> wrote in message

> Svaka čast. Doduąe, to je i jedino poąteno rjeąenje. Samo, pitam se da li
> bi ta cijela priča tako zavrąila da se nije raspričao na usenetu.
>
> --
> www.vikendi.net -/- www.context.cx

Marko Žibret

Ja sam sa staklarstvom imao vrlo pozitivna iskustva sa zamjenom tri prozora
na zgradi u zgb, a nedugo je i rođak koristio njihove usluge na viru, isto
sve OK.

--
MarkoŽibret
@gmail.com

"You must be master and win, or serve and lose, grieve or triumph, be the
anvil or the HAMMER."
-Goethe

hellfire

"staklarstvo" <staklarst...@sk.t-com.hr> wrote in

ima zaista svakakvih majstora (najocitiji primjer losih su oni koji
postavljaju klime tako da kondenzat kaplje po prolaznicima s 5m visine).
istina, vi ste/cete stvar manje vise popravili i to svakako treba pohvaliti.
medjutim ekipa koja je to radila nije niti trebala nikad to radit. (jedan
ekstremni primjer: sto da za susjeda ima nekog psihickog bolesnika s bombom,
sto bi taj napravio da mu padne komad zbuke sa zida u stanu?). ali, sve je
dobro sto se dobro svrsi.

im...@hi.t-com.hr

po ovome svemu vidim da je bolje te radove ostaviti za kasno ljeto ili
jesen, kad imaju manje posla, onda je manja šansa za fuš..
daju si više truda, imaju više vremena, manje gužve..
možda pri ekam kraj kolovoza il ak rujan..

pero

<im...@hi.t-com.hr> je napisao u poruci interesnoj

mozda pri ekam kraj kolovoza il ak rujan..

i ja cu vjerovatno tako, nije neka sila, kad bude bude , samo da valja. :)
--
pozdrav pero

pero

"suchyh" <suc...@gmail.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:1184238770.9...@r34g2000hsd.googlegroups.com...

[...]

Super!
Nadam se da ce sve biti ok. :)
--
pozdrav pero

Marin Braliæ

> Gospodin ce dobiti i zidara koji ce otkloniti sva ostecenja koje su
> uzrkovana montaľom + sve ostale zidarske radove potrebne u stanu. Troąak
> istoga ce pokriti Staklarstvo Sisak.

