MIO MOOV M 300 + IGO 8.3

betmen

Hello,
zna li netko mo�e li se zadr�ati originalni softvare i dodati IGo 8.3, tako
da kod paljenje pita koji soft odabrati?
ako netko zna molim kratke upute...
pozdrav

dambo

On Wed, 20 Jan 2010 18:41:16 +0100, betmen wrote:

> [...]
> zna li netko mo�e li se zadr�ati originalni softvare i dodati IGo 8.3, tako

> da kod paljenje pita koji soft odabrati?

http://www.forum.hr/showthread.php?t=496939&page=15

betmen

ne valja link....

"dambo" <dam...@gmail.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:fptwdercvidi.1v...@40tude.net...

Damir

betmen wrote:
> ne valja link....

link radi

kokolino

Forum.hr barem pet puta dnevno ima problema sa serverom. Vjerojatno je
u tom trenutku server bio na "održavanju" kako to na Forum.hr znaju
reći.

Mali Miraz

On Wed, 20 Jan 2010 18:41:16 +0100, "betmen" <men...@yahoo.com>
wrote:

> [...]
>zna li netko mo?e li se zadr?ati originalni softvare i dodati IGo 8.3, tako

>da kod paljenje pita koji soft odabrati?

Trebao bih malu pomoc.
Nabavio sam taj mov 300 i skinuo sam Igo. U Igo je vec bila mapa HRV i
basemap.

Jos sam otuda: http://www.filefactory.com/f/0f1229fb308dd523/
skinuo par mapa i bacio ih u maps.
I sve radi ok.
No s obzirom da ovaj gore navedeni sajt se dosta vuce, tj dugo se ceka
na skidanje, skinuo sam s rapidsharea sve mape....
Ovo tu sam skinuo:
iGO8 R3 2009.9 TeleAtlas Europe maps
Requirements: iGO8 R3/R4 navigation software
Overview: The latest maps and up-to-date points of interest for Europe

E sada, problem je u tome kaj sam te mape isto tako prebacio u maps,
poi tocke u poi itd ali kad upalim Igo nade mi samo ovih par mapa koje
sam skinuo s filefactory i mapu hrv koja je vec bila unutra.
Gdje bi mogao biti problem?

Drugo pitanje:
Kako napraviti da me pita kod paljenja koju navigaciju koristiti?

--

I could have killed 'em all, I could kill you. In town you're the law, out here it's me. Don't push it.
Don't push it or I'll give you a war you won't believe. Let it go. Let it go.

kasandro

Sve to imate na gpsunderground forumu. Otvorena je tema kad je t-com poceo
dijeliti te navigacije. Mislim da je nick caffetin sve objasnio. Uploadao je
kompletni sadrzaj navigacije nakon modifikacije tako da jednostavno treba
obrisati sve iz Mia i staviti ovo njegovo + mape po zelji. Negdje u temi je
jedan drugi tip objasnio kako se stavi ikona na pocetni ekran da mozes birat
koji program ce se koristiti. Ja imam iGo8.3, Miomap i amigo...
"Mali Miraz" <mali....@inet.hr> wrote in message

Mali Miraz

On Fri, 22 Jan 2010 12:50:33 +0100, "kasandro" <san...@net4u.hr>
wrote:

> [...]
>jedan drugi tip objasnio kako se stavi ikona na pocetni ekran da mozes birat
>koji program ce se koristiti. Ja imam iGo8.3, Miomap i amigo...

jep nasao sam sve, thx