Zujalica protiv komaraca

toXic

Pozdrav svima.
Dali netko zna gdje ima za nabavit i koliko je efikasna?
Hvala

ColdFlame

"toXic" <to...@public.srce.hr> wrote in message

> Pozdrav svima.
> Dali netko zna gdje ima za nabavit

Pevec, 65kn bilo prije 2 tjedna,a za danas ne znam.

> i koliko je efikasna?

Je efikasna je kroz jedan dan dobijes punu posudu komaraca i ostalog sljama
od kukaca ako zivis pored Drave ko ja. Za tjedan ih imas oko 1 kile. A za
mjesec uf... rostiljada po drugi put.

Harp

ColdFlame <cold...@liquid.nitrogen> wrote:

To je 'zujalica' _protiv_ komaraca, ili ona przilica za komarce?
Koliko ja znam zujalica bi trebala tjerati komarce i ostale insekte
koji navodno cuju visoku frekvenciju, no nisam upoznat s njenom
efikasnosti, a przilica ih 'mami' na uv i przi...

Pozdrav.

--
Ljudski je grijesiti. Neki grijese vise, neki manje, a ja stalno.
V.D.

Oldtimer

"ColdFlame" <

> Je efikasna je kroz jedan dan dobijes punu posudu komaraca i ostalog
sljama
> od kukaca ako zivis pored Drave ko ja. Za tjedan ih imas oko 1 kile. A za
> mjesec uf... rostiljada po drugi put.

he, he - to je onda "zujalica za skupljanje komaraca " :)
( mislim da si krivo shvatio pitanje )

--
pozdrav , Oldtimer

P.S.:
Evo upravo vidjeh da te je Harp ispravio ;)
Spomenuo bih da je u ranim 80 godinama neki Dario. M. sa tim zujalicama
napravio bogatstvo: prodavao ih je pouzecem preko "Sam"-a. Zujalica se
sastojala od malog titrajnoh kruga a zvucnik je bila ona slusalica sto
se stavlja u uho. Sve to je bilo spakirano u kuciste oblika nalivpera.

--
pozdrav , Oldtimer

toXic

Znam da je ta efikasna, ali meni treba zujalica koja će tjerati komarce kad
odem u ribolov na Dravu

"ColdFlame" <cold...@liquid.nitrogen> wrote in message

dogy

u metrou 6kn, u obliku je zelene zabe i trebalo bi rastjerivati komarce na
foru frekvencije.ide na 1.5v bateriju i moze se zataknuti za pojas

imam ih doma nekoliko ali jos nisam isprobao, cuvam za more

ColdFlame

"Harp" <har...@idea.hr> wrote in message news:tcp0ea...@10.0.0.2...

> [...]
>

> Pozdrav.
>
> --
> Ljudski je grijesiti. Neki grijese vise, neki manje, a ja stalno.

Tocno ja sam se z.....

Pozdrav!

SY

Naľalost komarci ili toćnije rečeno komarice ne trzaqju na nikakve zujalice.
Provjereno.

"toXic" <to...@public.srce.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:adv2oe$gg$2...@bagan.srce.hr...

Saąa Turčić

> Naľalost komarci ili toćnije rečeno komarice ne trzaqju na nikakve
zujalice.
> Provjereno.

Moja iskustva su slicna. Doduse, ja sam imao DoItYourSelf napravu
kojoj mozda nisam pogodio frekvenciju. Uglavnom, efikasno je na nivou
placebo efekta. Mislim da je UV przilica puuuuno bolje rjesenje. Jest da
je malo teze vuci 220V kabel na ribiciju, ali ... 8-)

Oldtimer

"Saąa Turčić" <

> zujalice.
>
> Moja iskustva su slicna. Doduse, ja sam imao DoItYourSelf napravu
> kojoj mozda nisam pogodio frekvenciju. Uglavnom, efikasno je na nivou
> placebo efekta.

Pa probaj snimiti krikove sismisa dok navecer leti i to nekako
vrtiti na CD-u ;) Problem je sto je to ultrazvuk .
Primjetio sam da kad proleti sismis komarci brzo slete
na prvo dostupno mjesto. Slicno je i kad se u mracnoj sobi naglo
upali svijetlo - komarac koji ti je zujao oko uha garantirano je sletio
negdje na zid u blizini glave.
Batman valjda cuje zujanje komarcevih krila i trazi ih a oni cuju
njegove krikove dok se orijentira ?? Misljenja ?

--
pozdrav , Oldtimer

Bobo

"toXic" <to...@public.srce.hr> wrote in message
> Pozdrav svima.
> Dali netko zna gdje ima za nabavit i koliko je efikasna?
> Hvala

Nebi se namazao kremicama ili pošpricao sprejevima protiv beštija? Ili se
bojiš da bi smrad otjerao ribe:-)

Saąa Turčić

> Batman valjda cuje zujanje komarcevih krila i trazi ih a oni cuju
> njegove krikove dok se orijentira ?? Misljenja ?

Elementary, my dear Watson ...
;-)

Sa stajalista evolucije, zvuci sasvim OK.

Jesus

"Bobo" <rumba...@hotmail.com> wrote in message
Sta ti znas mozda on vec smrdi =))) (sala mala )