A evo da i ja napisem koju :-)
Osobno s staklarstvnom Sisak nemam nikakve veze. Istina, proslu godinu sam
mijenjao stolariju na kuci, isto tako cuo rijeci hvale na grupi o njima, pa
izmedju ostalog i njih pitao za cijenu. Mladji gazda (ovim putem ga
pozdravljam, sjetit ce se mozda o kome se radi, u Ludbregu je kuca) je
dosao, izmjerio, i dao ponudu. Na kraju sam se ipak odlucio za drugu firmu,
ali ne radi toga sto mi se staklarstvo Sisak nije dopalo, nego zato jer sam
odlucio ipak za aluminijsku stolariju, a ne PVC. Tako da ponavljam, kako
rade nemam pojma. Ali onaj prvi kontakt, i ta izmjera, cini mi se da je
gazda ok.
E sad, ono sto zelim reci. Slazem se da po ovim fotografijama, neke stvari
su se trebale bolje napraviti, greske postoje.
Ali ljudi, barem na ovoj grupi bi trebalo biti ljudi od prakse, koji znaju
kako stvari funkcioniraju u praksi... Pa ne moze se stara stolarija,
pogotovo ova drvena, samo tako maknuti dolje! OK, ima stolarije koja se
makne da se i ne primjeti, moze majstor biti pedantniji vise ili manje, ali
ako naleti ne znam kako pedantan majstor na staru stolariju koja je
pozabijana "isusovim cavlima", ili jos gore s drotom, zicom, zapletena u
zbuku, to se ne mice samo tako.
Znam iz vlastitog iskustva, velim komplet stolariju sam mijenjao proslu
godinu, od 20 i nesto prozora i balkonskih vrata koji su na kuci, na vise od
pola je jednostavno pala i zbuka, spalete su potrgane. Al nisu za to krivi
majstori!
Zato sam posebno alergican kad ovako neko napise, "skidali su stolariju
cistom grubom silom, dosli s pajserima". A Isuse, pa s cime su ljudi trebali
doci, s stetoskopom i Durex vibro prstenom?
Velim, na samoj stolariji oni prelazi su grubi, to se treba popraviti. Al
nemojmo sada ljude ovdje razapinjati ako se spaleta potrgala.
U biti kada covjek mijenja staru stolariju, MORA biti spreman na to da ce
spalete morati popravljati. Pa i ja sam proslu godinu popravljao to. I
naravno, u vlastitom trosku, nije mi palo na pamet da mi majstori i spalete
jos placaju...
Eto, ovaj vlasnik je naletio i na kraju imao veliku srecu, jer vjerujem da
ce mu stolarija biti propisno popravljena, a uz to ce jos dobiti i gratis a
NA STO NEMA PRAVO, popravljanje spaleta.
Pa na onoj slici se vidi, nije da sada vrijedjam nekog, al ono je zidano
starim punim ciglima, stolarija se vidi da je stara drvena, radijatori isto
oni stari, hocu reci, zgrada je stara, to se vidi. Zbuka je vjerojatno
suplja po svemu sudeci, i nije cudno da je onako otpala...
Ponavljam jos jednom, na stolariji sigurno ima zamjerki, al treba ipak
ostati objektivan, i napadati samo za ono sto fakat stoji, a ne onda krenuti
pljuvati po svemu...

Marin Bralic

Kenny

In article <f77ana$mva$1...@ss408.t-com.hr>, dr_bralic...@hi.t-com.hr
says...

> Ponavljam jos jednom, na stolariji sigurno ima zamjerki, al treba ipak
> ostati objektivan, i napadati samo za ono sto fakat stoji, a ne onda krenuti
> pljuvati po svemu...

Imao sam isti zahvati kao i ti pa mogu potvrditi ovaj dio sa zbukom, ali
takvi razmaci izmedu prozora/zida su ipak posljedica krivih izmjera.
--
http://www.funnyplace.org

Marin Braliæ

"Kenny" <and...@seronja.com> wrote in message

> Imao sam isti zahvati kao i ti pa mogu potvrditi ovaj dio sa zbukom, ali
> takvi razmaci izmedu prozora/zida su ipak posljedica krivih izmjera.

Ma naravno da postoje greske na samoj stolariji, izmjeri, ..., ali ljudi su
opcenito skloni pretjerivanju pogotovo u tom stadiju kada majstori odu, a
ostave rusfraj za sobom. Nemoze se usporedjivati slika prije i nakon
skidanja stare stolarije, jer naravno da se na mjestima vidi i cigla... :-)
Hocu reci, kada zidari poprave spalete, kada se sve pokreci, postave
prozorske klupcice, ovaj vlasnik ce sigurno biti zadovoljan. Ali na to je
morao i racunati cim je isao u zahvat mijenjanja stolarije, jer takve stvari
se podrazumijevaju. Morao je znati da ce biti i pajsera, i prasine, i otpale
zbuke, i nervozne zene...
Jedino, cini mi se, jos nije svjestan sto ga ceka kada zidari udju u stan...
Oni su najbolja ekipa od svih majstora, ruku pod ruku s vodoinstalaterima...
.-)

Marin Bralic

Sin&sha

> [...]
> niti osteti nego se trudimo maksimalno korektno odraditi, ako i napravimo
> pogresku sto bolje i sto brze cemo je otkloniti.

