IMT 533 Deluxe - katalog dijelova

M.Zmaj

Bok.

Ima li naka dobra dusa u ovim bespucima interneta katalog dijelova i mozda
instrukcije za popravak traktora IMT 533 Deluxe i da ih je voljan ustupiti?
Ako treba moze i uz sitnu nakandu.

Nasao sam jednog tipa koji prodaje CD sa svim informacijama za IMT
traktore, al em je skup (250kn), em ima vise vrsta traktora na tom CDu, a
ja doma imam 533 deluxe i za njega mi samo treba dokumentacija.
Koliko sam vidio (trazio sam ga izlist CDa) on u biti prodaje CD sa
skeniranim stranicama raznih prirucnika i kataloga.

Naime, djed je umro, a meni ostao na brigu traktor koji je ma srecu jos
uvijek u dobrom stanju... budala nisam si nikad dao truda da nesto naucim
od njega pa mi sada zao. Sad sam ucim servisirat traktor uz pomoc susjeda
kad zapne.

Katalog dijelova bi mi pomogao da kad dodjem u neku trgovinu da odmah znam
sto trebam kupiti, a ne da prodavacu objasnjavam opisno sto mi treba i
testiram njegove zivce :-)

Nazalost, opcija da skinem dio i nosim sa sobom u ducan :-) mi ne
odgovoara.

qwerty

M.Zmaj wrote:

> Katalog dijelova bi mi pomogao da kad dodjem u neku trgovinu da odmah znam
> sto trebam kupiti, a ne da prodavacu objasnjavam opisno sto mi treba i
> testiram njegove zivce :-)

http://www.imttractorparts.com/imt1.htm
pise da je 539 nasljednik 533
http://www.mehagro.net/traktori/IMT%20traktori.htm

Pivek

Nemogu vjerovati da se za srpski traktor dijelovi i manuali trebaju
narucivati iz USA :-(

"qwerty" <qwe...@mail.com> wrote in message

Dubravko

Daj reci jesi li blizu zagreba u svakom ducanu gdje imaju dijelove ima i
katalog za narudzbu, ja ti pitam svog tatu pa imas broj telefona barem dvije
trgovine

"M.Zmaj" <v...@nedam.hr> wrote in message

Ivan Matacic

> Katalog dijelova bi mi pomogao da kad dodjem u neku trgovinu da odmah znam
> sto trebam kupiti, a ne da prodavacu objasnjavam opisno sto mi treba i
> testiram njegove zivce :-)

Uz minimum odrzavanja i uz paznju da bas nesto fizicki ne strgas, to je
nepoderiv stroj. Ne znam sto ti se moze pokvariti na njemu :)

--
www.elektronka.com

Bing

Pozdrav, ja sam svojevremeno kupio taj CD sa skeniranim prirucnicima i
katalozima, ako ga pronadem mogu ti ga kopirati ili poslati Jumbo mailom
"M.Zmaj" <v...@nedam.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:10wqw40qgm6cn.3x7zc5cjjxnm$.dlg@40tude.net...

. Ne znam sto ti se moze pokvariti na njemu :)

Ako se s njime radi dosta toga...

Opus Dei

Bing wrote:
> Pozdrav, ja sam svojevremeno kupio taj CD sa skeniranim prirucnicima i
> katalozima, ako ga pronadem mogu ti ga kopirati ili poslati Jumbo mailom

Bilo bi najbolje da ga bacis na neki servis tipa rapidshare da ga mogu
svi preuzeti. Ima jos zainteresiranih.

Korisnicki prirucnik za motore M33 i M34 se nalazi:
http://rapidshare.com/files/139063896/M33_upute.pdf.zip.html
Nema pass.

--
--------------
Od rada nitko nije umro.

M.Zmaj

Ne moraju. Djelova ima kod nas, ima puno trgovina koje ih prodaju.... hm
mozda da pitam u nekoj trgovini ak imaju katalog djelova.

M.Zmaj

Vidio sam te stranice.
Al ak si pogledao i tamo se sve placa, bolje mi onda uzet od ovog naseg sve
zivo za 250kn pa mogu servis otvoriti u fusu :-))))

A susjed mi ima 539 pa sam i vidio da su slicni, al nisu skroz. Vjerojatno
kljucni djelovi jesu.

M.Zmaj

On Tue, 24 Mar 2009 19:25:07 +0100, Dubravko wrote:

> Daj reci jesi li blizu zagreba u svakom ducanu gdje imaju dijelove ima i
> katalog za narudzbu, ja ti pitam svog tatu pa imas broj telefona barem dvije
> trgovine

Jesam.
Bio sam u subotu u Auto-poljostroju na sveticama, al mi nije u tom trenutku
palo napamet da pitam za katalog dijelova.

M.Zmaj

On Tue, 24 Mar 2009 20:09:37 +0100, Bing wrote:

> Pozdrav, ja sam svojevremeno kupio taj CD sa skeniranim prirucnicima i
> katalozima, ako ga pronadem mogu ti ga kopirati ili poslati Jumbo mailom

Ajde pogledaj dali ga imas pa se mozemo dogovoriti za isporuku.
Hvala! Javit cu ti se na mail.

