kotao za rakiju

Raven

pozdrav, igrom slucaja je do mene dosla bacva od pive za tocenje
prva ideja je bila napraviti kotlic za gulasa i ostalo :) (to sam vidio vec
u par navrata), ali bacva je od 50 litara i prevelika je za tako nesto
(toliko nebih kuhao ni za svatove :D)

onda su mi pojedinci bacili bubu u uho kako bi od te bacve mogao napraviti
kotao za rakiju
dali je netko radio, ima neke fotke toga, ideje, prijedloge, savjete... :)

svaki komentar na temu dobrodorao

unaprijed hvala svima

--
Raven
remove NOSPAM from mail

Briglja

Kotlovi za rakiju su svi redom bakreni, a te bačve za pivu su
aluminijske. To nebu išlo.

Mika

"Raven" <rave...@hi.t-com.hr> wrote in message

> [...]
> kotao za rakiju
> dali je netko radio, ima neke fotke toga, ideje, prijedloge, savjete... :)

nema logike....pijacu mozes lako kupiti, kakvu god pozelis, ali kad se u
kanti zamuti srneci...e to ne mozes kupiti nigdje :))
glasam za kotlic :)

btw. nisam zaboravio na one eeprome, samo ih ne mogu pronaci u hrpi
dokumentacije :))

schw...@gmail.com

Islo bu. Te bacve su od inoxa i moze se napraviti kotao za pec rakiju.
Potrazi u googlu neke varijacije na "distillery" tipa how to make ili
home made...
Stovise, nasao sam i uputstva sa slikama kako napraviti kotao od 2
plasticne kante i grijaca akvarija. Mislim da se prek noci dobije
litra rakije.

Matija Bencic

Kazani s rade od bakra jer je savijanje bakrenog lima u
manufakturnoj/primitivnoj proizvodnji lagano.
Kod kazana je komplicirano izraditi poklopac tako da dobro dihta, a pravi
kazani imaju i mjeąač da komina ne bi zagorela. Bojim se da je za početnika
cijela priča pre komplicirana. Rabljeni kazani se mogu naći povoljno.

"Mika" <mik...@post.t-com.hr> wrote in message

Mika

"Matija Bencic" <matija...@zg.t-com.hr> wrote in message

> [...]
> kazani imaju i mjeąač da komina ne bi zagorela. Bojim se da je za
> početnika cijela priča pre komplicirana. Rabljeni kazani se mogu naći

zasto meni odgovaras, pa nisam ja pitao za kotao ?????

Mario Ancurovski

Zašto ne??
Kazan za rakiju je načešće izrađen od bakra jer se bakar lako oblikuje
hladnom deformacijom, lako se letuje (hartletuje) i otporan ne na kiseline i
ostale produkte fermentacije.
Napravit kotao od jedne bačve, neznam, trebo bi imati barem dvije, a po meni
bi najpametnije bačvu iskoristiti za kotlić i spravljanje čobanca. Ako ti je
50 lit puno odreži ga (fino i precizno) popola i dobit ćeš 2 komada, jedino
smisli kako riješit priključak za šlauf-paket , odnosno , izbacit ga i
stavit zakrpu, ili ga zamjeni za 30 litarsku bačvu.
Ja tražim tri 50 litarske bačve jer kanim sagraditi mini-pivovaru i trebam
3 komada, pa ako netko ima nek ponudi, jedini uvjet je da imaju jednake
priključke, mogu bit i malo oštećene (probušene i skalupljene)

"Mario Ancurovski" <mario.an...@ddsv.hr> wrote in message
> Zašto ne??

Zato jer kotao za rakiju MORA biti od bakra (mislim na kapak i dio u kojem
se kuha - ne loziste)neda mi se sada pisat zbog cega, a koga interesira neka
prouci teoriju destilacije.

Sto mislite zasto su svi kupljeni kotlovi od bakra - zbog svojstava
prijenosa topline, a ne lakoce oblikovanje - a kad smo kod oblikovanja
aluminijske bacve ( za pivo) tj aluminij nista nije tezi za obradu, cak
mislim jednostavniji + jeftiniji.....

Ako nisam u pravu neka me netko tko je upuceniji ispravi.

Raven

> nema logike....pijacu mozes lako kupiti, kakvu god pozelis, ali kad se u
> kanti zamuti srneci...e to ne mozes kupiti nigdje :))
> glasam za kotlic :)

hehehe, ma nabavit cu manju bacvu za kotlic (35 litarsku), a ovu bih rado
iskoristio za ovo, nekad davno prije rata sam to imao, ali nazalost ostalo u
kuci u petrinji :(

> btw. nisam zaboravio na one eeprome, samo ih ne mogu pronaci u hrpi
> dokumentacije :))

hehehe, ali ja jesam :)
nema veze, bit ce dana :)

Mika

> hehehe, ma nabavit cu manju bacvu za kotlic (35 litarsku),

mijenjam eeprome za jednu takvu bacvu :)))

hellfire

"b" <b...@b.hr> wrote in message

uz to sto je od bakra ni onaj klobuk nije bez veze onakvog oblika :)

"hellfire" <hell...@net.hr> wrote in message

> "b" <b...@b.hr> wrote in message
>

> uz to sto je od bakra ni onaj klobuk nije bez veze onakvog oblika :)

naravno da nije

Nino

Jel može koji nacrt za pivovaru?

Mario Ancurovski