Ni ne pomišljam na to da ste loši ljudi, lopovi, prevaranti .... Vjerujem da
se trudite i sve što ste napisali. Ali, svejedno, ostaje da se NE može biti
siguran, samo se može imati više ili mane povjerenja u odabranog izvođača.
Nakon završenih radova se može biti siguran da je sve OK, ili nije, iz ovih
ili onih razloga. Uf, izvođač radova na dizanju kata i visokog potkrovlja
kojeg sam angažirao prije 3 godine koštao me puuno živaca i novaca, vremena
.... Strava priča.

staklarstvo

"Kenny" <and...@seronja.com> wrote in message

Nema razmaka izmedu prozora i zida nego samo razmaka izmedu dva prozora

pero

[...]

i nakon popravljanja
http://img62.imageshack.us/img62/548/2848476jl9.jpg

Nije mi bas jasno.
Zasto se onda na prvoj slici, prije zahvata ne vidi taj "razmak" , a poslije
je on 10 cm?
Jasno mi je da je izmedju njega i susjeda zid i da on stvara taj razmak, ali
kako je to onda prije bilo da se to ne vidi?
Da li je mozda ovaj novi prozor pre malo izbacen prema van, ili? U cemu je
problem?
Cinjenica je da su stari prozori djelovali kao da tog razmaka nema , a ovdje
je sad taj razmak vrlo upadljiv.
--
pozdrav pero

useljeni

Dana Fri, 13 Jul 2007 09:50:15 +0200, Marin Bralić napisao/la je:

> [...]
>pola je jednostavno pala i zbuka, spalete su potrgane. Al nisu za to krivi

vidis moja zgrada je sigurno starija od te i imao sam starije prozore
koji su bili zasarafljeni i prikucani na dascani okvir koji je opet
bio svacim pirkucan u zid. sam sam skidao prozore (uz malu pomoc kuma)
i nista nisam ostetio. alat je bio: pajser, cekic, pila, srafciger.
kad smo zavrsili sve sam fino pocistio i usisao i najmanju mrvicu
zbuke. al kad su mi dosli majstori sa prozorima odma su mi odbili
jednu spaletu (nutarnju, jer su krivo izmjerili prozore) i htjeli su i
vanjsku. onda sam im rekao da u tom slucaju mogu slobono odnijeti taj
prozor i napraviti manji. tad su se stvarno potrudili i uglavili ga
kako spada. jer im je to manji posao nego da nose prozore nazad i
slusaju sefa kako im sere.

useljeni

Dana Fri, 13 Jul 2007 12:28:39 +0200, staklarstvo napisao/la je:

>Nema razmaka izmedu prozora i zida nego samo razmaka izmedu dva prozora

hm, zasto niste odmah ubacili profil za prosirenje i spojili ta dva
prozora kako su i stari bili ili jednostavno dozidali taj zid
siporeksom i onda stavili prozore kako spada?

staklarstvo

> [...]
> problem?
> Cinjenica je da su stari prozori djelovali kao da tog razmaka nema , a

Vrlo lednostavno stari prozori nisu imali roletnu a novi imaju. Kutija sa
roletnu je veličine 20x20 cm i moze se staviti samo do unutarnjeg zida tj
nemoze se napraviti prozor siri nego sto je unutarnja sirine i time nastane
razmak izmedu drugog prozora za sirinu zida.

Ovaj prozor koji je dalje na slice je prije ugradivan i izbacen je prema van
i nije u ravnini sa ovim drugim prozorima

staklarstvo

"useljeni" <usel...@uvinkovce.hr> wrote in message

Vec sam u par postova prije rekao da spoj tj. taj razmak izmesu prozora nije
napavljen kako treba i da cemo pocetkom iduceg tjedna rijesiti i napraviti
kako spada.

staklarstvo

> slusaju sefa kako im seru

Svaka zgrada i stolarija je za sebe. Meni nije u interesu da dodjem nekome u
stan i ostetim ga, ali u nekim situacijama je to neizbjeľno

pero

"staklarstvo" <staklarst...@sk.t-com.hr> je napisao u poruci
interesnoj grupi:f77m1k$klo$1...@ss408.t-com.hr...

