siporeks, cigle,

.:KIZO:.

Trebam napraviti par zidova, pregradnih. Nisu nosivi..
Radio bih u samogradnji, pa da pitam...

©to je u konačnici jeftinije - siporex (porobeton) ili klasika sa ciglama. ?
Ne znam zidati, pogotovo ľbukati pa bi tu morao uskočiti majstor ako bih
iąao sa ciglenim blokovima, no materijal je jeftiniji. S druge pak strane,
siporeks je jednostavniji za zidanje, treba ga samo gletati, a to koliko
toliko znam..

--
Gramatiku sam davno učijo...

Tomas

".:KIZO:." <samozausern...@hi.t-com.hr> wrote in message

> [...]
> blokovima, no materijal je jeftiniji. S druge pak strane, siporeks je jednostavniji za
> zidanje, treba ga samo gletati, a to koliko toliko znam..

Evo da ja dopunim pitanje za cijelu kuću. Raditi je od cigle ili YTONG-a,
odnosno siporexa?

Kakva je kalkulacija, čvrstoća, termički faktor, trajnost?

Toma...@gmail.com
by
Coco Leo

ksasa

> [...]
> siporeks je jednostavniji za zidanje, treba ga samo gletati, a to koliko

mislim da te u konacnici zid od cigle izadje dosta povoljnije, ali je posao
puno prljaviji i duze traje. siporex mozes oblikovati po zelji, laganiji je,
na
kraju ga samo pregletas i spreman je za krecenje. puno brze i cistije.

marle

Gradnja sa siporexom uvijek ispadne skuplja, bez obzira na njihove reklame
( varijanta: kuća od 100.000,00 kn i sl. ). To su gluposti. Kad se stavi na
papir ( govorim o sistemu " kljuć u ruke" ), ytong kuća ispada oko 150 -
200 eura po m2 skuplja od nazovimo " obićne kuće ". Jedina prednost kod
siporexa je ąto ima dobra termička svojstva i jednostavno se ugrađuje .Po
meni se sa siporexom trebaju raditi samo nekakve specijalne pregrade i sl.
jer se moľe ljepo oblikovati i ne moraą biti majstor da bią sa njim radio.
Tako da u konačnici, moj savijet bi bio da si sam napravią tih par pregrada
od siporexa jer ti neće trebati majstor, ali za neki projekt definitivno je
neisplativo.

Cobra

"ksasa" <ksasa...@post.htnet.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:g79ie5$1p8$1...@ss408.t-com.hr...
>*Samim time ąta se puno lakąe obrađuje reľe i puno manja mu je nosivost -
>nemoj ni pomiąljati da cijelu kuču gradią od SIPOREXA - kao da ju gradią od
>karata. Sa njim moľeą napraviti neku manju prezidu i to onu gdje poslje
>nečeą niąta vjeąat i buąit tiple . Kuća se radi da traje dugo godina -
>Cigla vanjski zidovi i nosivi na 30 cm, ćoąkovi i ostali nosivi stupovi
>betoniranje - ima gotove ąuplje cigle u koju stavią armaturu i nalijeą
>beton ..pozdrav

Chelo

"Cobra" je natipkala/o...

pa ne koristi se siporeks samo za pregrade nego i kao nosivi zidovi.
ova kuca od 100 000kn koju Marle spominje je cijela od siporeksa.

neko

Cobra wrote:
> [...]
je, ja imam jedan pregradni zid od siporexa i strah me lupit u njega da
ne pukne, istina radjen je od 5cm blokova, ne znam jel to jos postoji.
iskusniji su me savjetovali da upucam metalne plocice izmdeju blokova
ali nisam slusao, ko zna - mozda bi pomoglo elasticnosti samoga zida...

Spuzva

Dana Tue, 5 Aug 2008 19:33:32 +0200, "Cobra"
<9a7psj(MAKNIOVO)@hamradio.hr> napisao/la je:

>*Samim time šta se puno lakše obrađuje reže i puno manja mu je nosivost -

zanimljivo, ja zivim u zgradi koja je zidana siporexom. zivim na
4.katu a zgrada je sazidana 1974g. kolko mi je ostalo jos vremena da
se ne srusi?

