Google 그룹스는 더 이상 새로운 유즈넷 게시물 또는 구독을 지원하지 않습니다. 과거의 콘텐츠는 계속 볼 수 있습니다.

kako da se rijesim puha?

조회수 17,703회
읽지 않은 첫 메시지로 건너뛰기

yelo

읽지 않음,
2008. 8. 23. 오전 8:21:0108. 8. 23.
받는사람
Na tavanu kuce mi se pojavil puh (ili vise njih). Uzasno su glasni nocu, ne
boje se ni lupanja ni nicega. Inace pojavili su se u meduprostoru krova
(Ispod crijepa je folija, pa staklena vuna, pa folija i nesto popud brodskog
poda) A ispod toga moja soba :-( U tom meduprostoru su mi se nastanili.
Kolko citam po netu - mlade dobivaju u kolovozu, pa je vjerojatno sad to to.
Pretpostavljam da budu jos i glasniji dok mladi narastu. Cilj mi ih je
preseliti/otjerati (imam drveni skedanj, nek tamo lupaju kolko hocu :-)
Stavil sam jednu zamku (princip je da kad uzme sjemenku da mu se zatvore
vrata zamke da ga odnesem van) ali ne pali :-(
Trovanje isto tako ne dolazi u obzir.

Hvala na eventualnim odgovorima. Pozdrav

Mali Maleni

읽지 않음,
2008. 8. 23. 오후 12:15:2808. 8. 23.
받는사람
yelo pretended :

nazalost, napatiti ces se...
mi smo se familije puhova rjesavali dosta dugo (cit. par godina)...
sto se zamki tice, nemoj sjemenke, probaj sa jabukom (na to idu ko
mutavi), ali svejedno ces nekako morati doci do "gnijezda", odnosno do
stanista, jer ako imaju mlade a ti copis mamu i tatu i otfuras ih na
neko dalje mjesto, bit ce mladi bye-bye... pa kad to pocne fino
mirisati :(
jos u medjuvremenu moras nekako zatvoriti pristup tom medjuprostoru -
tanka metalna mrezica npr - plasticnu progrizu
zatvaraj svaku malu rupicu jer se provlace kroz nemoguce prostore
One nazovi to ultrazvucne aparate ni ne pokusavaj, to ih vise privlaci
nego tjera
nemoj ih seliti tako blizu kuce, samo ce ti se vratiti, nego fino u
auto i na drugi kraj grada/sume/mjesta/naselja i/ili koacije po izboru

--
T'dr'duzk b'hazg t't!
Oh Shit!!!! Did I just say that???

*tHe_BoSs*

읽지 않음,
2008. 8. 23. 오후 1:10:1908. 8. 23.
받는사람

Jel se to ne moze potrovat nekim plinom pa izvadit ? Ono, rjesavat se gamadi
par godina, nekako mi to zvuci nevjerojatnim...

yelo

읽지 않음,
2008. 8. 24. 오전 3:43:5008. 8. 24.
받는사람
Nije ih problem potrovati. PRoblem ih je izvaditi... :-(
Moram ili raskrivati kucu, ili trgati brodski pod... Nijedno od toga me ne
privlaci...
A i zao mi je te zivotinjice ubijati (bar zasad dok jos nisu prebucni)
Znaci onda jabuka :-) budem probal to staviti u mamac :-)

Hvala, pozdrav

"*tHe_BoSs*" <MAKNI_OVO_...@gmail.com> wrote in message

Busha

읽지 않음,
2008. 8. 24. 오전 6:03:2008. 8. 24.
받는사람

yelo wrote:
> [...]
> A i zao mi je te zivotinjice ubijati (bar zasad dok jos nisu prebucni)
> Znaci onda jabuka :-) budem probal to staviti u mamac :-)

Pa mislim da ti je lakse poskidati crijepove, to ne treba dugo i necim ih
povadit van...

Cobra

읽지 않음,
2008. 8. 24. 오전 6:02:3108. 8. 24.
받는사람

"yelo" <vlo...@yahoo.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:48b1...@news.novi-net.net...
* Pazi da ih ne hvataą golim rukama , imaju 2 zuba gornji poluokrugli kao
potkova donji ravan, kad ugrize ne puąta; pozitivno je ąta je puh čist pa ti
rana brzo zaraste ..sretno

Mika

읽지 않음,
2008. 8. 24. 오전 6:06:0108. 8. 24.
받는사람

"Busha" <MAKNI_OV...@gmail.com> wrote in message

imam isti problem, i nisam ni mislio da je puh...padao mi je na pamet stakor
kojeg nikako nisam vidio, i vjeverica koja ima peteroclanu obitelj vec
godinama na stablu pored vikse.....
jos veci problem je sto imam limene ploce na krovu pa skidanje bas i nije
opcija :)

yelo

읽지 않음,
2008. 8. 24. 오전 7:02:2008. 8. 24.
받는사람
Nisam bas siguran kolko bi mi se dali uhvatiti :-) Znam da ako i otkrijem
kucu da nebudu stajali na mjestu i cekali me da ih pohvatam :-)
A isto tako imam na dijelu kuce limove ispod crijepa. Tak da bi onda moral
otkrivati, skidati limove i parati foliju...