> [...]
> nemoze se napraviti prozor siri nego sto je unutarnja sirine i time
> nastane razmak izmedu drugog prozora za sirinu zida.

Shvacam. :)

> [...]
>nije
>napavljen kako treba i da cemo pocetkom iduceg tjedna rijesiti i napraviti

I ovo shvacam. :)
Jer upravo sam setajuci , gledala prozore , i vidjela nesto slicno ( u
zgradi istoj kao moja) , gdje je jedan prozor za spajzu i kuhinju, iako su
to dvije prostorije i na pvc stolariji se taj razmak vidi , ali je
napravljen tako da je ta lajsna nekako ispod stokova od prozora , ne znam ,
uglavnom izgleda sasvim solidno.
--
pozdrav pero

pero

"Kenny" <and...@seronja.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:MPG.21015bc1a...@news.iskon.hr...

> Imao sam isti zahvati kao i ti pa mogu potvrditi ovaj dio sa zbukom,

Meni je nakon montaze jednog prozora, iznad njega ostla rupa cijelom sirinom
, cca 30 cm visoka i isto toliko duboka.
Poispadali su nekakvi crepovi (koji su tu ne znam sto radili) i svasta jos,
ali poslije sam to sama nekako pokrpala. Istina sad tu ne mogu nista
userafiti , jer nije napravljano kako spada, a bas bih htjela staviti
policu. (imam pitanje, ali o tome drugom prilikom)
Ali izgleda ok.
Mene kod toga najvise muci onaj vanjski dio, jer nutarnji nekako mogu i
sama, ali kad odpadne zbuka iz vana, to niti znam raditi, niti mogu, a i
frka bi me bilo naginjati se kroz prozor. :)
--
pozdrav pero

Hakuna Matata

Meni je SS radilo stolariju.

-dečki doąli u minutu po dogovorenom terminu.

-kad sam pitao kako treba pripremiti stan za montaľu/demontaľu (na ganc
novom parketu), rekli su mi da samo pod prozore metnem malo najlona. HAHAHA
svejedno sam postavio kartone i tapisone, čak i lesonite po svemu gdje je
trebalo hodati, po gotovo čitavom stanu. Dečki su svejedno prozore u jednoj
sobi htjeli odloľiti na goli parket. Oko sokolovo ih je na vrijeme
spriječilo. :)

-demontaľa obavljena samo pajserom i pilom i stvarno nije bilo previąe
nereda, ali da su prod prozorima bili samo najloni, parket bi bio uniąten.

-montaľa obavljena relativno brzo i dečki su za sobom ostavili stvarno samo
minimalni nered nakon takve vrste posla.

BISERI
Tip koji je radio demontaľu (ostala dvojica su uglavnom bili za
donesi-odnesi poslove, bio je vrlo lak na pajseru. Najmanji biser je to ąto
je demontirao limene klupčice koje bi mogle pasati i na montirane prozore.
Puno veći biser je bio to ąto je hio razvaliti mramornu klupčicu pod jednim
od prozora uz obrazloľenje da u suprotnom neće stati prozor. Rekoh mu neka
pričeka do montaľe, da se to lako razvali kasnije. Na kraju je taj prozor
savrąeno sjeo na tu klupčicu (jer je uostalom tako i mjereno). Najbolji
biser je bio ąto je na terasi htio skinuti red i pol ploča koje kao smetaju
za montaľu. Nisam to dopustio i ispalo je da se vrata sasvim dobro mogu
montirati i bez demoliranja terase. Inače je sve dobro postavljeno,
uravnoteľeno , prozori se sami ne otvaraju/zatvaraju, sve je relativno dobro
zapunjeno. Imao sam nekoliko upita i zahtjeva za popravljanjem nekih
sitnica, odgovor gazde je bio 'evo sutra to ja osobno dolazim popraviti'.
Nakon nekog vremena sam odustao od zivkanja. To je ąto se tiče montaľera....
©to se tiče samih prozora, imao sam jedan koji se otvara na kip (panti su
dolje, a otvara se gornji dio). Stari prozor koji su skidali imao je dvije
ručke sa strane na normalnoj visini. SS su na novom prozoru stavili samo
jednu ručku i to gore - pogađate da je ta sad na visini od 2,40 i da se ne
moľe otvoriti bez ljestvi. Naravno da je nakon upita odgovor bio 'da to tako
mora biti'.
Joą jedna stvar koje ne utječe toliko na funkcionalnost, ali prilično
iritira su one njihove reklamne markice na svim ručkama koje su se olabavile
u roku odmah i naravno da ih treba zalijepiti...

