jedan iz skandi krizaljke

Materazzi

Iąla majkaa u posjet sinu u grad u kojem je studirao. Dodje ona do grada kad
tamo policija sve blokirala i kaľu ¸joj da nitko ne moľe proći dalje.
Na to ona kaľe "pustite me unutra, moram vidjeti sina."
Murjak joj na to kaľe da se unutra desio pokolj i da nitko nije preľivio ,
pa tako ni njezin sin.
Kaľe ona murjaku ali pustite me ľelim ga bar primiti za ruku posljednji
puta.
Kaľe murjak opet "gospodjo unutra je bio pokolj i svima su odjsjecene ruke.
vas sin nema ruku za koju bi ga primili".
Kaze majka na to "dobro pustite me bar da ga pojklubim u čelo."
Opet će murjak "gospodjo unutra je bio pokolj i svima su odrezane glave pa
tako i vasem sinu. vaą sin viąe nema glave ni čela u koje bi ga poljubili."
"Pa dobro ", pita majka, "pa ąta ima? "
Murjak će na to: "eto, niąta, sve po starom. kod vas? "

Igneos Eructid

od li can, umro sam skoro...

"Materazzi" <kick...@gmail.com> wrote in message

ToNcHiLy

"Materazzi" <kick...@gmail.com> wrote in message

haha umro sam haha

e.R.R.o.R.

"Materazzi" <kick...@gmail.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:ferc9j$ko$1...@ss408.t-com.hr...

Ne ide tako taj vic.

cheshire

Klikaj <news:fessp0$dpd$1...@sunce.iskon.hr> ako te zanima post iznad:

> Ne ide tako taj vic.

Genijalac. Ajd ispricaj onda kako bi trebao ici.

--
Nabijem zeca u sig-u na *****.

micki

> Ne ide tako taj vic.