"Busha" <MAKNI_OV...@gmail.com> wrote in message

Mali Maleni

읽지 않음,
2008. 8. 24. 오전 9:43:0408. 8. 24.
받는사람
*tHe_BoSs* expressed precisely :

> Jel se to ne moze potrovat nekim plinom pa izvadit ? Ono, rjesavat se gamadi
> par godina, nekako mi to zvuci nevjerojatnim...

meni je to bilo na viksi, a i nisam siguran koji bi to plin bio... a
dalje, kako bi ih nasao nakon sto bi kapnuli? mi smo radili kasnije
rekonstrukciju krova i tavana, i nalazili im spavaonice na nemogucim
mjestima (stare buce, krovna izolacija, na spoju rogova itd)
a uporni su za popi*dit...

Mali Maleni

읽지 않음,
2008. 8. 24. 오전 9:45:5108. 8. 24.
받는사람
yelo explained on 24.8.2008 :

> [...]
> A i zao mi je te zivotinjice ubijati (bar zasad dok jos nisu prebucni)
> Znaci onda jabuka :-) budem probal to staviti u mamac :-)

i zaboravio reci... ona ljepila raznorazna isto ne pomazu... ako mu se
slucajno rep uhvati na to, frajer se odsece skupa s tim i jos razmaze
to ljepilo po citavom tavanu :(

Hrvoje Aras

읽지 않음,
2008. 8. 24. 오전 10:29:1708. 8. 24.
받는사람

"yelo" <vlo...@yahoo.com> wrote in message

> [...]
> A isto tako imam na dijelu kuce limove ispod crijepa. Tak da bi onda
> moral otkrivati, skidati limove i parati foliju...

probaj one ultrazvucne tjerace za miseve,krtice...

kreiraj jedan sweep od par stotina Hz do 20KHz
pa im stavi neka "sviri" dok nema nikoga doma.
ako to izdrze svaka im cast.

pozdrav hrvoje

martin...@gmail.com

읽지 않음,
2013. 5. 18. 오후 4:12:2713. 5. 18.
받는사람
Puhove mozete oterati dimom. Paziti, narcno da nesto ne zapalite. Popeti se na krov i zapaliti nesto sto teze gori a stvara dim.

martin...@gmail.com

읽지 않음,
2013. 5. 18. 오후 4:12:4313. 5. 18.
받는사람
Dana subota, 23. kolovoza 2008. 14:21:01 UTC+2, korisnik yelo napisao je:

Milica Martinovic

읽지 않음,
2013. 5. 18. 오후 4:15:3013. 5. 18.
받는사람
Dana subota, 23. kolovoza 2008. 14:21:01 UTC+2, korisnik yelo napisao je:
Puha mozete oterati dimom!

Milica Martinovic

읽지 않음,
2013. 5. 18. 오후 4:15:5013. 5. 18.
받는사람
Dana subota, 23. kolovoza 2008. 14:21:01 UTC+2, korisnik yelo napisao je:

Milica Martinovic

읽지 않음,
2013. 5. 18. 오후 4:16:2913. 5. 18.
받는사람
Dana subota, 23. kolovoza 2008. 14:21:01 UTC+2, korisnik yelo napisao je:
Puha oterati dimom

oldtimer

읽지 않음,
2013. 5. 20. 오후 2:06:0813. 5. 20.
받는사람
Hoce li korisnik napisati da li se konacno rijesio tog puha ;/

Drug Mile

읽지 않음,
2013. 5. 21. 오전 3:22:4213. 5. 21.
받는사람

> Hoce li korisnik napisati da li se konacno rijesio tog puha ;/

Milica izgleda cekala 5 godina s odgovorom, i sad ce mu svaki dan pisati dok
ne odgovori :)

dajana...@gmail.com

읽지 않음,
2014. 6. 26. 오전 5:13:5914. 6. 26.
받는사람
Dana subota, 23. kolovoza 2008. 14:21:01 UTC+2, korisnik yelo napisao je:

the graduate

읽지 않음,
2014. 6. 26. 오전 5:25:5614. 6. 26.
받는사람
<dajana...@gmail.com> wrote in message

-cut-

kad si vec digao 6 godina stari post, mogao si i odgovoriti covjeku, mozda
jos ceka odgovor :D

aleksandar...@gmail.com

읽지 않음,
2015. 4. 10. 오전 11:12:5415. 4. 10.
받는사람
hahaha i ja imam od pre godinu dana ispred kuce u gomili starih isecenih drva.nemam pojma odakle su dosli,ali sezonski su aktivni,neznam u kojim tacno mesecima,ali nocu vriste kao lisice.vriste neko kratko vreme,pa se smire,ne smetaju mi.slatke zivotinje.u pocetku sam bio ubedjen da su veverice.

jovica.m...@gmail.com

읽지 않음,
2015. 5. 16. 오후 4:29:4915. 5. 16.
받는사람
Moj problem je isti vec dve zime sa pauzom u toku proslog leta. Evo veceras ponovu buka. Spas za jednu noc je - muzika ACDC. Odvrnem zvucnke do daske i ubacim pesmu Thunderstruck i Highway to hell. Nakon toga mogu mirno prespavati noc.

