Ležaj UCP 204, gdje kupiti?

Beri

Pozdrav,
evo naslov kaze sve :)

Unaprijed hvala
--
www.scopemaking.net

Raynor

"Beri" <be...@kozna.com> wrote in message news:gsqacg$hdq$1...@ss408.t-com.hr...

strojopromet u podsusedu.... ako je za nekakav scope onda sigurno trebaš
nekaj kvalitetno :-)))) SKF i FAG sigurno imaju, najbolje da nazoveš i
provjeriš dali imaju tocno taj model.

Imaš i FAG prodavaonu na Zabrebackoj ulici, tocno nasuprot Tokic auto
dijelova.

Bio je i na malešnici jedan SKF diler ali sad ga više ni na googlu nemrem
nac, ma imaš izbora...

Poz!

Mrvic@

"Raynor" <mmarij...@inet.hr> wrote in message
ima SKF-a kod tvornice Jadran, tj Petshopa u Golikovoj (Drvinju), makar ovi
sa FAG-om kod Tokića su mi zakon ... dečki ok.. ak slučajno nekaj nema
naruće

Filip Lolic@w

"Beri" <be...@kozna.com> wrote in message news:gsqacg$hdq$1...@ss408.t-com.hr...
> Pozdrav,
> evo naslov kaze sve :)

A bas mora biti taj divlji colni?
U Splitu mi pada na pamet Banko i Megst...

krumpi

> ima SKF-a kod tvornice Jadran, tj Petshopa u Golikovoj (Drvinju), makar
> ovi
> sa FAG-om kod Tokića su mi zakon ... dečki ok.. ak slučajno nekaj nema
> naruće

Je, samo glume gljive kad trebas maloprodaju, a zglobne glave su mi htjeli
prodati po visestrukoj cjeni od konkurencije.

Mrvic@

> Je, samo glume gljive kad trebas maloprodaju, a zglobne glave su mi htjeli
> prodati po visestrukoj cjeni od konkurencije.
ak mislią na ove iz FAG-a .... onda očito moraą biti dobar sa njima ;)
kod njih bez frke kupujem na komad, rabati su odlični tak da ... ne ľalim se
:)