Kenny

In article <5gni94hn53vmlottm...@4ax.com>, flega@vk.t-
com.hr says...

Moja negdje pocetkom osamdesetih kad se siporex tek pojavio u ovim
krajevima i dovukli nam ga sleperima iz Pule.

Do sada sam mislio da djeluje cvrsto i stabilno, ali nakon sto mi je
ovaj veliki strucnjak otvorio oci vise nisam siguran i idem graditi novu
:)

--
Ass, Cash or Gas
No One Rides For Free

Goran

Ja bi se bojao lupiti i u zid od cigle 5 cm.

Kenny

In article <g7bqnk$dnr$1...@sunce.iskon.hr>, goran...@inet.hr says...

> Ja bi se bojao lupiti i u zid od cigle 5 cm.

Upravo skidam teske kuhinjske elemente koji su usarafljeni u vanjski zid
od siporeksa. Nema veze sto tako stoje deset godina, vise mi ne djeluju
sigurno :)

munja

> Upravo skidam teske kuhinjske elemente koji su usarafljeni u vanjski zid
> od siporeksa. Nema veze sto tako stoje deset godina, vise mi ne djeluju
> sigurno :)

ma pusti kuhinjske elemente, bjeľi van dok se sve ne sruąi :)

--
Ako noćas vijesti jave
Da sam nestao bez traga

Kenny

In article <g7busl$g75$1...@magcargo.vodatel.hr>,
munjaSPA...@post.htnet.hr says...

> ma pusti kuhinjske elemente, bjeľi van dok se sve ne sruąi :)

Ovo pisem iz sjenice u dvoristu koja je od danas postala novi dom mojoj
obitelji :)

munja

Ovo pisem iz sjenice u dvoristu koja je od danas postala novi dom mojoj
obitelji :)

samo nemoj sad i sjenicu zatvarati siporeksom :)

Spuzva

ja sam vec iselio i smijem se cijelom naselju, pogotovo onima sto zive
u jos starijim zgradama, jer ja sad znam ISTINU !

Cobra

"Spuzva" <fl...@vk.t-com.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:5gni94hn53vmlottm...@4ax.com...

> Dana Tue, 5 Aug 2008 19:33:32 +0200, "Cobra"

> zanimljivo, ja zivim u zgradi koja je zidana siporexom. zivim na
> 4.katu a zgrada je sazidana 1974g. kolko mi je ostalo jos vremena da
> se ne srusi?

* 1974 Cjela zgrada zidana od siporexa zanimljivo i bez komentara sam kao i
za neke druge stručnjake .

Damir (DMS)

Cobra wrote:
> [...]

Uvazavajuci tvoju logiku, najvecu nosivost imaju staklene
cigle - izuzetno tesko se obraduju, a rezu se prakticki nikako.

Damir

Never take life too seriously. Nobody gets out alive, anyway.

ksasa

> Ja bi se bojao lupiti i u zid od cigle 5 cm.

i ja, ali da me ruka ne zaboli! :)

ksasa

> zanimljivo, ja zivim u zgradi koja je zidana siporexom. zivim na
> 4.katu a zgrada je sazidana 1974g. kolko mi je ostalo jos vremena da
> se ne srusi?

hehehe begaj sto prije odatle! :)

Spuzva

Dana Wed, 6 Aug 2008 17:28:27 +0200, "Cobra"
> [...]

>grupi:5gni94hn53vmlottm...@4ax.com...

>* 1974 Cjela zgrada zidana od siporexa zanimljivo i bez komentara sam kao i

nemogu vjerovat da si ti bez komentara! pa daj jos neki svajet, recimo
sto mislis o gipskarton plocama ili laminatu ili bilo cemu sto se
pocelo korisiti u gradjevini poslije 1960. godine

.:KIZO:.

".:KIZO:." <samozausern...@hi.t-com.hr> wrote in message

Kako je siporeks "opasan, skup i nezdrav", odlučih se za pregradne ciglene
blokove, a umjesto skupih ruku majstora-ľbukera ide gore knauf ljepljenjem.
Inače, hvala na odgovorima, sad znam tko ľivi u kakvom okruľju, ąto valja
ąto ne valja :-))