SUMA SUMARUM
Za izmjenu stolarije prikupio sam 5 ponuda i SS je od sljedeće najjeftinije
bilo jeftinije cca 30%. Ako uzmemo da se od kvalitetno-brzo-jeftino moľe
izabrati bilo koje dvoje i s obzirom da je cijeli iznos plaćen unaprijed,
smatram da je posao pristojno odrađen. Preporučio bih ih i drugima, ali kao
sa svakim majstorom, treba glumiti 'oko sokolovo' da ne bi bilo 'kutak za
sporni trenutak'. :)

Kod prijatelja su radili izmjenu na cijeloj kući i nekoliko puta ih je
vraćao jer su donijelu krive prozore, nemali dovoljno vremena i sl. Plus ąto
čujem da viąe nisu tako izrazito povoljni.

--
A ko mene pita jel hocu internet?

suchyh

Jučer je došao majstor i popravio je sve razmake između okvira
prozora.
Moram reći da sam zadovoljan s načinom kako je to izveo i napokon je
posao gotov i ugrađeni prozori izgledaju tako kako spada.

Evo ovdje se vide izvedeni radovi.
Mjesto gdje je bio razmak između okvira 5cm
http://img457.imageshack.us/img457/1628/2868608nr1.jpg

detalj, fuga silikonizirana
http://img457.imageshack.us/img457/9345/2868609ue2.jpg

Mjesto veze sa susjedovim prozorom
http://img529.imageshack.us/img529/1020/2868610qv5.jpg

Hynek

Message has been deleted

pero

"suchyh" <suc...@gmail.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:1184681308.5...@d30g2000prg.googlegroups.com...

Ju er je dosao majstor iz Staklarstva Sisak i popravio je razmake
izme u okvira prozora.
Moram re i da sam zadovoljan s na inom kako je to izveo i napokon je
posao gotov i prozori izgledaju kako spada.

Dobro, dobro, pa vidimo, ne moras sad pretjerivati...:)

Super da je sve dobro ispalo.
Nadam se da ce i kod mene. :) Ja istina imam samo jedan prozor za napraviti
(mislim , imam vise prozora , ali samo bi jednog mijenjala) , pa tu valjda
nece biti nekog problema.

A sto je bilo s onih 10%?
--
pozdrav pero

Message has been deleted

pero

"suchyh" <suc...@gmail.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:1184681789....@z28g2000prd.googlegroups.com...

Ju er je dosao majstor i popravio je sve razmake izme u okvira

prozora.
Moram re i da sam zadovoljan s na inom kako je to izveo i napokon je
posao gotov i prozori izgledaju kako spada.

Izgleda da si stvarno jako zadovoljan. :)
--
pozdrav pero

im...@hi.t-com.hr

sve kužim, al da se pla a 90% unaprijed a da nisi vidio proizvod, to
nema nigdje.. ak neki traže 100%..
ovi de ki koji e mi vjerojatno ugra ivat ostalo, pare e vidjet na
kraju, a prije ugradnje još u pregledat prozore, dal sve štima..
mislim 90% avans..
to je strašno..
ajd da se radi o 2-3000 kn, ali o 20-30 000, pa treba to zaradit...

staklarstvo

<im...@hi.t-com.hr> wrote in message
sve kuzim, al da se pla a 90% unaprijed a da nisi vidio proizvod, to
nema nigdje.. ak neki traze 100%..