Miro Hungar

읽지 않음,
2015. 5. 20. 오전 7:01:0215. 5. 20.
[...]

Ne znam za AC/DC, ali meni niti na jednu noć nije pomogao vrlo glasan
ponavljajuci zvuk rezanja macke koji je treštao par sati s laptopa.

Joel

읽지 않음,
2015. 5. 20. 오전 9:40:5115. 5. 20.
받는사람
On 20/05/15 12:32, Miro Hungar wrote:
> [...]
>

> Ne znam za AC/DC, ali meni niti na jednu noæ nije pomogao vrlo glasan
> ponavljajuci zvuk rezanja macke koji je tre¹tao par sati s laptopa.

Pravi puh mačku smaže za doručak.

anastano...@gmail.com

읽지 않음,
2016. 2. 16. 오후 1:14:3616. 2. 16.
받는사람
Imam i ja puha...to kopa, skace, urla..iskreno se nadam da nece jos da se razmnozava, jer vise od ivog jednog ne b8h podnela

anastano...@gmail.com

읽지 않음,
2016. 2. 16. 오후 1:14:3816. 2. 16.
받는사람

Cobra

읽지 않음,
2016. 2. 19. 오후 1:28:0116. 2. 19.
받는사람

<anastano...@gmail.com> wrote in message
> Imam i ja puha...to kopa, skace, urla..iskreno se nadam da nece jos da se
> razmnozava, jer vise od ivog jednog ne b8h podnela

* Jednom sam prije par god, odgovarao da napravi kutiju - klopku , uhvati
ga zivog - kao ja i odnese u sumu sto dalje od kuce, ja sam ih nosio samo
preko puta - pocetak sume i nisu se vracali na tavan, cak im znam ostaviti
hrane i navikli se dolaziti jesti jednog mladog sam i slikao s 2 do 3 metra
i nije se dao omesti dok je jeo salatu, jabuke ..

---
Ova e-pošta je provjerena na viruse Avast protuvirusnim programom.

ivan....@hotmail.com

읽지 않음,
2016. 8. 9. 오후 3:36:2116. 8. 9.
받는사람
Kupi zracnu pusku😀

Darko_R

읽지 않음,
2016. 8. 10. 오후 5:01:0216. 8. 10.
받는사람
On 9.8.2016 21:36, ivan....@hotmail.com wrote:
> Kupi zracnu pusku😀

Ako se želite riješiti puha, napite se Pan piva do uha !
;-)

zlata.d...@gmail.com

읽지 않음,
2017. 1. 27. 오전 3:30:2017. 1. 27.
받는사람

borko...@gmail.com

읽지 않음,
2017. 8. 4. 오전 8:53:5617. 8. 4.
받는사람
Ja sam ih pohvatao zamkom kakvu opisuje, došli su na bananu, dva su uhvaćena u razmako skoro mjesec dana.
Imam snimke i fotografije

dule...@gmail.com

읽지 않음,
2018. 2. 6. 오전 8:56:0218. 2. 6.
받는사람
Oni uglavnom dolaze preko krova. Prvo, morat im preseći taj put tako što ćete poseći drvo pored kuće ili skratiti grane, jer se oni odlično penju, pentraju, bukvalno mogu da trče po granama kao veverice. Drugo, postavite tu zamku i budite uporni, kakvih mesec dana, ja sam ih hvatao dan za danom jer sam ih imao 5-6 na krovu vikendice. Malo je prroblem što imate te folije, izolacije, ali oni moraju izaći da jedu. Samo menjajte mamac, što bi vi rekli, meku...Ja sam ih najviše uhvatio na jabuku, ali posle nisu hteli...probajte sve moguće voće koje može da se zakači na određeno mesto koje kad se trgne zatvara zamku. I odnesite ih nešto dalje. Njihov radijus kretanja može biti i par stotina metara u potrazi za hranom. JA sam ih nosio 5-6 km u zamci, tamo ih pustim u šumu i ,,zapretim da se ne vraćaju''...

darko.sin...@gmail.com

읽지 않음,
2018. 7. 26. 오후 3:25:3518. 7. 26.
받는사람
Penju se po fasadi, jedu mi stolariju

Darko_R

읽지 않음,
2018. 7. 26. 오후 5:49:4818. 7. 26.
받는사람

Brada

읽지 않음,
2018. 8. 13. 오후 2:17:1818. 8. 13.
받는사람
26.7.2018. u 21:25, darko.sin...@gmail.com je napisao/la:
> Penju se po fasadi, jedu mi stolariju

Dva komada stradala na tavanu u viksi na Krku. Štakorolovka plastična
krokodilka. Mamac komadić jabuke namočen u rakiju šljivovicu.

Napokon tišina po noći.

nadr...@gmail.com

읽지 않음,
2018. 10. 11. 오전 1:40:2818. 10. 11.