Bing

Pozdrav svima, potrazit cu ga tijekom dana, samo ne znam kako se to stavlja
na rapidshare. Mozda da ga posaljem jumbo mailom nekom tko zna to postavit
pa da si ga onda skinu oni koji su zainteresirani.

"M.Zmaj" <v...@nedam.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:1s8qinj2jwyla.b...@40tude.net...

Iver

Stavi i za 533 i 539 ako imaš, hvala unaprijed

nepoznat

i ostavi link :-)

rolly

Ja skinuo katalog 533/ 539 na poljoprivrednom forumu

Bing

Nasao sam CD sutra ga saljem M.Zmaju pa neka ga on stavi na rapidshare, meni
to ne polazi za rukom, ne prihvaca mi citavu mapu vec trazi da uploadam
jedan po jedan .jpg fajl. Pozdrav svima

qwerty

evo sa poljoprivrednog foruma:
http://www.box.net/shared/6t43u49kw8

M.Zmaj

On Thu, 26 Mar 2009 08:05:45 +0100, qwerty wrote:

> evo sa poljoprivrednog foruma:
> http://www.box.net/shared/6t43u49kw8

Bok.

Sorry nije me bilo par dana na netu.

Danas cu, pretpostavljam, dobiti postom CD od Binga pa vam sutra negdje
uploadam iso image ili zipanu datoteku (vidjet cu kad dobijem sto i kako).

Veliko hvala Bingu sto je imao volje zaprzit CD i poslat mi ga postom!

Qwerty, hvala na ovom linku. Upravo skidam.
Usporedit cu to sa dokumnetacijom koja je na CDu i javim vam ovdje jel isto
ili nije.

Pozdrav!

M.Zmaj

Bok.

Evo napokon sam stavio CD na internet. Stavio sam 5 file koliko ima
direktorija na CDu jer nisam mogao uploadat cijeli CD odjednom iz firme
zbog odredjenih lokalnih ogranicenja na veklicnu fajle kod uploada.

Ovo je sve sto ima na CDu, oko 100MB zajedno.

533 - http://jumbo.iskon.hr/dl/139fez1kjbxjt31e/
539 - http://jumbo.iskon.hr/dl/15ct7mta831jt31h/
540,542,545,549 - http://jumbo.iskon.hr/dl/17739hxn8c9jt31i/
558,560 - http://jumbo.iskon.hr/dl/15moof0pzzmjt31k/
560, 567 - http://jumbo.iskon.hr/dl/16fj0ap94n6jt31m/

Mogao sam stavit sve na rapidshare, ali rapid share ima ogranicenje na 10
downloada, dok je na jumbu moguce 20. Na jumbu su linkovi doatupni
slijedecih 10 dana.

Ako netko zakasni, mogu ponovit upload, ako zelite i na rapidshare.

Isto tako, ako je nekome problem skinut fajlove, mogu mu poslat postom
kopirani CD (kao sto je meni napravio Bing. Posto Bing nije htio da mu dam
lovu za troskove, onda je to najmanje sto ja mogu uciniti za nekog drugog.
Hvala Bing!)

Ne stavljam pravu mail adresu nikad na njuze, al ako me trebate samo se tu
javite pa cemo se vec dogovoriti.

pozdrav,
Mario

Opus Dei

M.Zmaj wrote:
> [...]
> zbog odredjenih lokalnih ogranicenja na veklicnu fajle kod uploada.
>
> Ovo je sve sto ima na CDu, oko 100MB zajedno.

Hvala.

qwerty

M.Zmaj wrote:
> Bok.
>
> Evo napokon sam stavio CD na internet.

hvala!

marko.d...@gmail.com

On Apr 1, 12:44 pm, "M.Zmaj" <v...@nedam.hr> wrote:
> [...]
> zbog odredjenih lokalnih ogranicenja na veklicnu fajle kod uploada.
>
> Ovo je sve sto ima na CDu, oko 100MB zajedno.

mrtvi linkovi, ima tko da mi senda na email? Hvala

qwerty

On Thu, 21 May 2009 06:14:06 -0700 (PDT), marko.d...@gmail.com wrote:

> mrtvi linkovi, ima tko da mi senda na email? Hvala

a ovi?
http://www.box.net/shared/6t43u49kw8

marko.d...@gmail.com

On May 22, 7:46 am, qwerty <nedam...@mail.com> wrote:

> a ovi?http://www.box.net/shared/6t43u49kw8

Da, te imam za IMT 533-539, zanima me od 540 - 567

qwerty

jgelem...@gmail.com

Bok možeš Li i meni poslati katalog 533 stvarno mi treba hvala unaprjed

danij...@gmail.com

qwerty

croatianrod...@gmail.com

Kakav spas!

Ja sam voljan platit pivu ili rakiju za sve ovo.
Borim se sa tim već neko vrijeme, ali nikako da nađem kvalitetne kataloge...

Možemo li se nekako dogovoriti da pokupim te CD-e ili da ponoviš upload?

Hvala puno unaprijed!

l.kle...@gmail.com

Pozdrav jel bi mogli opet objavit ili da mi posaljete na whats up ili bilo kako