ovi de ki koji e mi vjerojatno ugra ivat ostalo, pare e vidjet na
kraju, a prije ugradnje jos u pregledat prozore, dal sve stima..
mislim 90% avans..
to je strasno..

ajd da se radi o 2-3000 kn, ali o 20-30 000, pa treba to zaradit...

postoji masa drugih firmi koje traze 90% prije montaze nismo mi to izmislili

Redeemer

[...]

ja nisam nista morao platiti unaprijed nego kada je sve bilo gotovo i
namontirano, zaboravio sam kako se zove firma

im...@hi.t-com.hr

ma neznam ono kome se pla a unaprijed..?
ve ina radi na 50% avansa..
90% je preloše..
nema ništa, dobiješ 10% najviše 20, ostalo kad je gotovo..
to je objesno..

Cooler

<im...@hi.t-com.hr> wrote in message...

>ma neznam ono kome se pla a unaprijed..?
>ve ina radi na 50% avansa..
>90% je prelose..
>nema nista, dobijes 10% najvise 20, ostalo kad je gotovo..
>to je objesno..

i staklarstvo sisak je radilo sa 50% avansa do pocetka godine.
pretpostavljam da je prevelika frka fusariti za 50%, ipak su to veliki
iznosi. za gubitak 10% ukupnog iznosa i nije strasno lose raditi, ne gubi se
puno ;)

im...@hi.t-com.hr

mislim da se jako fuša u doma oj proizvodnji, jer prozivo a i žele im
više zaraditi..
ali osiguravati se na taj na in da ugovorom kupac plati 90% proizvoda
prije nego si ga vidio, to je užas..
ajde još 50% ide..

staklarstvo

On 24 srp, 07:58, "Cooler" <ne...@mail.com> wrote:

> [...]
> pretpostavljam da je prevelika frka fusariti za 50%, ipak su to veliki
> iznosi. za gubitak 10% ukupnog iznosa i nije strasno lose raditi, ne gubi

mislim da se jako fusa u doma oj proizvodnji, jer prozivo a i zele im
vise zaraditi..

ali osiguravati se na taj na in da ugovorom kupac plati 90% proizvoda

prije nego si ga vidio, to je uzas..
ajde jos 50% ide..

Ajmo ovako sta se desava ako ja uzmem 50% avansa dodjem na montazu, sve
odradim kako treba i kupac kaze da ce mi platit kroz 2 mjeseca da sad nema
novaca ili jos gore nema uopce pa me zavlaci par mjeseci?

t.

"staklarstvo" <staklarst...@sk.t-com.hr> je napisao u poruci
interesnoj grupi:f87d4d$2ko$1...@ss408.t-com.hr...

U potpunosti shvaćam vaą problem,ali to je rizik posla.Naľalost legalni
načini prisilne naplate kod nas ne funkcioniraju kako treba.No opet,ne znam
tko uzima 90% unaprijed za bilo kakav posao.

staklarstvo

> [...]
> znam
> tko uzima 90% unaprijed za bilo kakav posao.

Ja znam dosta firmi koje tako rade.

im...@hi.t-com.hr

On 25 srp, 13:45, "staklarstvo" <staklarstvo.niko...@sk.t-com.hr>
wrote:

znam da je ovako jednostavnije, ali stvara nepovjerljivost..
i ja sam majstor, radio sam po radionama, ako netko nije imao za
platit, auto je stajao dok nije donio novce..
ne kažem da je to u slu aju stolarije jednako, ali neplatišama bi isti
dan demontirao prozore i i ponovno montirao kad skupe novce..
tada nebi bilo izgovora, tipa:
platit u za 2 mjeseca i sli no..
skupili bi oni kad bi vidli da odšarafljujem prozore i režem skalpelom
pur pjenu..
a ostraju im rupe na zidu..
da vidiš kak bi skupili novac..

