Topografska karta u GooglEarth

EsArt

pregledavanje ovakve karte u Googlu cini iznimno zadovoljstvo ,naravno
karta mora biti "kalibrirana" a za izradu KMZ fajla potreban vam je program
GlobalMapper a postupak za izradu fajla je slijedeci

otvorite map fajl u GlobalMaperu kad se pojavi karta odite na Export
WebFormats i odaberete Export KML / KMZ i naravno odaberete KMZ
odaberete odre�enu rezoluciju i sejvate u odre�eni folder .Otvorite
GooglEarth i otvorite KMZ fajl i uzivajte ,po takvoj karti mozete i crtati
buduci Trag Vaseg kretanja te isti spremiti kao KML fajl i otvarati ga u
Oziexploreru i prebaciti u GPs ure�aj a to izgleda ovako

koristio sam kartu Mosora

http://zaslike.com/files/qj5bgmzuchhzcu2pnp5.jpg

http://zaslike.com/files/h5c5twcfvq8qox6i7i1a.jpg

Itzak

Ako se sjećate onih "specijalki", zbog kojih su neki biciklisti
nastradali.

Našao sam KML datoteke koje ih postavljaju u Google Earth.
Ako slučajno imate te karte, možete downloadati slijedeći ZIP:

http://rapidshare.com/files/314678546/GoogleEarth.zip.html

Najbolje je sve PNG-ove snimiti u isti direktorij na hard disku i u
njega raspakirati gornji ZIP.

EsArt

On Tue, 1 Dec 2009 01:24:41 -0800 (PST), Itzak wrote:

> Ako slu�ajno imate te karte, mo�ete downloadati slijede�i ZIP:

;)

Tonci

> [...]

> http://rapidshare.com/files/314678546/GoogleEarth.zip.html
>
> Najbolje je sve PNG-ove snimiti u isti direktorij na hard disku i u

Ako moze ponovo uload ili na binaries

"This file is neither allocated to a Premium Account, or a Collector's
Account, and can therefore only be downloaded 10 times.

This limit is reached."

Doc Blagdan

"Itzak" <sickb...@net.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:ec944de6-a05c-497d...@g12g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

Ja sam vjerojatno smotaniji od prosjeka, no meni to ne funkcionira kako si
naveo. Dakle ove tvoje fileove sam raspakirao u folder di su mi TK karte.
Kada kliknem na KML file otvori se GE i bude 'obican' GE prikaz. Gdje
grijesim? Hvala.

Pozdrav,
Doc

Cyber Demon

Doc Blagdan wrote:
> [...]
> kako si naveo. Dakle ove tvoje fileove sam raspakirao u folder di su
> mi TK karte. Kada kliknem na KML file otvori se GE i bude 'obican' GE

S lijeve strane klikni + na ime podruca (pod Temporary) koje si otvorio i
onda imas odabir karata.
Dosta dugo otvara, meni se kad sam sve oznacio, Google Earth zaglavio :)

Doc Blagdan

"Cyber Demon" <CyberDemon...@gmail.com> je napisao u poruci
interesnoj grupi:hf3qme$qjm$1...@ss408.t-com.hr...

> S lijeve strane klikni + na ime podruca (pod Temporary) koje si otvorio i
> onda imas odabir karata.
> Dosta dugo otvara, meni se kad sam sve oznacio, Google Earth zaglavio :)

Meni pokazuje samo velike crvene X-ove (cekao sam 1h)
Any idea?
Thx

Cyber Demon

Doc Blagdan wrote:
> Meni pokazuje samo velike crvene X-ove (cekao sam 1h)
> Any idea?

Meni prikazuje sive strelice ukrug i onda nakon nekog vremena ucita.
Ovo tvoje vjerojatno znaci da ne moze pronaci karte.
Ili je pogresan direktorij, ili je krivo ime karata, ili... ne znam nesto
trece :)

Doc Blagdan

"Cyber Demon" <CyberDemon...@gmail.com> je napisao u poruci
interesnoj grupi:hf5dll$1u$1...@ss408.t-com.hr...

> [...]
> Ovo tvoje vjerojatno znaci da ne moze pronaci karte.
> Ili je pogresan direktorij, ili je krivo ime karata, ili... ne znam nesto

Ma nema veze. Vjerojatno imam previse godina i premalo zivaca da bih se
dalje s time zezao.
Hvala.

EsArt

On Tue, 1 Dec 2009 01:24:41 -0800 (PST), Itzak wrote:

> Na�ao sam KML datoteke koje ih postavljaju u Google Earth.
> Ako slu�ajno imate te karte, mo�ete downloadati slijede�i ZIP:

Bas sam se danas popodne malo igrao i uvidio da bas i nisu to�no
kalibrirani KML fajlovi ,ja sam dva podesavao i snimio ih u KMZ i sad je ok
,probaj ocitati 4 jedinice iz fajla ako ti se ne poklapaju kordinate onda
ne valja a garant se ne poklapaju ....tj ucrtani putevi ne sjedaju na
puteve u GooglEartu

o.p.

"Doc Blagdan" <bob...@net.hr> wrote in message

koliko ja znam postoji par verzija tih karata. ako to nije tocno ta verzija
za koju su ti kml fajlovi napravljeni onda vjerojatno ne radi ili u
najboljem slucaju ima neki pomak (zbog razlike u broju horizontalnih i
vertikalnih pixela). neka me netko ispravi ako zna bolje. a mislim da sam
negdje vidio i skriptu koja je generirala kml vlastite kml datoteke.
o.

o'Mark

Ako su to nase topografske karte, radjene po Gauss-Kruegeru (Bessel 1841),
onda koordinatna mreza nije usporediva s GoogleEarth-om, jer on koristi
WGS84. Potrebna je transformacija, ili, kako je spomenuto, bazdarenje.

"EsArt" <es.ar...@inet.hr> wrote in message

> Bas sam se danas popodne malo igrao i uvidio da bas i nisu to�no

joe

http://kartografija.ba/v3/

TOPOGRAFKSE KARTE
http://www.kartografija.ba/v3/php/menu/karte/tk/tk.php
dostupne su sve TK razmjere 1:200 000 i 1:100 000
sve TK razmjere 1:50 000 će biti dostupne do kraja naredne sedmice
sve TK razmjere 1:25 000 će biti dostupne do kraja febraura

GEOLOŠKE KARTE
http://www.kartografija.ba/v3/php/menu/karte/gk/gk.php
radimo na prikupljanju listova koji nedostaju
Dodatnih 150 karata razmjera 1:100 000 za BiH, Srbiju, Hrvatsku i Crnu Goru
http://www.kartografija.ba/v3/php/menu/ ... /tk100.php
Novih 400 karata razmjere 1:50 000
http://www.kartografija.ba/v3/php/menu/karte/tk/tk.php