staklarstvo

znam da je ovako jednostavnije, ali stvara nepovjerljivost..
i ja sam majstor, radio sam po radionama, ako netko nije imao za
platit, auto je stajao dok nije donio novce..

ne kazem da je to u slu aju stolarije jednako, ali neplatisama bi isti

dan demontirao prozore i i ponovno montirao kad skupe novce..
tada nebi bilo izgovora, tipa:
platit u za 2 mjeseca i sli no..

skupili bi oni kad bi vidli da odsarafljujem prozore i rezem skalpelom

pur pjenu..
a ostraju im rupe na zidu..

da vidis kak bi skupili novac..

je super bas mi to treba, kud gubim vrijeme na skidanje prozora, kud se jos
moram svadjat sa ljudima, kud mi ostaju prozori koji nece nigdje drugdje
pasat.

im...@hi.t-com.hr

On 25 srp, 18:33, "staklarstvo" <staklarstvo.niko...@sk.t-com.hr>
wrote:

kužim te..
al ne kužim kak mogu postojat ljudi koji naruče prozore za 10-20 000
kn i onda nemaju novaca za platit..
pa unaprijed se pripremi za to, digni kredu, bilo što..
mislim nevjerojatni su ljudi..
kužim ja zakaj tolki avans, jer kod nas drukčije ne ide..
recimo Sencon traži 100% avans.. 30+70%..

pask...@gmail.com

Čudno. Ja imam vrlo pozitivna iskustva. Radili mi stolariju u čitavom stanu s time da mi je jedna čitava stijenaka od 7 metara u staklu od plafona do poda.
Dapače preporučila ih drugima i oni također zadovoljni.
Ne nalazim sličnosti u niti jednoj stavci što si napisala.

Ali to je moje iskustvo.

printdiz

Tko tu kome i koga.....????

<pask...@gmail.com> wrote in message
[...]
Ne nalazim sličnosti u niti jednoj stavci ąto si napisala.

Mario

Još jedno loše iskustvo sa Staklarstvom Sisak.
Kriva izmjera. Kašnjenje s isporukom cca. 2 mjeseca. Reklamacije.
Bezbroj poziva, bezbroj obećanja i laganja. Tri puta uzimao godišnji da prisustvujem montaži - tri puta se nisu pojavili.
Na kraju je završilo s tim da sam im rekao ako ne dođu do određenog dana da ne moraju ni dolaziti jer kupujem novu stolariju a s njima idem na sud. To je bilo zato jer su drugi dogovoreni majstori čekali da se ugradi stolarija do kraja da oni mogu završit špalete i gletanje unutarnjeg prostora.
Taj dan su se pojavili.
Moj grijeh je što sam avansirao 100% radi popusta od 5%.. Nikad više s njima..

ogledalce

Ja imam neugodno iskustvo vezano uz obično ogledalo.
Kod njih sam naručio ogledalo 100x70 sa fazetama koje se naplaćuju 25 kn po metru (ukupno 250 kn). Što se tiće roka izrade bilo je sve u redu, međutim kada sam ogledalo donio kući, vidio sam da fazete (to je onaj kosi rub) baš i nisu ravne, odnosno nakon nekih 70 cm fazeta zavija u stranu, pa se opet vraća u ravninu i tako na tri mjesta. Reklamirah nakon par dana i tamo mi rekoše da u procesu izrade fazeta nema ljudskog faktora odnosno da sve odrađuje stroj koji eto ne može drugačije. Svaka čast, nisu me zavlačili, te su mi odmah vratili novac.

Kada sam to spomenuo ocu, reako mi je da je to isto staklarstvo gdje smo imali proglem s zamjenom ogledala na vratima ormara iz spavaće sobe. Naime, prije nekoliko godina, kada je moj otac ostavio nova vrata od ormara spavaće sobe, na kojima je puklo 1 od 4 ogledala. Bilo je hladno i vlažno vrijeme, te ga je iznenadilo što su mu gospoda u Staklarstvu rekla da vrata od ormara ostavi ispred poslovnog prostora, a oni će ga kasnije unijeti unutra gdje će promjeniti ogledalo (40x40 cm). Ipak, otac je čovjek s iskustvom pa je vrata umjesto na pokazano mjesto, stavio 2 metra u stranu (odmah do njihovih ulaznih vrata) tako da su bila ipak malo pod krovom. Kako je preko noći ipak zasniježilo (ne zanam da li se radi o istoj noći ili tek sljedeća noć), otac je prolazio autom i vidio kako su vrata od ormara nove spavaće sobe (ogledalo nam je puklo prilikom montaže)još uvijek vani izložena vlagi (riječ je o iverici), pa je ipak se vratio kući i uzeo dostavno vozilo s kojim je vrata bez pitanja odvezao kući. Ekipa iz staklarstva nije se udostojila niti proviriti nos iz poslovnice, a kamo li se ispričati. Genijalna praksa. Ne znam koliko bi snijega bilo na vratima da ih je otac ostavio ostavio tamo gdje su mu pokazali i tko bi nadokandio štetu jer bi se iverica u dodiru s vodom napuhnula. Mislim da imam negdje i sliku, kad pronađem, stavim..

goranas...@gmail.com

Također imam vrlo loše iskustvo sa ovom tvrtkom. Rok montaže stolarije nije ispoštovan - 30 dana kašnjenja. Sama montaža je izvedena sa nekoliko problema - jedno puknuto staklo, jedna roleta nije funkcionalna. Montažu klupica još uvijek čekam. Uglavnom sve to traje već 6 mjeseci. Njihov odgovor je uglavnom "Javit ćemo vam se"...

Svakako izbjegavati poslovanje sa ovom tvrtkom.

tsunam...@gmail.com

E bok ljudi,ja se idem dati u ovu avanturu i biti novi lik u cijeloj ovoj prici.
Ponude i kvalitete mi se čine izvrsnim u usporedi s nekim.
Drugo uskoro placam sve unaprijed 100% gotovine,što za mene znači predati im potpuno povjerenje te očekivati od prodavatelja 100% korektnog posla.
Prema isporuci i kvaliteti posla i materijala.
Kada sam ovo sve citala uhvatio me strah i razocarenje no ujutro sam nazvala par djelatnika te razgovarala s gđom.Marinom koja je majka direktora Vibora.
Obrazlozila sam joj svoju nesigurnist ali i zatrazila "njenu" garanciju da se zauzme kako nebi bila jedna od razocaranih,tim vise što placam uskoro cijeli iznos.
Ja ću ovaj put vjerovati do konačnog i kvalitetnog izvršenja.
Voljela bih ovdje iza 18.02.2019.ostaviti svoje #dobro iskustvo i sve pohvale#.
Ime mi je Marina
Pa živi bili i vidjeli.
P.s.bude li krenulo po zlu imam dobrog odvjetnika.
Nadam se najboljem od
"STAKLARSTVA Sisak"
na uzajamnu radost
I zahvalnost.
Te dobru preporuku za mnoge koji su trazili moj savijet oko novih investicija.

Bruno Babic

On 11.1.2019. 12:25, tsunam...@gmail.com wrote:
> P.s.bude li krenulo po zlu imam dobrog odvjetnika.

Kad vec imas dobrog odvjetnika, zasto ga nebi zamolila da slozi nekakav
jednostavan ugovor u kojemu su jasno definirani uvjeti, rokovi i
eventualni penali. Tako nesto te najvise stiti na sudu, a sve ostalo su
samo price.

Ozbilja tvrtka nema razloga da ne potpise takav jednostavan ugovor,
pogotovo ukoliko trazi placanje unaprijed.

--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?

Šofer

"Bruno Babic" <a@b.c> wrote in message news:q1a0ta$li0$2...@sunce.iskon.hr...
Čim je plaćanje 100% avans, odmah mi je sumnjivo.

---
Ova e-posta je provjerena na viruse Avast protuvirusnim programom.

Mira Ferić